Petje af voor die agente die midden op de weg die freak probeerde te redden .quote:Op donderdag 25 september 2008 23:59 schreef Litso het volgende:
Wat de vliegende fuck. Die dames sporen echt voor geen meter en/of hebben iets flink zwaars geslikt. Ik ben echt verbaasd dat ze beide nog leven ook...
Spuit 11quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:05 schreef Tiemie het volgende:
Wel zonde dat ze het beeld freezen trouwens.
Iddquote:Op vrijdag 26 september 2008 00:05 schreef Tiemie het volgende:
Wel zonde dat ze het beeld freezen trouwens.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:16 schreef Wheelgunner het volgende:
Cool, gefrustreerde onsterfelijken
Niet alleen qua beleving maar ook feitelijk werkt het, ze overleven gewoon een aantal botsingen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:27 schreef cerror het volgende:
Voelen geen pijn, compleet van de wereld en erg agressief.
Dat wil maar niet lukken blijkt dus uit de video.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat een debiele tweeling , had ze plat laten rijden
Dat had ook verdomd weinig gescheeld. Je ligt niet zeven weken in het ziekenhuis als je alleen maar een blauwe plek hebt opgelopen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:35 schreef TheMagnificent het volgende:
WTF.Auto helemaal naar de kloten, maar mevrouwtje kan gewoon weer meteen opstaan en een sprintje trekken. Dat de andere nog leeft nadat de vrachtwagen over haar heen is gewalst is helemaal WTF natuurlijk.
Dat was waarschijnlijk de eerste die de vrachtwagen heeft gekopt. Zusje 2 ging voor de auto maar heeft gefaald. Jammer genoeg zeggen ze er niet bij wat nou de uiteindelijke motivatie was.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:37 schreef Jordy-B het volgende:
Dat had ook verdomd weinig gescheeld. Je ligt niet zeven weken in het ziekenhuis als je alleen maar een blauwe plek hebt opgelopen.
Ja, je mag daar helemaal niet oversteken inderdaad.quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:36 schreef DrDarwin het volgende:
Die zijn serieus de weg kwijt geweest...
Heh.. zo lijkt het wel..quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:16 schreef Wheelgunner het volgende:
Cool, gefrustreerde onsterfelijken
Ooh, dat verklaart natuurlijk! Dat ik daar niet aan gedacht hadquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:56 schreef schoelje het volgende:
Ik dat dat het 2 van die ADHD-tokkiewijven waren die net ongesteld moesten worden.
Jij hebt het duidelijk niet gezien. Die 2 vrouwen werden aangesproken door de politie en die stonden nietsvermoedend met ze te praten. Van het éne op het andere moment werd die ene gek en rende ze de snelweg op, een politieagent probeerde haar nog te grijpen maar had alleen haar jas nog te pakken. Alleen een hele goede agent had haar nog kunnen knallen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:14 schreef EricT het volgende:
konden die agenten ze niet gewoon neerschieten![]()
Werkt stuk sneller als je dood wilt en is ook nog eens veiliger voor anderen
Ik had die uit de OP al gezien, maar ik heb deze uitgezet. Ik kan hier gewoon niet bijquote:
ze hadden hun al neer moeten knallen toen ze de 1e x de weg op rendenquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:18 schreef schoelje het volgende:
[..]
Jij hebt het duidelijk niet gezien. Die 2 vrouwen werden aangesproken door de politie en die stonden nietsvermoedend met ze te praten. Van het éne op het andere moment werd die ene gek en rende ze de snelweg op, een politieagent probeerde haar nog te grijpen maar had alleen haar jas nog te pakken. Alleen een hele goede agent had haar nog kunnen knallen.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:35 schreef Jarno het volgende:
Vind je het gek. Zo te zien rijden al die gasten daar de verkeerde kant op! Da's vragen om ongelukken.
Jij stelt voor gewoon iedereen maar even neer te knallen die iets geks doet?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:33 schreef EricT het volgende:
[..]
ze hadden hun al neer moeten knallen toen ze de 1e x de weg op renden
Britse agenten dragen als ik me goed herinner geen wapen bij zich...quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:33 schreef EricT het volgende:
[..]
Gaat een beetje lastig, aangezien Britse agenten nog steeds geen vuurwapen hebben...quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:33 schreef EricT het volgende:
[..]
quote:
1 van de twee heeft 7 weken in het ziekenhuis gelegen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:47 schreef hersenchirurg het volgende:
Hoe is het toch mogelijk dat dit soort figuren bijna altijd ervanaf lijken te komen zonder een schrammetje op te lopen?
Die ene vrouw komt dus gewoon tussen of onder die vrachtwagen terecht?quote:
Hmm, minder spectaculair dan ik had gedacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:42 schreef hasse8 het volgende:
[..]
Gaat een beetje lastig, aangezien Britse agenten nog steeds geen vuurwapen hebben...![]()
OT: wat een rare dames... ik heb meelij met de chauffeurs...
Ik zag het gisteren op de BBC. Daar was nog een klein stukje interview met de vrachtwagenchauffeur die een van de vrouwen aanreed. Die stond met tranen in zijn ogen. Grote kans dat die voorlopig even niet meer achter het stuur stapt.quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:11 schreef Klonk het volgende:
ik heb nog het meeste medelijden met de chauffeurs van de auto´s waar die dames voor sprongen...
Volgens mij zijn ze daar juist uit ontsnapt.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:35 schreef sander89 het volgende:
Sick, zag gister ook een stukje op BBC hiervan, gelukkig hebben ze het overleeft anders zou het nog traumatiseer zijn voor de politieagenten en bestuurders van de auto's en vrachtwagen.
Volgens mij waren ze gewoon helemaal in paniek en kan bijna niet anders dan er drugs in het spel was, of ze moeten anders maar opgenomen worden in een gesloten inrichting.
Ik doelde eigenlijk voornamelijk op die andere vikingdamequote:Op vrijdag 26 september 2008 12:23 schreef Houtworm het volgende:
[..]
1 van de twee heeft 7 weken in het ziekenhuis gelegen.
Ik mag toch aannemen dat ze beide nog een bezoekje gaan brengen aan een psychiater. In Nederland is er wel veel ophef als iemand met paddo's op uit een hotel raam springt, de reden hiervan mag ook wel onderzocht worden.
maar je ziet nog geen fuck.quote:
Beeldje voor beeldje doen bij 1:24-1:27, je ziet wat groens verdwijnen in een vrachtwagen en ietsje later wat groens voor de banden.... En 2s later de spartelende benen van de rode.quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:38 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Hmm, minder spectaculair dan ik had gedacht.Ik dacht waarschijnlijk hetzelfde als jij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geef niemand de schuld, ik snap het alleen niet. Ze hebben die gekke wichten nota bene op heterdaad betrapt en ze ontsnappen meerdere keren. Staan die agenten in het begin van het filmpje lekker te ouwehoeren onder elkaar terwijl ze daar ten slotte ter plekke zijn omdat die mokkels daar over de snelweg lopen rennen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:43 schreef Houtworm het volgende:
Tuurlijk. Het is de schuld van de agenten die niet binnen aan nanoseconde de verdachten op de grond hadden liggen.
Lekker simpel oordelen weer achter je PC.
Op zich heb je wel gelijk hoor, maar je verwacht toch ook niet dat mensen zó gestoord zijn dat ze gerust nog eens de weg op rennen, nadat ze al zijn aangereden?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik geef niemand de schuld, ik snap het alleen niet. Ze hebben die gekke wichten nota bene op heterdaad betrapt en ze ontsnappen meerdere keren. Staan die agenten in het begin van het filmpje lekker te ouwehoeren onder elkaar terwijl ze daar ten slotte ter plekke zijn omdat die mokkels daar over de snelweg lopen rennen.
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:29 schreef Houtworm het volgende:
Zou jij verwachten dat die 2 meiden, als ze al zijn aangehouden, nog een keer de snelweg op gaan rennen?
Achteraf is makkelijk praten. Maar ik denk niet dat iemand aan had zien komen dat ze zomaar nog een keer de snelweg over zouden gaan rennen.
Die 2e keer was helemaal bizar, was ze binnen 30 seconden van half dood naar zo sterk als een sumoworstelaar.
PCP? Meer Crystal Meth als je t mij vraagt...quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:27 schreef cerror het volgende:
DIt is een typisch gevalletje PCP oftewel angeldust.
Google maar eens naar filmpjes van mensen onder de invloed van die drugs.
Voelen geen pijn, compleet van de wereld en erg agressief.
Zelden zoiets bizars gezien. Ik ben erg benieuwd wat ze gebruikt hadden. Crystal meth misschien?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:53 schreef GambinoT het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=c93_1222391289
Langere versie
Is heel goed mogelijk met zulke verschijnselen en zulk gedragquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zelden zoiets bizars gezien. Ik ben erg benieuwd wat ze gebruikt hadden. Crystal meth misschien?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:07 schreef Isegrim het volgende:
Ik vroeg me af waarom die agenten steeds zeiden "We are the police" (leek me alleen maar meer agressie oproepen), totdat ik hoorde dat dat ene wijf gilde "Call the police! Call the police!" ("We ARE the police!").
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |