abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61931005
Volgens mij hadden alleen agenten geen vuurwapen die gewoon over straat lopen etc, die in een auto rond rijden wel volgens mij.
............................
  vrijdag 26 september 2008 @ 14:09:18 #102
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_61931115
Echt hè. .
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_61931284
Haha wat een grappige vrouwtjes. Het beste filmpje dat ik de laatste tijd heb gezien.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  vrijdag 26 september 2008 @ 14:20:13 #104
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_61931366
Wat een mongolen! Snij dan je polsen door in bad ofzo als je zonodig dood wil.

Ik snap die agenten trouwens ook niet. Dan mep je zo'n wijf toch neer als je ziet dat ze van plan is te gaan bumperkoppen? Denk eens aan die mensen die daar niksvermoedend rijden, die worden allemaal in gevaar gebracht
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_61931868
Tuurlijk. Het is de schuld van de agenten die niet binnen aan nanoseconde de verdachten op de grond hadden liggen.

Lekker simpel oordelen weer achter je PC.
  vrijdag 26 september 2008 @ 14:48:04 #106
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_61932011
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:43 schreef Houtworm het volgende:
Tuurlijk. Het is de schuld van de agenten die niet binnen aan nanoseconde de verdachten op de grond hadden liggen.

Lekker simpel oordelen weer achter je PC.
Ik geef niemand de schuld, ik snap het alleen niet. Ze hebben die gekke wichten nota bene op heterdaad betrapt en ze ontsnappen meerdere keren. Staan die agenten in het begin van het filmpje lekker te ouwehoeren onder elkaar terwijl ze daar ten slotte ter plekke zijn omdat die mokkels daar over de snelweg lopen rennen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_61932855
Zou jij verwachten dat die 2 meiden, als ze al zijn aangehouden, nog een keer de snelweg op gaan rennen?

Achteraf is makkelijk praten. Maar ik denk niet dat iemand aan had zien komen dat ze zomaar nog een keer de snelweg over zouden gaan rennen.

Die 2e keer was helemaal bizar, was ze binnen 30 seconden van half dood naar zo sterk als een sumoworstelaar.
pi_61932883
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:48 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik geef niemand de schuld, ik snap het alleen niet. Ze hebben die gekke wichten nota bene op heterdaad betrapt en ze ontsnappen meerdere keren. Staan die agenten in het begin van het filmpje lekker te ouwehoeren onder elkaar terwijl ze daar ten slotte ter plekke zijn omdat die mokkels daar over de snelweg lopen rennen.
Op zich heb je wel gelijk hoor, maar je verwacht toch ook niet dat mensen zó gestoord zijn dat ze gerust nog eens de weg op rennen, nadat ze al zijn aangereden?
pi_61932890
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:29 schreef Houtworm het volgende:
Zou jij verwachten dat die 2 meiden, als ze al zijn aangehouden, nog een keer de snelweg op gaan rennen?

Achteraf is makkelijk praten. Maar ik denk niet dat iemand aan had zien komen dat ze zomaar nog een keer de snelweg over zouden gaan rennen.

Die 2e keer was helemaal bizar, was ze binnen 30 seconden van half dood naar zo sterk als een sumoworstelaar.
Ja, dat dus.
pi_61935176
Als iemand zo buiten zichzelf is, is iemand heel erg sterk. Dat verwacht je niet. Ze zijn er gewoon niet op bedacht, wat logisch is.

Maar jezus, ik wil het motief van die meiden weten. Wát bezielde hen?
  vrijdag 26 september 2008 @ 17:04:17 #112
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_61935390
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:27 schreef cerror het volgende:
DIt is een typisch gevalletje PCP oftewel angeldust.
Google maar eens naar filmpjes van mensen onder de invloed van die drugs.

Voelen geen pijn, compleet van de wereld en erg agressief.
PCP? Meer Crystal Meth als je t mij vraagt...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_61935548
quote:
Zelden zoiets bizars gezien. Ik ben erg benieuwd wat ze gebruikt hadden. Crystal meth misschien?
pi_61936657
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 17:11 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Zelden zoiets bizars gezien. Ik ben erg benieuwd wat ze gebruikt hadden. Crystal meth misschien?
Is heel goed mogelijk met zulke verschijnselen en zulk gedrag
pi_61936699
Ik vroeg me af waarom die agenten steeds zeiden "We are the police" (leek me alleen maar meer agressie oproepen), totdat ik hoorde dat dat ene wijf gilde "Call the police! Call the police!" ("We ARE the police!" ).
pi_61936742
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 18:07 schreef Isegrim het volgende:
Ik vroeg me af waarom die agenten steeds zeiden "We are the police" (leek me alleen maar meer agressie oproepen), totdat ik hoorde dat dat ene wijf gilde "Call the police! Call the police!" ("We ARE the police!" ).
Ja zo ver was die slet al heen haha!

HELP HELLP!! volgens mij dacht ze dat ze ontvoerd werd
  vrijdag 26 september 2008 @ 19:08:17 #117
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_61937819
WTF
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_61937871
Bizar zeg
I approve this message
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')