abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 26 september 2008 @ 10:51:51 #26
135486 Manu82
How you doin'?
pi_61926181
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 10:50 schreef Copycat het volgende:

[..]

Verder dan dit kom ik niet op die site:
[..]
Ik ook niet, ga niet voor die zooi betalen
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_61926193
quote:
Ene Amanda, voormalig sletje in de psychopatenvilla De Gouden Kooi, gaat aangifte doen tegen ene Brian. Brian was een van de mannelijke psychopaten en nog geen zeventien keer per dag agressief. Volgens Amanda heeft Brian haar mishandeld, bedreigd en haar keel dichtgeknepen. En dat begon al tijdens het programma, zegt Amanda nu in de Telegraaf.

In de betrouwbaarste en gezaghebbendste krant van Nederland laat Amanda optekenen: “Ik slaap slecht en eet nauwelijks meer. Ik snap nu opeens waar de uitdrukking ’ik kots van je’ vandaan komt. Ik heb werkelijk gespuugd van ellende. Maar nu ben ik strijdbaar. Ik heb aangifte gedaan. Iedereen mag weten hoe de echte Brian is!”.

Iedereen, dus ook u. Is dat niet fijn? Eindelijk weet u hoe de ECHTE Brian is! Nou willen we alleen nog weten hoe de ECHTE Terror Jaap is (en of hij dagelijks of wekelijks door zijn eigen kots rolt) en we zijn weer he-le-maal bij.

Amanda is inmiddels weg bij Brian dus heren, grijp uw kans. Wat met Lieke van Lexmond niet lukte, lukt bij Amanda misschien wel.
Bron
Go hard or go home
pi_61926222
Ik geloof amanda zeker. Ten eerste omdat ze te dom is om een verhaal dat niet waar is te onthouden, ten tweede omdat Brian al ruimschoots bewezen had zijn handjes niet thuis te kunnen houden en zijn agressie niet in bedwang te kunnen houden. Amanda lijkt voorbestemd voor dit soort mannen, typisch een vrouw die denkt dat het bewijst dat je van haar houdt als je zo boos kan worden dat je haar een paar klappen geeft.

Denk wel dat ze er nu pas over naar buiten treedt omdat Brian haar aan de kant geschoven heeft. Maar dat verandert nog niks aan het feit dat ook zij niet verdient om in elkaar geslagen te worden en zeker niet door iemand van wie ze hield.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_61926230
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 10:47 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Een paar maandjes maar?
Van mij mag het leed wel wat langer duren hoor voor Brian
Maken we er toch een jaar of tien van, zal mij een zorg zijn, agressieve mannetjes mogen bij mij eeuwig ophoepelen trouwens, lang genoeg?
pi_61926243
Haha prachtig zo'n nieuwsbericht. Wat een figuur, die Brian.
pi_61926307
Liefde is... Brian en Amanda!
  vrijdag 26 september 2008 @ 10:56:57 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61926326
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 10:56 schreef humberto.tan het volgende:
Liefde is... Brian en Amanda!
Ik heb 't wel een beetje te doen met Alex. Zo'n mooie spreuk verzinnen die dan zo door de realiteit wordt ingehaald.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_61926568
Zelfs voorpaginanieuws op de papieren versie van de Telegraaf.

vrijdag 26 september 2008 @ 11:13:19 #35
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_61926767
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 11:06 schreef schatje het volgende:
Zelfs voorpaginanieuws op de papieren versie van de Telegraaf.

[ afbeelding ]
Ja dat was lollig toen ik vanmorgen met mijn slaperige kop de telegraaf uit de bus pakte.
pi_61926905
Als brian haar inderdaad heeft mishandeld (wat in de kooi ook wel een gebeurde en daar zijn wel zeker bewijzen van in de vorm van filmpjes) dan verdiend hij een behoorlijke straf van de rechter. En ik krij weer het gevoel van het goed lullen van hem met zijn reacties. Zoals brian in de kooi zich gedroeg is dus wie hij werkelijk ook is. Die man is dus levensgevaarlijk voor vrouwen die geen slaaf van hem zijn. Hoop dat het allemaal serieus wordt uitgezocht.
Veel andere spelers van de kooi hebben dus altijd gelijk gehad dat het alleen een relatie voor dekking was van brian zijn kant.
En weet je wat mij nog erg beangstigd is het idee dat die idioot van een brian met zijn agressie nu lekker getraind wordt door die Hans Nijman.
Goede reclame voor de kickboks wereld he zo een sporter als Brian.
pi_61927055
Ah, een gevalletje: Jij naait je ex, ik naai jou?

Lekkere wraakactie van Amanda!

Edit: alhoewel het voor Amanda zelf stukken beter zou zijn geweest als ze aangifte had gedaan omdat ze inziet dat het gedrag van Brian richting Amanda echt niet kan en niet omdat ze pissig is omdat hij vreemdgaat....
  vrijdag 26 september 2008 @ 11:32:27 #38
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61927296
pi_61927373
quote:
Oké, ik voel medelijden. Arm kind.
Go hard or go home
  † In Memoriam † vrijdag 26 september 2008 @ 11:37:32 #40
135305 beequeen
Lost.
pi_61927420
quote:
WEBLOG REACTIES: NET ALS JE DACHT DAT HET NIET ERGER KON WORDEN

tja veel dingen aan de hand tussen Amanda en Brian,

http://www.telegraaf.nl/p(...)__.html?pageNumber=2

kan nu heel veel dingen gaan zeggen en gaan roepen maar ik hou maar even wijselijk mijn mond.

Het is een aangifte en die is in behandeling, en daar zullen dus de instanties naar kijken en het recht zal zijn beloop hebben. Mochten de aantijgingen waar zijn, dan vind ik het veschrikkelijk nieuws, en dat gun ik niemand. Amanda al helemaal niet. Wat ik dan van Brian vind...dat hou ik dan maar even voor mij.

Heb vanmorgen Amanda aan de telefoon gehad en had een Amanda aan de telefoon die ik lang niet gehoord heb.Heb haar gebeld omdat ik vond dat ik haar moest bellen, en ben nu heel erg blij dat ik het heb gedaan.

Zoals ik al eerder heb verklaard vind ik het voor zowel Brian als Amanda heel erg dat het zo allemaal loopt. Deze affaire is alleen nog maar een extra hoofdstuk wat niet had hoeven worden toegevoegd.

dus dat....

Huub
Bron.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † vrijdag 26 september 2008 @ 11:38:34 #41
135305 beequeen
Lost.
pi_61927453
quote:
Ik kan hier toch zooooo link om worden hè? Waarom heeft de redactie nooit ingegrepen, onbegrijpelijk.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  vrijdag 26 september 2008 @ 11:48:43 #42
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_61927712
Omdat er misschien in het hokje mensen zaten te kwijlen.........Daarom kreeg hij als beloning extra contactpunten. Hij beschermde alles en iedereen daar toch?
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_61927747
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 11:38 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik kan hier toch zooooo link om worden hè? Waarom heeft de redactie nooit ingegrepen, onbegrijpelijk.
Zoals hij dat zendertje afdoet en dan onder de dekens een stomp uitdeelt, gadverdamme, wat een laffe klootzak

pi_61927855
Het kwartje is dus eindelijk gevallen bij Amannie....
pi_61928164
Haha die Brian wat een drif kikker is het ook,
Toch is het niet echt schokkend of onverwacht nieuws
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:21:03 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61928564
Inmiddels staat Brian's verweer ook pontificaal, met foto, op de voorpagina van de internetversie van De Telegraaf.
pi_61928587
Ik naar aanleiding van dit topic even op de telegraafsite gekeken, zie ik dit:

mooi, hij is dus gearresteerd

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:23:07 #48
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61928623
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 12:22 schreef easy-going het volgende:
Ik naar aanleiding van dit topic even op de telegraafsite gekeken, zie ik dit:

mooi, hij is dus gearresteerd

LOL
pi_61928654
ook LOL
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_61928713
Op internet staan genoeg bewijzen van Brian's gedrag richting Amanda in de gouden kooi bij 3 incidenten. Maar daarnaast had je ook nog wat incidenten die niet op camera te zien waren. Het zou leuk zijn als er een rechtszaak zou komen waar de redaktie-leden onder ede verhoord worden ;-)

Want de verantwoordelijkheid ligt imho nog steeds bij die debielen van de redaktie, ze hadden al die aggressieve acties in een vroeg stadium moeten bestraffen. Als ze meteen na het eerste incident actie hadden ondernomen zou het nooit zo uit de hand gelopen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')