Ik geef niemand de schuld, ik snap het alleen niet. Ze hebben die gekke wichten nota bene op heterdaad betrapt en ze ontsnappen meerdere keren. Staan die agenten in het begin van het filmpje lekker te ouwehoeren onder elkaar terwijl ze daar ten slotte ter plekke zijn omdat die mokkels daar over de snelweg lopen rennen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:43 schreef Houtworm het volgende:
Tuurlijk. Het is de schuld van de agenten die niet binnen aan nanoseconde de verdachten op de grond hadden liggen.
Lekker simpel oordelen weer achter je PC.
Op zich heb je wel gelijk hoor, maar je verwacht toch ook niet dat mensen zó gestoord zijn dat ze gerust nog eens de weg op rennen, nadat ze al zijn aangereden?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik geef niemand de schuld, ik snap het alleen niet. Ze hebben die gekke wichten nota bene op heterdaad betrapt en ze ontsnappen meerdere keren. Staan die agenten in het begin van het filmpje lekker te ouwehoeren onder elkaar terwijl ze daar ten slotte ter plekke zijn omdat die mokkels daar over de snelweg lopen rennen.
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:29 schreef Houtworm het volgende:
Zou jij verwachten dat die 2 meiden, als ze al zijn aangehouden, nog een keer de snelweg op gaan rennen?
Achteraf is makkelijk praten. Maar ik denk niet dat iemand aan had zien komen dat ze zomaar nog een keer de snelweg over zouden gaan rennen.
Die 2e keer was helemaal bizar, was ze binnen 30 seconden van half dood naar zo sterk als een sumoworstelaar.
PCP? Meer Crystal Meth als je t mij vraagt...quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:27 schreef cerror het volgende:
DIt is een typisch gevalletje PCP oftewel angeldust.
Google maar eens naar filmpjes van mensen onder de invloed van die drugs.
Voelen geen pijn, compleet van de wereld en erg agressief.
Zelden zoiets bizars gezien. Ik ben erg benieuwd wat ze gebruikt hadden. Crystal meth misschien?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:53 schreef GambinoT het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=c93_1222391289
Langere versie
Is heel goed mogelijk met zulke verschijnselen en zulk gedragquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zelden zoiets bizars gezien. Ik ben erg benieuwd wat ze gebruikt hadden. Crystal meth misschien?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:07 schreef Isegrim het volgende:
Ik vroeg me af waarom die agenten steeds zeiden "We are the police" (leek me alleen maar meer agressie oproepen), totdat ik hoorde dat dat ene wijf gilde "Call the police! Call the police!" ("We ARE the police!").
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |