quote:Gouden Kooi-Amanda doet aangifte
Amanda (gouden kooi) mishandeld?
AMSTERDAM - Amanda zegt dat ze in elkaar geslagen is door haar ex-Gouden Kooi-geliefde Brian. „Hij heeft me ook bedreigd en mijn keel dichtgeknepen”, vertelt de voormalig bewoonster van de miljonairsvilla.
Vervolgt: „En eigenlijk begon dat al tijdens het programma. Maar ik heb er nooit met iemand over gesproken. Ik hoopte dat alles anders zou worden als we eenmaal uit het huis zouden zijn. Niet dus. Brian is nog erger dan ik dacht.”
Amanda zit er helemaal doorheen. „Ik slaap slecht en eet nauwelijks meer. Ik snap nu opeens waar de uitdrukking ’ik kots van je’ vandaan komt. Ik heb werkelijk gespuugd van ellende. Maar nu ben ik strijdbaar. Ik heb aangifte gedaan. Iedereen mag weten hoe de echte Brian is!”
„Had ik na die eerste klap maar meteen een punt achter onze relatie gezet”, zegt Amanda. „Ik weet het nog goed. Brian en ik zaten in De Gouden Kooi en lagen in bed. Op een zeker moment was ik het ergens niet mee eens. Hierop greep hij me bij de keel. Ik kon geen adem meer halen. Ik ben de badkamer ingevlucht en ging vervolgens over mijn nek.” Amanda zucht. „Zelfs het productieteam zette vraagtekens bij de manier waarop Brian met me omging, maar ik heb hem nooit verraden. In De kooi waren we immers allemaal concurrenten van elkaar, en ik wilde me niet zwak tonen.” 'Verontschuldigend: „Ik was smoorverliefd op die jongen. Nam zijn commanderende manier van praten en agressieve buien voor lief. Ik was er heilig van overtuigd dat Brian, als we eenmaal ’buiten’ waren, heel anders zou zijn.”
Na de finale gingen de twee samenwonen in Almere. „En al in de eerste week ging het mis. Bij het minste of geringste vloog Brian me aan of begon hij met meubels te* gooien. En er zijn nog wel ergere dingen gebeurd, zoals een kussen op mijn gezicht duwen of keihard aan mijn haren trekken. Eén keer ben ik zelfs in shock geraakt. Ik liep blauw aan en begon te klappertanden. Toen wist ik: ik moet bij je weg… Ik heb nu alleen mijn paspoort en wat andere papieren meegenomen. Meubels, schilderijen, alles staat er nog. 'Ik hoef níéts meer van hem.”
quote:Ik ben bezig met de opening.... Adressen verzamelen als NOOIT tevoren. Leuk werkje, wat een lijst haha. Maar het wordt een spectaculaire opening, we zijn er alvast erg druk mee. Is er iemand die zich aanbiedt als gastheer/ gastvrouw??! Ik kan wel wat extra handen gebruiken..................
Mail me maar even op info@studioclaire.nl ...
Nou, ik MOET snel verder, nog heel wat voor de boeg. Wilde even laten weten dat ze beneden nog steeds erg druk bezig zijn, en dat de vloer er al bijna inligt!!!!!!!!!! Dus ben geweldig blij... Ze zeggen dat het vrijdag klaar is qua voorbereiding meubilair... ZOHEE! Dus dat hoop ik maar.
Ohja, weekend was geweldig! Huub met zn motor... helemaal gaaf. Bij Ome toine zijn opning geweest van het nieuwe pand... Zo mooi! Bij Theo geweest in Limburg land... Wat een huis! Zo leuk! Was erg gezellig allemaal.
Joris en Annemarijn lekker gezien, zie ze morgen avond weer
Fijne dag
xx
quote:Het moest er toch een keertje van komen,
gisteren was ik dus ziek, misschien kou gevat op de motor, misschien toch ff chronisch te weinig geslapen, hing er een paar dagen tegenaan, maar toen ik gistermorgen bij het gemeentehuis was voor een nieuw paspoort (wat een drama is dat maar goed dat is weer een ander verhaal) donderde ik bijna omver toen ik van de fiets afstapte (ja eerste ritje op een fiets in jaren)
toen dacht ik ja, ik moet maar thuis blijven verder, heb dat ook gedaan, maar dat is helemaal niets voor mij. Eerst denk je mooi ff bijslapen maar dan ben je om 11 uur toch echt wakker en dan hang je maar een beetje ziek te voelen, dus zit nu weer lekker achter mijn computertje, snotterend en ziek voelend, maar ben dan liever op mijn werk dan thuis.
Het zal wel heersen denk ik, vnvnd feestje in Amsterdam (weet nog niet of ik ga) dit weekend naar Celebbing, http://www.celebbing.nl/ dat wordt wel lachen,
spreek jullie allen later!
grtz
Huub
quote:Terror Jaap ontsnapt aan kredietcrisis
Terror Jaap, de vriend van het Groningse Panacea, de man die nog steeds eens moet afstuderen en met RTL onderhandelt over een talkshow, gaat morgen om drie uur naar het ziekenhuis van de Nijmeegse Radboud-universiteit om speelgoed te verstrekken aan bedlegerige kinderen. ‘Ik ben bezig om mijn zachte kanten verder te ontwikkelen.’
De volslanke winnaar van pestprogramma De Gouden Kooi laat Campus TV weten dat hij 2500 euro aan speelgoed en dvd’s af gaat leveren in het hospitaal. ‘Via een groothandel heb ik 40 spellen los weten te praten en bij een andere club een heleboel cd’s’ , laat de meesterpestkop vanaf de Veluwse camping weten, waar hij tijdelijk verblijft.
Jaap Amesz, die aan de Erasmus Universiteit een studie human resources volgde, won dit jaar een miljoen euro, nadat hij met het groep mensen een jaar vrijwillig bivakkeerden in een villa in het Gooi. ‘Maar ik ben niet geraakt door de kredietcrisis, want ik heb niks uitstaan. Het geld staat op een deposito-rekening. Ik huur nu. Als deze crisis voorbij is, dan stap ik in.’
Het heetste nieuws over de ex-bewoners.quote:„Amanda is jaloers”
„Ik weet helemaal niets van een aangifte. Wel kan ik zeggen dat ik het jammer vind dat Amanda haar dreigementen nu echt uit gaat voeren. Toen ik haar vertelde van het hernieuwde contact tussen mij en Tamara was me meteen duidelijk dat Amanda zich afgewezen voelde. Ze zei dat ze alles in het werk zou stellen om mij in een kwaad daglicht te zetten.
Of Tamara en ik samen een kindje verwachten? Nee! Ik begrijp dat het zuur voor Amanda is dat ik mijn leven heb opgepakt, maar het is beter zo. Toen we er vorige maand een punt achter zetten, hebben we samen een enorme huilbui gehad. Maar het werkt tussen ons gewoon niet.
Nee, ik ben niet bang voor haar aangifte tegen mij, want ik heb niets te verbergen. Ik heb Amanda nooit geslagen of kwaad gedaan. Ze is een heel lief, aardig en trouw meisje. Ze maakt nu alleen heel handig gebruik van het imago dat ik aan De Gouden Kooi heb overgehouden. Als ik boos ben, ontplof ik inderdaad. En dan sla ik bijvoorbeeld een deur kapot. Maar dan is de druk van de ketel en is het klaar. Net zoals Jaap nooit meer van het kotsincident afkomt, zo zal aan mij altijd blijven kleven dat ik soms flink uit de hoek kan komen. Maar ik ben beslist geen monster.”
Ik geloof Amanda ook, in a heartbeat. Niet omdat het Amanda is maar omdat iedere zot heeft kunnen zien hoe Brian is.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:20 schreef -moi- het volgende:
Op de een of andere manier geloof ik het verhaal van Amanda toch meer dan dat van Brian. Volgens mij kan Brian met een stalen gezicht zeggen dat er niks gebeurd is..
ben ik goed in he, tweede natuur zeg maar.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:16 schreef Copycat het volgende:
En Kaat brengt het allemaal weer in perspectief.
Sensatiezoeker als ik ben, snuffel ik wat op andere sites en de meningen zijn toch aardig verdeeld. Het is een lage wraakactie van Amanda. Brian koelt zijn woede alleen op dingen af en heus niet op mensen. En dan nog, dan is het haar verdiende loon.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:23 schreef noekje het volgende:
Ik geloof Amanda ook, in a heartbeat. Niet omdat het Amanda is maar omdat iedere zot heeft kunnen zien hoe Brian is.
Ik voel VOLledig je sensatiezucht.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sensatiezoeker als ik ben, snuffel ik wat op andere sites en de meningen zijn toch aardig verdeeld. Het is een lage wraakactie van Amanda. Brian koelt zijn woede alleen op dingen af en heus niet op mensen. En dan nog, dan is het haar verdiende loon.
Ietwat gechargeerd, ik geef toe, maar het is vrijdag.
Geweldig he, deze sensatiebitch doet hetzelfde, prachtig te zien dat mensen nu nog brian verdedigen en amanda slechts als oliedom en wraakzuchtig bestempelen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sensatiezoeker als ik ben, snuffel ik wat op andere sites en de meningen zijn toch aardig verdeeld. Het is een lage wraakactie van Amanda. Brian koelt zijn woede alleen op dingen af en heus niet op mensen. En dan nog, dan is het haar verdiende loon.
Ietwat gechargeerd, ik geef toe, maar het is vrijdag.
Ga denk ik wraps etenquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:16 schreef Kaat38 het volgende:
Manu: wat eten we vandaag en wat heb jij aan?![]()
Dat mensen Amanda als oliedom bestempelen vind ik niet zo moeilijk te verklaren. Dat mensen fan worden van mensen die niets anders kunnen dan dagelijks op tv komen vind ik wel moeilijk te bevatten. Dat iemand de behoefte heeft gehad om de bewoners post te sturen kan ik me nog iets bij voorstellen, maar bij cadeaus werd dat al moeilijker. Dat mensen zelfs zo idolaat zijn dat ze blind zijn voor alle negatieve karaktereigenschappen bij iemand die helemaal niets gepresteerd heeft snap ik echt niet.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:28 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Geweldig he, deze sensatiebitch doet hetzelfde, prachtig te zien dat mensen nu nog brian verdedigen en amanda slechts als oliedom en wraakzuchtig bestempelen.
zit elders te lezen maar zal ik maar niet kopieren, geeft zo'n toestand maar ik zit met mijn ogen te knipperen en dat gebeurd niet gauw.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:32 schreef Manu82 het volgende:
Plaats hier even wat leuke quotes dan
Amanda is bepaald niet een van de slimste, zonder meer waar en overigens was ik geen fan, wel heb ik meegedaan aan wat acties voor Huub, vond ik leuk om te doen maar ik idealiseer hem ook niet.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:36 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Dat mensen Amanda als oliedom bestempelen vind ik niet zo moeilijk te verklaren. Dat mensen fan worden van mensen die niets anders kunnen dan dagelijks op tv komen vind ik wel moeilijk te bevatten. Dat iemand de behoefte heeft gehad om de bewoners post te sturen kan ik me nog iets bij voorstellen, maar bij cadeaus werd dat al moeilijker. Dat mensen zelfs zo idolaat zijn dat ze blind zijn voor alle negatieve karaktereigenschappen bij iemand die helemaal niets gepresteerd heeft snap ik echt niet.
Klinkt lekker wraps, misschien iets voor morgen. Ik ga aan de penne die spinazie, overheerlijk en ondertussen zit ik gehuld in witte jeans met een blauw/paarse oversised blouce en paarse slippers.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ga denk ik wraps eten![]()
En denk dat ik voorlopig in sportkleding blijf rondlopen, geen zin om naar college te gaan en straks even uurtje hardlopen denk ik
Of dat het wel een publiciteitsstunt zou zijnquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:39 schreef Kaat38 het volgende:
Zo reageren er dus ook mensen, onvoorstelbaar.
Een paar maandjes maar?quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:43 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Amanda is bepaald niet een van de slimste, zonder meer waar en overigens was ik geen fan, wel heb ik meegedaan aan wat acties voor Huub, vond ik leuk om te doen maar ik idealiseer hem ook niet.
Het was een leuke tijd om te volgen, het was leuk om wat actie te doen (honkballen in mijn geval) maar verder hoop ik dat ze allemaal blije mensjes worden alhoewel ik Brian wel een paar maandjes leed gun na alles waar hij mee is weggekomen en nog probeerd weg te komen.
Verder dan dit kom ik niet op die site:quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:47 schreef Manu82 het volgende:
Op zijonline staat ook al dat Tamara zwanger is
quote:GOUDEN KOOI-REL! VRIENDIN AMANDA: BRIAN KRIJGT BABY BIJ EX TAMARA!
De werkelijke reden van de breuk tussen De Gouden Kooi bewoners Brian en Amanda is dat Brian zijn ex-vriendin, Tamara, zwanger heeft gemaakt en daarna Amanda mishandeld heeft. Dit zegt Samantha, die zegt een van Amanda's beste vriendinnen te zijn! Amanda zelf doet vandaag ook een boekje open over ..
Ik ook niet, ga niet voor die zooi betalenquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verder dan dit kom ik niet op die site:
[..]
Bronquote:Ene Amanda, voormalig sletje in de psychopatenvilla De Gouden Kooi, gaat aangifte doen tegen ene Brian. Brian was een van de mannelijke psychopaten en nog geen zeventien keer per dag agressief. Volgens Amanda heeft Brian haar mishandeld, bedreigd en haar keel dichtgeknepen. En dat begon al tijdens het programma, zegt Amanda nu in de Telegraaf.
In de betrouwbaarste en gezaghebbendste krant van Nederland laat Amanda optekenen: “Ik slaap slecht en eet nauwelijks meer. Ik snap nu opeens waar de uitdrukking ’ik kots van je’ vandaan komt. Ik heb werkelijk gespuugd van ellende. Maar nu ben ik strijdbaar. Ik heb aangifte gedaan. Iedereen mag weten hoe de echte Brian is!”.
Iedereen, dus ook u. Is dat niet fijn? Eindelijk weet u hoe de ECHTE Brian is! Nou willen we alleen nog weten hoe de ECHTE Terror Jaap is (en of hij dagelijks of wekelijks door zijn eigen kots rolt) en we zijn weer he-le-maal bij.
Amanda is inmiddels weg bij Brian dus heren, grijp uw kans. Wat met Lieke van Lexmond niet lukte, lukt bij Amanda misschien wel.
Maken we er toch een jaar of tien van, zal mij een zorg zijn, agressieve mannetjes mogen bij mij eeuwig ophoepelen trouwens, lang genoeg?quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Een paar maandjes maar?
Van mij mag het leed wel wat langer duren hoor voor Brian
Ik heb 't wel een beetje te doen met Alex. Zo'n mooie spreuk verzinnen die dan zo door de realiteit wordt ingehaald.quote:
Ja dat was lollig toen ik vanmorgen met mijn slaperige kop de telegraaf uit de bus pakte.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:06 schreef schatje het volgende:
Zelfs voorpaginanieuws op de papieren versie van de Telegraaf.
[ afbeelding ]
Oké, ik voel medelijden. Arm kind.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:32 schreef Copycat het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/220487
Bron.quote:WEBLOG REACTIES: NET ALS JE DACHT DAT HET NIET ERGER KON WORDEN
tja veel dingen aan de hand tussen Amanda en Brian,
http://www.telegraaf.nl/p(...)__.html?pageNumber=2
kan nu heel veel dingen gaan zeggen en gaan roepen maar ik hou maar even wijselijk mijn mond.
Het is een aangifte en die is in behandeling, en daar zullen dus de instanties naar kijken en het recht zal zijn beloop hebben. Mochten de aantijgingen waar zijn, dan vind ik het veschrikkelijk nieuws, en dat gun ik niemand. Amanda al helemaal niet. Wat ik dan van Brian vind...dat hou ik dan maar even voor mij.
Heb vanmorgen Amanda aan de telefoon gehad en had een Amanda aan de telefoon die ik lang niet gehoord heb.Heb haar gebeld omdat ik vond dat ik haar moest bellen, en ben nu heel erg blij dat ik het heb gedaan.
Zoals ik al eerder heb verklaard vind ik het voor zowel Brian als Amanda heel erg dat het zo allemaal loopt. Deze affaire is alleen nog maar een extra hoofdstuk wat niet had hoeven worden toegevoegd.
dus dat....
Huub
Ik kan hier toch zooooo link om worden hè? Waarom heeft de redactie nooit ingegrepen, onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:32 schreef Copycat het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/220487
Zoals hij dat zendertje afdoet en dan onder de dekens een stomp uitdeelt, gadverdamme, wat een laffe klootzakquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan hier toch zooooo link om worden hè? Waarom heeft de redactie nooit ingegrepen, onbegrijpelijk.
LOLquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:22 schreef easy-going het volgende:
Ik naar aanleiding van dit topic even op de telegraafsite gekeken, zie ik dit:
mooi, hij is dus gearresteerd
Die Giel, hij heeft gewoon een hond/crimineel aan de telefoon gehad.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:29 schreef Copycat het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)0926-06.wma?start=02:00:00:000
Vanaf 43 minuten Giel erover.
goh wat verrassend!!quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:34 schreef schatje het volgende:
VOL lijkt als ik het zo snel lees meer op de hand van Brian te zijn.
dus zij vinden het oke dat Amanda een pak rammel heeft gehadquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:34 schreef schatje het volgende:
Ach inmiddels houden ze daar een wat verminderde moraal op naquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:34 schreef schatje het volgende:
Ze zijn ook regelmatig naar het hokje geroepen na deze dingen onder hun twee. Maar amanda was echt verliefd op brian en was ook wel gewend om klappen in een relatie te krijgen. Dat heeft ze weleens verteld in de kooi tegen nadia. Haar zusje werd ook in elkaar geslagen door haar vriend Die meiden vinden het misschien als normaal af en toe een klap te krijgen. Daarom hoop ik zo dat amanda goede begeleiding krijgt om dit te kunnen plaatsen en te leren dat ze nooit in haar leven moet toestaan dat ze geslagen wordt door een man. Hoop dat de filmpjes op clipser enzo genoeg bewijs zijn voor een rechter. Naderhand bewijzen zonder dat er nog plekken zichtbaar zijn lijkt mij heel moeilijk. Hoop wel dat brian een dauw krijgt voor zijn gedrag richting amanda. Al is het maar therapie verplicht dat mishandelen van vrouwen een misdaad is.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:26 schreef Mika25 het volgende:
Op internet staan genoeg bewijzen van Brian's gedrag richting Amanda in de gouden kooi bij 3 incidenten. Maar daarnaast had je ook nog wat incidenten die niet op camera te zien waren. Het zou leuk zijn als er een rechtszaak zou komen waar de redaktie-leden onder ede verhoord worden ;-)
Want de verantwoordelijkheid ligt imho nog steeds bij die debielen van de redaktie, ze hadden al die aggressieve acties in een vroeg stadium moeten bestraffen. Als ze meteen na het eerste incident actie hadden ondernomen zou het nooit zo uit de hand gelopen zijn.
Brian nam Amanda toch tegen zichzelf in bescherming?quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:38 schreef Desii het volgende:
[..]
dus zij vinden het oke dat Amanda een pak rammel heeft gehad![]()
wat een debielen dan
Haar zusje is een keer van de trap gegooid door haar vriend, terwijl Amanda toekeek. Onderaan de trap bleef ze roerloos liggen. Amanda wilde 112 bellen, maar dacht mocht niet van die vriend, anders zou Amanda zelf ook van de trap gegooid worden. Pas na een tijdje kreeg ze toestemming om te bellen. Aldus Amanda, die dit zelf een keer heeft verteld.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:41 schreef lies1958 het volgende:
Maar amanda was echt verliefd op brian en was ook wel gewend om klappen in een relatie te krijgen. Dat heeft ze weleens verteld in de kooi tegen nadia. Haar zusje werd ook in elkaar geslagen door haar vriend Die meiden vinden het misschien als normaal af en toe een klap te krijgen.
Ik geloof Amanda ook meer in dit verhaal dan Brian.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:53 schreef Ripley het volgende:
Ik geloof amanda zeker. Ten eerste omdat ze te dom is om een verhaal dat niet waar is te onthouden, ten tweede omdat Brian al ruimschoots bewezen had zijn handjes niet thuis te kunnen houden en zijn agressie niet in bedwang te kunnen houden. Amanda lijkt voorbestemd voor dit soort mannen, typisch een vrouw die denkt dat het bewijst dat je van haar houdt als je zo boos kan worden dat je haar een paar klappen geeft.
Denk wel dat ze er nu pas over naar buiten treedt omdat Brian haar aan de kant geschoven heeft. Maar dat verandert nog niks aan het feit dat ook zij niet verdient om in elkaar geslagen te worden en zeker niet door iemand van wie ze hield.
Ja, dat is ook het enge, dit was zo voorspelbaar, het enige wat Brian in DGK tegenhield waren de camera's, en zelfs dán haalde hij nog uit naar haar.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:19 schreef noekje het volgende:
Mwoah, Amanda is wel van de dikke duim. Ze is iig van haar eerste leugen niet doodgevallen. Alleen is dit heel goed te geloven omdat bijna iedereen het ook zei. 'Hoe zal dat gaan als de camera's er niet meer zijn. Ze zit nu nog in een redelijk veilige omgeving.' Zie daar.
Ik hoop dat ze de aangifte doorzet en niet met een verjaring op de proppen komt na twee weken.
Amanda zei tegen Brian dat ze nooit echt door een vader (figuur) is opgevoedquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:06 schreef Gert het volgende:
Ze heeft inderdaad weleens gezegd dat ze "een man nodig heeft die haar in het gareel kan houden."
Maar..... misschien was dat ook simpelweg het rechtlullen van Brian's daden, omdat ze verliefd op hem was.
Als het echt zo is (en daar ga ik even vanuit), dan is de reply van Brian wel heel erg hufterig hoor.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat is ook het enge, dit was zo voorspelbaar, het enige wat Brian in DGK tegenhield waren de camera's, en zelfs dán haalde hij nog uit naar haar.
Dit was 'an accident waiting to happen'
Kwestie van tijd.
Hoop dat hij een fikse straf krijgt.
In deze tekst vallen mij een paar dingen op:quote:„Amanda is jaloers”
„Ik weet helemaal niets van een aangifte. Wel kan ik zeggen dat ik het jammer vind dat Amanda haar dreigementen nu echt uit gaat voeren. Toen ik haar vertelde van het hernieuwde contact tussen mij en Tamara was me meteen duidelijk dat Amanda zich afgewezen voelde. Ze zei dat ze alles in het werk zou stellen om mij in een kwaad daglicht te zetten.
Of Tamara en ik samen een kindje verwachten? Nee! Ik begrijp dat het zuur voor Amanda is dat ik mijn leven heb opgepakt, maar het is beter zo. Toen we er vorige maand een punt achter zetten, hebben we samen een enorme huilbui gehad. Maar het werkt tussen ons gewoon niet.
Nee, ik ben niet bang voor haar aangifte tegen mij, want ik heb niets te verbergen. Ik heb Amanda nooit geslagen of kwaad gedaan. Ze is een heel lief, aardig en trouw meisje. Ze maakt nu alleen heel handig gebruik van het imago dat ik aan De Gouden Kooi heb overgehouden. Als ik boos ben, ontplof ik inderdaad. En dan sla ik bijvoorbeeld een deur kapot. Maar dan is de druk van de ketel en is het klaar. Net zoals Jaap nooit meer van het kotsincident afkomt, zo zal aan mij altijd blijven kleven dat ik soms flink uit de hoek kan komen. Maar ik ben beslist geen monster.”
Telegraaf
Rozenkleurig?!quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:44 schreef Ning het volgende:
http://video.msn.com/video.aspx/?mkt=nl-NL&vid=39e3b40a-c308-4444-a2e4-969de1231fb8&wa=wsignin1.0
novum
Ik nietquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:34 schreef schatje het volgende:
Ik moest het ook maar met iemand eens zijn. Dan maar met Sabinequote:Op vrijdag 26 september 2008 13:59 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik niet![]()
![]()
Ook niet op die van Amanda.
Ik mis Nena
fuckin hell die zag ik laatst in adam lopen,, wat een lekker wijf is dat zeg,,quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:59 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik niet![]()
![]()
Ook niet op die van Amanda.
Ik mis Nena
Iddquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik moest het ook maar met iemand eens zijn. Dan maar met Sabine![]()
Nena was inderdaad véél leuker dan Brian en Amanda bij elkaar. En we wisten toch al een maand dat ze uit elkaar waren?
Niet met veel makeup hoop ik.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:11 schreef DAMH het volgende:
[..]
fuckin hell die zag ik laatst in adam lopen,, wat een lekker wijf is dat zeg,,
Ratquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:29 schreef Suikeroom het volgende:
was Brian trouwens afgelopen weekend op Bonaire?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:29 schreef Suikeroom het volgende:
was Brian trouwens afgelopen weekend op Bonaire?
Het zal me niets verbazen als ze wel 24 of ouder isquote:
Volgens mij zijn er toen talloze telefoontjes en mailtjes richting makers, instanties en media gegaan. Vanuit streamers.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:45 schreef SHE het volgende:
Het is natuurlijk al belachelijk dat noch de media, noch een kijker nooit ingegrepen heeft.
Die gast heeft haar voor miljoenen kijkers mishandeld.
Mooi voorbeeld van hoe we in NL tegen dit soort praktijken aankijken; see no evil, hear no evil.
Die gast mag van mij alles krijgen wat ie verdient. En verder spuug ik traditiegetrouw op de conjo baarmoeder van zijn mama![]()
ppptttttfoeeee
Is dat die fandag ofzo?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:14 schreef schatje het volgende:
Morgen Brian, Amanda, Claire, Huub en Jaap samen te bewonderen in celebbing.nl.
Kelly is er ook.
Nee, niet zij hebben het programma verkloot, maar de programmamakers, die ervoor gekozen hebben de agressie tot een gimmick te maken. Woeste Brian, haha. En ondertussen de zelfbeheersing maar prijzen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:12 schreef beequeen het volgende:
En Nena moest dat hok verlaten om een lullig schopje. Had ze hem maar in zijn ballen getrapt, ik gunde hem dat toen al. Uitschot is het, Brian, Natasja en ook Amanda, ze hebben het programma verkloot.
Zou zo een organisator van zon feest nog wel met brian te maken willen hebben op dit moment. Brian is op dit moment geen goed uithangbord natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:14 schreef schatje het volgende:
Kelly is er ook.
het woord celeb wordt daar redelijk ruim genomen hequote:Op vrijdag 26 september 2008 16:14 schreef schatje het volgende:
Kelly is er ook.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:19 schreef humberto.tan het volgende:
Nee, niet zij hebben het programma verkloot, maar de programmamakers, die ervoor gekozen hebben de agressie tot een gimmick te maken. Woeste Brian, haha. En ondertussen de zelfbeheersing maar prijzen.
Vanavond is die barbeque toch in Scheveningen?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is dat die fandag ofzo?
En zal het knokken worden tussen B&A?
Je hebt gelijk maar dat was toch tv maken? Jammer dat die beelden nooit zijn uitgezonden, op het douche incident na.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:19 schreef humberto.tan het volgende:
Nee, niet zij hebben het programma verkloot, maar de programmamakers, die ervoor gekozen hebben de agressie tot een gimmick te maken. Woeste Brian, haha. En ondertussen de zelfbeheersing maar prijzen.
Op het strand van Scheveningen begint zo het etentje.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:17 schreef Manu82 het volgende:
Is dat die fandag ofzo?
En zal het knokken worden tussen B&A?
LOL. Ik hoor dat nieuws nu pas. Werd tijd zeg. Brian zijn verdediging, 'ze is jaloers, omdat ik terug ben bij mijn ex"quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:24 schreef dgklieke het volgende:
Gouden Kooi Amanda doet aangifte tegen brian
Yep. Ik verwacht wel een verslag van LS, met pics.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:27 schreef -Blurk- het volgende:
Vanavond is die barbeque toch in Scheveningen?
Waar LS incognito naartoe gaat?
Ze hebben in ieder geval prachtig weer!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:32 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Op het strand van Scheveningen begint zo het etentje.
Juud79, TheaSunny, Dementor gaan.
Fanvanheteersteuur was van plan om te gaan?
Dat van morgen is weer wat anders.
Knokken zal het denk ik niet worden, wanneer de DGK-mensen
samen zijn met al die mensen zal het wel los lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |