Ik nietquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:34 schreef schatje het volgende:
VOL lijkt als ik het zo snel lees meer op de hand van Brian te zijn.
Ik moest het ook maar met iemand eens zijn. Dan maar met Sabinequote:Op vrijdag 26 september 2008 13:59 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik niet![]()
![]()
Ook niet op die van Amanda.
Ik mis Nena
fuckin hell die zag ik laatst in adam lopen,, wat een lekker wijf is dat zeg,,quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:59 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik niet![]()
![]()
Ook niet op die van Amanda.
Ik mis Nena
Iddquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik moest het ook maar met iemand eens zijn. Dan maar met Sabine![]()
Nena was inderdaad véél leuker dan Brian en Amanda bij elkaar. En we wisten toch al een maand dat ze uit elkaar waren?
Niet met veel makeup hoop ik.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:11 schreef DAMH het volgende:
[..]
fuckin hell die zag ik laatst in adam lopen,, wat een lekker wijf is dat zeg,,
Ratquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:29 schreef Suikeroom het volgende:
was Brian trouwens afgelopen weekend op Bonaire?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:29 schreef Suikeroom het volgende:
was Brian trouwens afgelopen weekend op Bonaire?
Het zal me niets verbazen als ze wel 24 of ouder isquote:
Volgens mij zijn er toen talloze telefoontjes en mailtjes richting makers, instanties en media gegaan. Vanuit streamers.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:45 schreef SHE het volgende:
Het is natuurlijk al belachelijk dat noch de media, noch een kijker nooit ingegrepen heeft.
Die gast heeft haar voor miljoenen kijkers mishandeld.
Mooi voorbeeld van hoe we in NL tegen dit soort praktijken aankijken; see no evil, hear no evil.
Die gast mag van mij alles krijgen wat ie verdient. En verder spuug ik traditiegetrouw op de conjo baarmoeder van zijn mama![]()
ppptttttfoeeee
Is dat die fandag ofzo?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:14 schreef schatje het volgende:
Morgen Brian, Amanda, Claire, Huub en Jaap samen te bewonderen in celebbing.nl.
Kelly is er ook.
Nee, niet zij hebben het programma verkloot, maar de programmamakers, die ervoor gekozen hebben de agressie tot een gimmick te maken. Woeste Brian, haha. En ondertussen de zelfbeheersing maar prijzen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:12 schreef beequeen het volgende:
En Nena moest dat hok verlaten om een lullig schopje. Had ze hem maar in zijn ballen getrapt, ik gunde hem dat toen al. Uitschot is het, Brian, Natasja en ook Amanda, ze hebben het programma verkloot.
Zou zo een organisator van zon feest nog wel met brian te maken willen hebben op dit moment. Brian is op dit moment geen goed uithangbord natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:14 schreef schatje het volgende:
Kelly is er ook.
het woord celeb wordt daar redelijk ruim genomen hequote:Op vrijdag 26 september 2008 16:14 schreef schatje het volgende:
Kelly is er ook.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:19 schreef humberto.tan het volgende:
Nee, niet zij hebben het programma verkloot, maar de programmamakers, die ervoor gekozen hebben de agressie tot een gimmick te maken. Woeste Brian, haha. En ondertussen de zelfbeheersing maar prijzen.
Vanavond is die barbeque toch in Scheveningen?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is dat die fandag ofzo?
En zal het knokken worden tussen B&A?
Je hebt gelijk maar dat was toch tv maken? Jammer dat die beelden nooit zijn uitgezonden, op het douche incident na.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:19 schreef humberto.tan het volgende:
Nee, niet zij hebben het programma verkloot, maar de programmamakers, die ervoor gekozen hebben de agressie tot een gimmick te maken. Woeste Brian, haha. En ondertussen de zelfbeheersing maar prijzen.
Op het strand van Scheveningen begint zo het etentje.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:17 schreef Manu82 het volgende:
Is dat die fandag ofzo?
En zal het knokken worden tussen B&A?
LOL. Ik hoor dat nieuws nu pas. Werd tijd zeg. Brian zijn verdediging, 'ze is jaloers, omdat ik terug ben bij mijn ex"quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:24 schreef dgklieke het volgende:
Gouden Kooi Amanda doet aangifte tegen brian
Yep. Ik verwacht wel een verslag van LS, met pics.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:27 schreef -Blurk- het volgende:
Vanavond is die barbeque toch in Scheveningen?
Waar LS incognito naartoe gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |