Die van mij om negen uurquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:40 schreef marcb1974 het volgende:
Nog iets meer dan een half uur en dan is het theoretisch weekend
En wat heb je met die tijd gedaan?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:31 schreef Fha het volgende:
Ik had gister om kwart over 11 al weekend![]()
Ja, denk het.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:39 schreef Klonk het volgende:
Weekend, dat zijn toch die dagen dat ik hetzelfde doe als doordeweekse dagen maar dan met een lieve vriendin die me voor de voeten loopt ?
Gestudeert, naar therapie geweest, gefitnest, was gedaan, kattenbak gedaan, boodschappen gedaan.. Zeer nuttig allemaalquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En wat heb je met die tijd gedaan?
Pffff, noem dat maar weekendquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Gestudeert, naar therapie geweest, gefitnest, was gedaan, kattenbak gedaan, boodschappen gedaan.. Zeer nuttig allemaal
Ja zie je, mijn leven is dik zwaar johquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pffff, noem dat maar weekend
ik ga alle afleveringen van The Thunderbirds bekijkenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja zie je, mijn leven is dik zwaar johhahaha
Nee morgen word het ruimschoots goed gemaaktLOTR weekend
Wehehe dat is ook tofquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ga alle afleveringen van The Thunderbirds bekijken
Ah. Een raiderquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik haal altijd rond deze tijd twix op!
In het motto van 4 uur cup-a-soup doe ik 4 uur twix 'n coke.
Ook nog wezen douchen?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Gestudeert, naar therapie geweest, gefitnest, was gedaan, kattenbak gedaan, boodschappen gedaan.. Zeer nuttig allemaal
Dat heb ik dus elke morgenquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:02 schreef Klonk het volgende:
ik werd net bij de kattenbakken begroet door een drol buiten de bak, denk dat een van onze poezels een beetje te ijverig aan het graven is geweest
quote:
Nee dat doe ik vanavondquote:
Oehquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja zie je, mijn leven is dik zwaar johhahaha
Nee morgen word het ruimschoots goed gemaaktLOTR weekend
quote:
Hoelang gaat dat wel niet duren, wordt zeker een maraton ofzoquote:Op vrijdag 26 september 2008 @ 17:34 schreef Fha het volgende:
[..]die vriend kent ze niet.. voor straf moet hij nu de extended versions achter elkaar uitzitten
![]()
Uuuhmmm... een uur of.. 12/13/14?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:35 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hoelang gaat dat wel niet duren, wordt zeker een maraton ofzo
Is dat met intervieuws en "The making of..." ?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Uuuhmmm... een uur of.. 12/13/14?Dus ja
Nee.. zonderquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat met intervieuws en "The making of..." ?
Das een beste zit. Drie avonden achter elkaar elke avond een extended edition was al pittigquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Uuuhmmm... een uur of.. 12/13/14?Dus ja
Ik vind het heerlijkquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Das een beste zit. Drie avonden achter elkaar elke avond een extended edition was al pittig.
Maar welquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Das een beste zit. Drie avonden achter elkaar elke avond een extended edition was al pittig.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:34 schreef Fha het volgende:
[..]die vriend kent ze niet.. voor straf moet hij nu de extended versions achter elkaar uitzitten
![]()
Wat mis je als je alleen de gewone versie hebt?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja dat zeggen we niet natuurlijkquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat mis je als je alleen de gewone versie hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |