Damn, nu al problemen met die kerelquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:47 schreef endr0me het volgende:
Bouaouzan weggestuurd van de training, wegens gebrek aan inzet..
gaat ook niet mee naar Boekarest
Gábor Babos, Rein Baart, Ramon Zomer, Peter Wisgerhof, Youssef El-Akchaoui, Patrick Pothuizen, Mark Otten, Dani Fernandez, Dominique Kivuvu, Lorenzo Davids, Lasse Schöne, Mark van den Boogaart, Bas Sibum, Arek Radomski, Joey Brock, Rutger Worm, Jhonny van Beukering, Tim Janssen, Joël Tshibamba en Saidi Ntibazonkiza.quote:
Het publiek krijgt hij nu sowieso tegen. Die wordt 100% zeker uitgefloten de volgende keer dat hij meedoet.quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:13 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Damn, nu al problemen met die kerelhoop niet dat hij nu in een negatieve spiraal komt en ook het publiek tegen zich krijgt, dan is het gewoon weggegooid geld.
Voorlopige datum: 12 november.quote:
Dat hoop ik dus niet, ook al is het misschien terecht. Want daar zal hij niet beter van gaan spelen, die kan dan in de winterstop vertrekken waarschijnlijk. Als we er een goed alternatief voor terugkrijgen hoeft dat ook weer niet erg te zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:25 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Het publiek krijgt hij nu sowieso tegen. Die wordt 100% zeker uitgefloten de volgende keer dat hij meedoet.
Zo is het NEC-publiek he.
Wel jammer dat John niet meegaat naar Boekarest.
Huh?quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:15 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Gábor Babos, Rein Baart, Ramon Zomer, Peter Wisgerhof, Youssef El-Akchaoui, Patrick Pothuizen, Mark Otten, Dani Fernandez, Dominique Kivuvu, Lorenzo Davids, Lasse Schöne, Mark van den Boogaart, Bas Sibum, Arek Radomski, Joey Brock, Rutger Worm, Jhonny van Beukering, Tim Janssen, Joël Tshibamba en Saidi Ntibazonkiza.
Zij gaan mee naar Bucuresti.
Neen, gaat niet mee.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:31 schreef Greetings het volgende:
[..]
Huh?
Collins John zou toch ook meegaan?
Ja hij speelde tegen Twente erg goed, maar toen tegen Heerenveen was echt niks. Weet nog niet echt wat ik van hem moet vindenquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:13 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Damn, nu al problemen met die kerelhoop niet dat hij nu in een negatieve spiraal komt en ook het publiek tegen zich krijgt, dan is het gewoon weggegooid geld.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:16 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja dat kun je van Vitesse niet zeggen op dit moment hé.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Akelig lijkt me dat.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:19 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Gaat niet goed in Boekarest. Aantal NEC-supporters 'aangevallen' door Dinamo-fans..
Bizar zeg.. zo geniet je toch ook niet van een uitwedstrijdquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:44 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Heh bah, die groep waar het over gaat zijn vrienden van me. Hebben moeten rennen voor 50 Dinamo-supporters met stalen pijpen en messen. Hebben de dans net ontsprongen door in een restaurant te schuilen, en daarna een taxi te nemen die overigens wel werd aangevallen.
Aantal wil zo snel mogelijk naar huis..
DTHquote:Ondanks de strenge veiligheidsmaatregelen in de Roemeense hoofdstad is men er bij NEC niet helemaal gerust op. Het Dinamo- stadion is oud en krakkemikkig en voldoet in geen enkel opzicht aan de eisen die de Europese voetbalbond normaliter stelt. „In De Goffert had de UEFA dit nooit goedgekeurd”, meende een van de begeleiders van NEC. Her en der ligt los puin en hout. Daarnaast zijn de hekken om de tribunes weliswaar talrijk maar allesbehalve solide. En de Roemeense hooligans hoeven de stoeltjes om het trainingsveld niet af te breken, want die liggen gewoon los op het beton.
Als je dit zo leest ga je bijna hopen op een overwinning voor Nec. Als Arnhemmer. Serieus.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:44 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Heh bah, die groep waar het over gaat zijn vrienden van me. Hebben moeten rennen voor 50 Dinamo-supporters met stalen pijpen en messen. Hebben de dans net ontsprongen door in een restaurant te schuilen, en daarna een taxi te nemen die overigens wel werd aangevallen.
Ik hoorde het net op de radio ja, wat akelig. Hopelijk dat hier iets aan gedaan wordt en dat NEC ze vanavond (op voetbalgebied) keihard in gaat maken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:44 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Inderdaad. 2 vrienden van mij zitten er nu ook, krijg er een beetje een naar gevoel van zo op de vroege ochtend.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:52 schreef J-heronimus het volgende:
Als NEC morgen daar wint breekt de chaos natuurlijk helemaal los.
ja en mijn broers lopen er rond...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:13 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Inderdaad. 2 vrienden van mij zitten er nu ook, krijg er een beetje een naar gevoel van zo op de vroege ochtend.
De busreis is inmiddels verplicht gesteld voor de NEC'ers die bij de wedstrijd willen zijn.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:52 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Het is vandaag gewoon gezellig in Boekarest. Alle NEC-supporters hebben zich bij een Irish Pub verzameld, en kunnen als ze willen vanaf daar met een bus naar het stadion gaan.
quote:01-10-2008 20:52 door JdB
wow wat een professor die el-ak zo met bril
quote:
Teken ik voor. Wel thuis tegen AC milan en Tottenhamquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:06 schreef Greetings het volgende:
Mijn droompoule'tje (al weet ik niet of het qua coefficienten geheel zo kan):
AC Milan
Tottenham
Paris SG
FC Kopenhagen
NEC
Zou echt TOP zijn!![]()
We stonden bij de eendracht op de tafels en deden het later dunnetjes over in de derde kamer op de grote markt.quote:
Geen aandacht meer aan die zigeuners, dit soort plaatjes zijn mooier:quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 01:05 schreef hoM3r het volgende:
[ afbeelding ]
gezellige jongens blijven het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |