quote:Gouden Kooi-Amanda doet aangifte
Amanda (gouden kooi) mishandeld?
AMSTERDAM - Amanda zegt dat ze in elkaar geslagen is door haar ex-Gouden Kooi-geliefde Brian. „Hij heeft me ook bedreigd en mijn keel dichtgeknepen”, vertelt de voormalig bewoonster van de miljonairsvilla.
Vervolgt: „En eigenlijk begon dat al tijdens het programma. Maar ik heb er nooit met iemand over gesproken. Ik hoopte dat alles anders zou worden als we eenmaal uit het huis zouden zijn. Niet dus. Brian is nog erger dan ik dacht.”
Amanda zit er helemaal doorheen. „Ik slaap slecht en eet nauwelijks meer. Ik snap nu opeens waar de uitdrukking ’ik kots van je’ vandaan komt. Ik heb werkelijk gespuugd van ellende. Maar nu ben ik strijdbaar. Ik heb aangifte gedaan. Iedereen mag weten hoe de echte Brian is!”
„Had ik na die eerste klap maar meteen een punt achter onze relatie gezet”, zegt Amanda. „Ik weet het nog goed. Brian en ik zaten in De Gouden Kooi en lagen in bed. Op een zeker moment was ik het ergens niet mee eens. Hierop greep hij me bij de keel. Ik kon geen adem meer halen. Ik ben de badkamer ingevlucht en ging vervolgens over mijn nek.” Amanda zucht. „Zelfs het productieteam zette vraagtekens bij de manier waarop Brian met me omging, maar ik heb hem nooit verraden. In De kooi waren we immers allemaal concurrenten van elkaar, en ik wilde me niet zwak tonen.” 'Verontschuldigend: „Ik was smoorverliefd op die jongen. Nam zijn commanderende manier van praten en agressieve buien voor lief. Ik was er heilig van overtuigd dat Brian, als we eenmaal ’buiten’ waren, heel anders zou zijn.”
Na de finale gingen de twee samenwonen in Almere. „En al in de eerste week ging het mis. Bij het minste of geringste vloog Brian me aan of begon hij met meubels te* gooien. En er zijn nog wel ergere dingen gebeurd, zoals een kussen op mijn gezicht duwen of keihard aan mijn haren trekken. Eén keer ben ik zelfs in shock geraakt. Ik liep blauw aan en begon te klappertanden. Toen wist ik: ik moet bij je weg… Ik heb nu alleen mijn paspoort en wat andere papieren meegenomen. Meubels, schilderijen, alles staat er nog. 'Ik hoef níéts meer van hem.”
quote:Ik ben bezig met de opening.... Adressen verzamelen als NOOIT tevoren. Leuk werkje, wat een lijst haha. Maar het wordt een spectaculaire opening, we zijn er alvast erg druk mee. Is er iemand die zich aanbiedt als gastheer/ gastvrouw??! Ik kan wel wat extra handen gebruiken..................
Mail me maar even op info@studioclaire.nl ...
Nou, ik MOET snel verder, nog heel wat voor de boeg. Wilde even laten weten dat ze beneden nog steeds erg druk bezig zijn, en dat de vloer er al bijna inligt!!!!!!!!!! Dus ben geweldig blij... Ze zeggen dat het vrijdag klaar is qua voorbereiding meubilair... ZOHEE! Dus dat hoop ik maar.
Ohja, weekend was geweldig! Huub met zn motor... helemaal gaaf. Bij Ome toine zijn opning geweest van het nieuwe pand... Zo mooi! Bij Theo geweest in Limburg land... Wat een huis! Zo leuk! Was erg gezellig allemaal.
Joris en Annemarijn lekker gezien, zie ze morgen avond weer
Fijne dag
xx
quote:Het moest er toch een keertje van komen,
gisteren was ik dus ziek, misschien kou gevat op de motor, misschien toch ff chronisch te weinig geslapen, hing er een paar dagen tegenaan, maar toen ik gistermorgen bij het gemeentehuis was voor een nieuw paspoort (wat een drama is dat maar goed dat is weer een ander verhaal) donderde ik bijna omver toen ik van de fiets afstapte (ja eerste ritje op een fiets in jaren)
toen dacht ik ja, ik moet maar thuis blijven verder, heb dat ook gedaan, maar dat is helemaal niets voor mij. Eerst denk je mooi ff bijslapen maar dan ben je om 11 uur toch echt wakker en dan hang je maar een beetje ziek te voelen, dus zit nu weer lekker achter mijn computertje, snotterend en ziek voelend, maar ben dan liever op mijn werk dan thuis.
Het zal wel heersen denk ik, vnvnd feestje in Amsterdam (weet nog niet of ik ga) dit weekend naar Celebbing, http://www.celebbing.nl/ dat wordt wel lachen,
spreek jullie allen later!
grtz
Huub
quote:Terror Jaap ontsnapt aan kredietcrisis
Terror Jaap, de vriend van het Groningse Panacea, de man die nog steeds eens moet afstuderen en met RTL onderhandelt over een talkshow, gaat morgen om drie uur naar het ziekenhuis van de Nijmeegse Radboud-universiteit om speelgoed te verstrekken aan bedlegerige kinderen. ‘Ik ben bezig om mijn zachte kanten verder te ontwikkelen.’
De volslanke winnaar van pestprogramma De Gouden Kooi laat Campus TV weten dat hij 2500 euro aan speelgoed en dvd’s af gaat leveren in het hospitaal. ‘Via een groothandel heb ik 40 spellen los weten te praten en bij een andere club een heleboel cd’s’ , laat de meesterpestkop vanaf de Veluwse camping weten, waar hij tijdelijk verblijft.
Jaap Amesz, die aan de Erasmus Universiteit een studie human resources volgde, won dit jaar een miljoen euro, nadat hij met het groep mensen een jaar vrijwillig bivakkeerden in een villa in het Gooi. ‘Maar ik ben niet geraakt door de kredietcrisis, want ik heb niks uitstaan. Het geld staat op een deposito-rekening. Ik huur nu. Als deze crisis voorbij is, dan stap ik in.’
Het heetste nieuws over de ex-bewoners.quote:„Amanda is jaloers”
„Ik weet helemaal niets van een aangifte. Wel kan ik zeggen dat ik het jammer vind dat Amanda haar dreigementen nu echt uit gaat voeren. Toen ik haar vertelde van het hernieuwde contact tussen mij en Tamara was me meteen duidelijk dat Amanda zich afgewezen voelde. Ze zei dat ze alles in het werk zou stellen om mij in een kwaad daglicht te zetten.
Of Tamara en ik samen een kindje verwachten? Nee! Ik begrijp dat het zuur voor Amanda is dat ik mijn leven heb opgepakt, maar het is beter zo. Toen we er vorige maand een punt achter zetten, hebben we samen een enorme huilbui gehad. Maar het werkt tussen ons gewoon niet.
Nee, ik ben niet bang voor haar aangifte tegen mij, want ik heb niets te verbergen. Ik heb Amanda nooit geslagen of kwaad gedaan. Ze is een heel lief, aardig en trouw meisje. Ze maakt nu alleen heel handig gebruik van het imago dat ik aan De Gouden Kooi heb overgehouden. Als ik boos ben, ontplof ik inderdaad. En dan sla ik bijvoorbeeld een deur kapot. Maar dan is de druk van de ketel en is het klaar. Net zoals Jaap nooit meer van het kotsincident afkomt, zo zal aan mij altijd blijven kleven dat ik soms flink uit de hoek kan komen. Maar ik ben beslist geen monster.”
Ik geloof Amanda ook, in a heartbeat. Niet omdat het Amanda is maar omdat iedere zot heeft kunnen zien hoe Brian is.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:20 schreef -moi- het volgende:
Op de een of andere manier geloof ik het verhaal van Amanda toch meer dan dat van Brian. Volgens mij kan Brian met een stalen gezicht zeggen dat er niks gebeurd is..
ben ik goed in he, tweede natuur zeg maar.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:16 schreef Copycat het volgende:
En Kaat brengt het allemaal weer in perspectief.
Sensatiezoeker als ik ben, snuffel ik wat op andere sites en de meningen zijn toch aardig verdeeld. Het is een lage wraakactie van Amanda. Brian koelt zijn woede alleen op dingen af en heus niet op mensen. En dan nog, dan is het haar verdiende loon.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:23 schreef noekje het volgende:
Ik geloof Amanda ook, in a heartbeat. Niet omdat het Amanda is maar omdat iedere zot heeft kunnen zien hoe Brian is.
Ik voel VOLledig je sensatiezucht.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sensatiezoeker als ik ben, snuffel ik wat op andere sites en de meningen zijn toch aardig verdeeld. Het is een lage wraakactie van Amanda. Brian koelt zijn woede alleen op dingen af en heus niet op mensen. En dan nog, dan is het haar verdiende loon.
Ietwat gechargeerd, ik geef toe, maar het is vrijdag.
Geweldig he, deze sensatiebitch doet hetzelfde, prachtig te zien dat mensen nu nog brian verdedigen en amanda slechts als oliedom en wraakzuchtig bestempelen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sensatiezoeker als ik ben, snuffel ik wat op andere sites en de meningen zijn toch aardig verdeeld. Het is een lage wraakactie van Amanda. Brian koelt zijn woede alleen op dingen af en heus niet op mensen. En dan nog, dan is het haar verdiende loon.
Ietwat gechargeerd, ik geef toe, maar het is vrijdag.
Ga denk ik wraps etenquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:16 schreef Kaat38 het volgende:
Manu: wat eten we vandaag en wat heb jij aan?![]()
Dat mensen Amanda als oliedom bestempelen vind ik niet zo moeilijk te verklaren. Dat mensen fan worden van mensen die niets anders kunnen dan dagelijks op tv komen vind ik wel moeilijk te bevatten. Dat iemand de behoefte heeft gehad om de bewoners post te sturen kan ik me nog iets bij voorstellen, maar bij cadeaus werd dat al moeilijker. Dat mensen zelfs zo idolaat zijn dat ze blind zijn voor alle negatieve karaktereigenschappen bij iemand die helemaal niets gepresteerd heeft snap ik echt niet.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:28 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Geweldig he, deze sensatiebitch doet hetzelfde, prachtig te zien dat mensen nu nog brian verdedigen en amanda slechts als oliedom en wraakzuchtig bestempelen.
zit elders te lezen maar zal ik maar niet kopieren, geeft zo'n toestand maar ik zit met mijn ogen te knipperen en dat gebeurd niet gauw.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:32 schreef Manu82 het volgende:
Plaats hier even wat leuke quotes dan
Amanda is bepaald niet een van de slimste, zonder meer waar en overigens was ik geen fan, wel heb ik meegedaan aan wat acties voor Huub, vond ik leuk om te doen maar ik idealiseer hem ook niet.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:36 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Dat mensen Amanda als oliedom bestempelen vind ik niet zo moeilijk te verklaren. Dat mensen fan worden van mensen die niets anders kunnen dan dagelijks op tv komen vind ik wel moeilijk te bevatten. Dat iemand de behoefte heeft gehad om de bewoners post te sturen kan ik me nog iets bij voorstellen, maar bij cadeaus werd dat al moeilijker. Dat mensen zelfs zo idolaat zijn dat ze blind zijn voor alle negatieve karaktereigenschappen bij iemand die helemaal niets gepresteerd heeft snap ik echt niet.
Klinkt lekker wraps, misschien iets voor morgen. Ik ga aan de penne die spinazie, overheerlijk en ondertussen zit ik gehuld in witte jeans met een blauw/paarse oversised blouce en paarse slippers.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ga denk ik wraps eten![]()
En denk dat ik voorlopig in sportkleding blijf rondlopen, geen zin om naar college te gaan en straks even uurtje hardlopen denk ik
Of dat het wel een publiciteitsstunt zou zijnquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:39 schreef Kaat38 het volgende:
Zo reageren er dus ook mensen, onvoorstelbaar.
Een paar maandjes maar?quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:43 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Amanda is bepaald niet een van de slimste, zonder meer waar en overigens was ik geen fan, wel heb ik meegedaan aan wat acties voor Huub, vond ik leuk om te doen maar ik idealiseer hem ook niet.
Het was een leuke tijd om te volgen, het was leuk om wat actie te doen (honkballen in mijn geval) maar verder hoop ik dat ze allemaal blije mensjes worden alhoewel ik Brian wel een paar maandjes leed gun na alles waar hij mee is weggekomen en nog probeerd weg te komen.
Verder dan dit kom ik niet op die site:quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:47 schreef Manu82 het volgende:
Op zijonline staat ook al dat Tamara zwanger is
quote:GOUDEN KOOI-REL! VRIENDIN AMANDA: BRIAN KRIJGT BABY BIJ EX TAMARA!
De werkelijke reden van de breuk tussen De Gouden Kooi bewoners Brian en Amanda is dat Brian zijn ex-vriendin, Tamara, zwanger heeft gemaakt en daarna Amanda mishandeld heeft. Dit zegt Samantha, die zegt een van Amanda's beste vriendinnen te zijn! Amanda zelf doet vandaag ook een boekje open over ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |