Ik ook niet, ga niet voor die zooi betalenquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verder dan dit kom ik niet op die site:
[..]
Bronquote:Ene Amanda, voormalig sletje in de psychopatenvilla De Gouden Kooi, gaat aangifte doen tegen ene Brian. Brian was een van de mannelijke psychopaten en nog geen zeventien keer per dag agressief. Volgens Amanda heeft Brian haar mishandeld, bedreigd en haar keel dichtgeknepen. En dat begon al tijdens het programma, zegt Amanda nu in de Telegraaf.
In de betrouwbaarste en gezaghebbendste krant van Nederland laat Amanda optekenen: “Ik slaap slecht en eet nauwelijks meer. Ik snap nu opeens waar de uitdrukking ’ik kots van je’ vandaan komt. Ik heb werkelijk gespuugd van ellende. Maar nu ben ik strijdbaar. Ik heb aangifte gedaan. Iedereen mag weten hoe de echte Brian is!”.
Iedereen, dus ook u. Is dat niet fijn? Eindelijk weet u hoe de ECHTE Brian is! Nou willen we alleen nog weten hoe de ECHTE Terror Jaap is (en of hij dagelijks of wekelijks door zijn eigen kots rolt) en we zijn weer he-le-maal bij.
Amanda is inmiddels weg bij Brian dus heren, grijp uw kans. Wat met Lieke van Lexmond niet lukte, lukt bij Amanda misschien wel.
Maken we er toch een jaar of tien van, zal mij een zorg zijn, agressieve mannetjes mogen bij mij eeuwig ophoepelen trouwens, lang genoeg?quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Een paar maandjes maar?
Van mij mag het leed wel wat langer duren hoor voor Brian
Ik heb 't wel een beetje te doen met Alex. Zo'n mooie spreuk verzinnen die dan zo door de realiteit wordt ingehaald.quote:
Ja dat was lollig toen ik vanmorgen met mijn slaperige kop de telegraaf uit de bus pakte.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:06 schreef schatje het volgende:
Zelfs voorpaginanieuws op de papieren versie van de Telegraaf.
[ afbeelding ]
Oké, ik voel medelijden. Arm kind.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:32 schreef Copycat het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/220487
Bron.quote:WEBLOG REACTIES: NET ALS JE DACHT DAT HET NIET ERGER KON WORDEN
tja veel dingen aan de hand tussen Amanda en Brian,
http://www.telegraaf.nl/p(...)__.html?pageNumber=2
kan nu heel veel dingen gaan zeggen en gaan roepen maar ik hou maar even wijselijk mijn mond.
Het is een aangifte en die is in behandeling, en daar zullen dus de instanties naar kijken en het recht zal zijn beloop hebben. Mochten de aantijgingen waar zijn, dan vind ik het veschrikkelijk nieuws, en dat gun ik niemand. Amanda al helemaal niet. Wat ik dan van Brian vind...dat hou ik dan maar even voor mij.
Heb vanmorgen Amanda aan de telefoon gehad en had een Amanda aan de telefoon die ik lang niet gehoord heb.Heb haar gebeld omdat ik vond dat ik haar moest bellen, en ben nu heel erg blij dat ik het heb gedaan.
Zoals ik al eerder heb verklaard vind ik het voor zowel Brian als Amanda heel erg dat het zo allemaal loopt. Deze affaire is alleen nog maar een extra hoofdstuk wat niet had hoeven worden toegevoegd.
dus dat....
Huub
Ik kan hier toch zooooo link om worden hè? Waarom heeft de redactie nooit ingegrepen, onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:32 schreef Copycat het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/220487
Zoals hij dat zendertje afdoet en dan onder de dekens een stomp uitdeelt, gadverdamme, wat een laffe klootzakquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan hier toch zooooo link om worden hè? Waarom heeft de redactie nooit ingegrepen, onbegrijpelijk.
LOLquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:22 schreef easy-going het volgende:
Ik naar aanleiding van dit topic even op de telegraafsite gekeken, zie ik dit:
mooi, hij is dus gearresteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |