Barry doet het best aardigquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe doet Barry het? Heeft de afgelopen wedstrijden aardig wat minuten gepakt hoorde ik.
 Ik vond hem tegen Ajax een van de betere (of minst slechte
 Ik vond hem tegen Ajax een van de betere (of minst slechte  ) aan Utrecht-kant
) aan Utrecht-kant

Een van de positievere uitzonderingen idd! Daar gaan we nog wel plezier aan beleven denk ikquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Barry doet het best aardigIk vond hem tegen Ajax een van de betere (of minst slechte
) aan Utrecht-kant

Tegen beter weten heb ik er iedere keer weer vertrouwen in dat de ommekeer gaat komen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:36 schreef KingOfPop het volgende:
Nou jongens hebben jullie er vertrouwen in zondag?

Ik ga met je mee: 2-0 !quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En er is een luchtalarm zondag, dus 3-1.

Yess! Volgens mij ben ik een van de weinigen die dat ding echt fantastisch vind, lekker lawaai maken non-stop en knallen!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tegen beter weten heb ik er iedere keer weer vertrouwen in dat de ommekeer gaat komen.
En er is een luchtalarm zondag, dus 3-1.
 voor alle vlaggen die Twente met zich meebrengt!
  voor alle vlaggen die Twente met zich meebrengt!

Alleen, ik kan me voorstellen dat de scheids het niet tof vind (zijn fluit is niet meer te horen).
 Alleen, ik kan me voorstellen dat de scheids het niet tof vind (zijn fluit is niet meer te horen). 

We zijn zeker niet meer zoals een tijdje terug nee, maar ik ben zelf ook wat rustiger naar het voetbal gaan kijken moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:13 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Yess! Volgens mij ben ik een van de weinigen die dat ding echt fantastisch vind, lekker lawaai maken non-stop en knallen!
Dat ding is trouwens ook het enige ludieke wat Utrecht wel eens uithaalt.... we zijn een stel makke lammetjes geworden die prat gaan op het feit dat we ooit fanatieke supporters waren....
Nu alvoor alle vlaggen die Twente met zich meebrengt!

.
. 

quote:Jong Ajax verslaat Utrechters
Door HANS WESTERVOORDE
AMSTERDAM - Jong Ajax drukte Jong FC Utrecht gisteravond in Amsterdam dieper in de misère. Met 3-0 werd de brigade van trainer Jan Oosterhuis huiswaarts gestuurd. De 3-0 uitslag laat geen twijfel over de vraag wie de verdiende winnaar van de tweekamp was.
Dat Jong Ajax drie keer kon scoren tegen een Utrechtse achterhoede met de nodige eredivisie-ervaring gaf wel te denken.
Wesley de Ruiter verdedigde het doel, de backs heetten Kees van Buuren en Nick Kuipers en de centrale verdedigers Sander Keller en Mike van der Kooy. In de linie ervoor stonden de ervaren Belgen Tom Caluwé en Hans Somers. Jong Ajax plaatste daar namen als Gabri, Robbert Schilder en Leonardo tegenover.
In de beginfase deden de Utrechters aardig mee. Onzekerheid in de Amsterdamse defensie leidde na een kwartier zelfs tot de eerste kans, via Mohammed Faouzi en Caluwé. Een paar minuten later kwam Faouzi een stap te kort om een voorzet van Erixon Danso in te tikken.
In de 27ste minuut nam Ajax echter de leiding, na een rake vrije trap van John Goossens. Jong FC Utrecht maakte in die fase nog geen geslagen indruk. Keller - hersteld van klachten aan de hamstring - bleek koppend een gevaarlijke klant in het Amsterdamse zestien meter-gebied.
De 2-0 kwam nog voor rust op het bord: balverlies van Van Buuren werd door Leonardo afgestraft. Het was de enige aansprekende actie van het voormalige Braziliaanse wonderkind. Hij mag dan qua leeftijd niet eens zo misstaan bij Jong Ajax, het heeft er alle schijn van dat 'Leo' ernstig op zijn retour is.
In de tweede helft kreeg Jong FC Utrecht nog meer ellende te verwerken. Somers verstapte zich en ging met een enkelblessure van het veld. Bij de 3-0 (penalty van Goossens) mocht invaller Irfan Bachdim van geluk spreken dat hij geen rode kaart kreeg, na opzettelijk hands in het eigen strafschopgebied.
Verder dan een prachtige stiftbal van Caluwé (over) en een buitenspelgoal van Keller kwamen de Utrechters niet.

quote:Ook Utrecht wil WK-speelstad worden
Ook de gemeente Utrecht heeft zijn interesse bij de KNVB kenbaar gemaakt om tijdens het WK 2018 al speelstad bestempeld te worden, weet VI. Nederland en België zijn in de race voor de organisatie van het mondiale toernooi.
De overheden van Nederland en België moeten komende maand beslissen of zij zich definitief kandidaat stellen voor het wereldkampioenschap voetbal in 2018. "De overheden zijn in elk geval positief", zegt Harry Been, secretaris-generaal van de KNVB in het voetbalmagazine. "Komende maand leggen we ons voorstel neer en dan valt er een beslissing."
Na Amsterdam, Rotterdam, Heerenveen, Enschede en Eindhoven wil nu ook Utrecht speelstad worden. "De belangstelling is afkomstig van de gemeente. Utrecht wil blijkbaar toch niet buiten de boot vallen." Het huidige onderkomen van FC Utrecht, Stadion Galgenwaard telt 24.500 zitplaatsen. Clubeigenaar Frans van Seumeren heeft echter plannen om een nieuw stadion te bouwen, dat wel aan de gestelde WK-eisen voldoet.

quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Voor De Kijk van de Kromme van gisteren :
http://www.rtvutrecht.nl/programmapagina/artikel/181918/196049
Kan even geen directe link plaatsen.

fcutrecht.nlquote:KAPPA vanaf komend seizoen kledingsponsor
Het sportkledingmerk KAPPA is vanaf het seizoen 2009-2010 de nieuwe kledingsponsor. Het Italiaanse kledingmerk heeft zich voor drie seizoenen aan FC Utrecht verbonden. Op de nieuwe shirts is een afbeelding van de Utrechtse Dom te zien.
In de zomer van 2009 zullen alle teams van FC Utrecht in het nieuw worden gestoken. Vanaf dat moment verschijnt het logo van Kappa op de kleding van de spelers. Het merk staat bekend om zijn modern vormgegeven kleding met strakgesneden wedstrijdshirts. Deze zogenoemde ‘combat’-lijn gaat Kappa ook bij FC Utrecht introduceren. Verder staat vast dat de rood-witte diagonale verdeling voor het thuisshirt blijft gehandhaafd. Deze verdeling werd twee seizoenen geleden na overleg met supporters met veel enthousiasme ontvangen en is in lijn met het stadswapen van Utrecht. Het nieuwe FC Utrecht-shirt zal typische Utrechtse kenmerken krijgen. Zo zal bijvoorbeeld komend seizoen ook de Dom op de borst van de spelers afgebeeld zijn.
“Wij zijn erg trots dat het merk Kappa zich gaat verbinden aan onze club”, aldus voorzitter Jan Willem van Dop. “De samenwerking is nu al erg goed, want de kledingmakers in Italië zijn al druk doende met de modellen van volgend seizoen. Dat het kledingmerk bereid is om bijvoorbeeld de Dom op de shirts terug te laten komen, toont de bereidwilligheid van dit merk. Ook het uitshirt belooft erg mooi en verrassend te worden."
“Als Kappa zijn wij trots dat we de komende drie jaar de mooie club in Utrecht kunnen aankleden”, zegt directeur Wim van Soest van Kappa Nederland. “We zullen voor een verrassende uitstraling kiezen die Utrecht de afgelopen jaren niet gewend was. De uitgebreide collectie zal vanaf juli 2009 in de fanshop hangen.”
Kappa volgt Puma als kledingsposnsor op. PUMA is sinds 2003 kledingsponsor van FC Utrecht geweest. Na een buitengewoon prettige samenwerking met dit sportmerk komt hier na dit seizoen dus een einde aan.

Het nieuws dat de opzet van het huidige shirt (rood/wit diagonaal) gehandhaafd blijft eigenlijk nog beterquote:

Yep, maar daar ging ik eigenlijk al vanuit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het nieuws dat de opzet van het huidige shirt (rood/wit diagonaal) gehandhaafd blijft eigenlijk nog beter

En vandaag dus ook dit officieel naar buiten gebracht. Wel goede timing, dag na de Puma-aankondiging bij Feyenoord. Wel benieuwd hoe dat shirt met de Dom eruit gaat zien dan.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:18 schreef methodmich het volgende:
FC Utrecht zal vanaf het seizoen 2009/10 in Kappa gaan spelen trouwens, voor de mensen die interesse hebben in kledingsponsoren.

)
)

quote:Miljoenenverlies Utrecht -
FC Utrecht heeft het boekjaar 2007-2008 formeel afgesloten met een miljoenenverlies.
De voetbalclub gaf vorig seizoen 2,9 miljoen euro meer uit dan er binnenkwam. Dat resultaat is volgens financieel directeur Rob Venneman van FC Utrecht teleurstellend.
,,Met een tekort van 2,9 miljoen euro zijn we natuurlijk niet tevreden,'' stelt Venneman. ,,De totale opbrengsten waren lager. Daarnaast zijn de kosten gestegen en hebben we niet voldoende extra opbrengsten kunnen genereren,''
Aan wedstrijdrecettes kwam minder geld binnen: 3,8 miljoen afgelopen seizoen, ruim twee ton minder dan in 2006-2007. Die pijn voelt FC Utrecht sterk: kaartverkoop is globaal goed voor een kwart van de totale inkomsten. Andersom gezegd: een voller stadion Galgenwaard is een dikke plus op de begroting.
Ook aan sponsor- en reclamegelden kwam minder binnen (ruim een ton). De grootste bron van inkomsten kwam hiermee op ruim 4,9 miljoen euro. Vorig seizoen waren verder geen inkomsten uit transfers van spelers, om de tegenvallers te compenseren.
Het financiële deel van het jaarverslag toont eens te meer aan hozeer de kapitaalinjectie van 16 miljoen euro door ondernemer Frans van Seumeren (Mammoet) nodig was. Die investering vloeide na de formele afsluiting van het boekjaar 2007-2008 in de clubkas. Datzelfde geldt voor de directe opbrengst van de transfer van linksback Erik Pieters (3,25 miljoen euro) naar PSV.
Maar financieel directeur Venneman erkent dat de club er ,,zuiver op basis van afgelopen boekjaar minder sterk voor staat. Onze bedrijfsvoering zou zo niet jaren kunnen doorgaan. Vandaar ook dat wij heel duidelijk de keuze hebben gemaakt voor het binnenhalen van een externe investeerder.''
Er wordt in het jaarverslag uitgebreid teruggekeken op de bestuurlijke crisis bij de voetbalclub over vemeend financieel wanbeleid. Die crisis kostte de oude Raad van Commissarissen uiteindelijk de kop.
Opmerkelijk is verder dat als gevolg van de bestuurlijke ruzies het gevoel van de saamhorigheid binnen FC Utrecht juist is vergroot. Zowel algemeen-directeur Van Dop als de voormannen van de supportersgeledingen Donker (SupportersVereniging FC Utrecht), Van Lent (Business Associates) en Overweg (Vrienden van FC Utrecht) benadrukken dat in hun teksten.
,,De turbulente periode heeft in elk geval wel opgeleverd dat de SupportersVereniging, Business Associates en Vrienden zich van hun beste kant lieten zien. Ze toonden betrokkenheid, werkten nauw met elkaar samen en diensden niet terug voor het nemen van verantwoordelijkheid,'' aldus Van Dop.
Voorzitter Frans van Lent van de Business Associates noemt de crisis ,,een dieptepunt, qua inhoud en vorm. Het enige positieve was de zeer goede samenwerking met de collega's van de supportersvereniging en de Vrienden van FC Utrecht.''
Machiel Donker van de SupportersVereniging FC Utrecht spreekt in dit verband van ,,het succevolle verzet tegen de aanpak van de voormalige Raad van Commissarissen.''
Voor Van Lent bestond er geen alternatief voor het aantrekken van een externe investeerder: ,,Op eigen kracht zou het lastig worden. Blijkbaar hadden we in het verleden te weinig uitstraling om sponsors aan te trekken, die zorgen voor genoeg geld om op eigen benen te kunnen staan.''
Voor Eddy Overweg van de Vrienden van FC Utrecht was dat ook zonneklaar: ,,De komst van Van Seumeren is een goede zaak voor de club. Met zijn betrokkenheid hopen we op nieuwe sponsors, zodat de begroting omhoog kan.''
Donker: ,,Buiten de bijdrage van 16 miljoen euro straalt hij een bepaalde rust uit. Daarnaast heeft Van Seumeren veel contacten. Wellicht worden in deze kringen ook wel nieuwe sponsors gevonden.''
De crisis en de formatie van een nieuwe Raad van Commissarissen (met ondernemer Jacques van Ek aan de voorzittershamer) heeft volgens de betrokkenen binnen de club nog een aantal bij-effecten gehad.
Overweg: ,,Onze relatie met de Raad van Commissarissen is nog nooit zo goed geweest.''
En Van Dop: ,,We beschikken in in de persoon van Van Seumeren en de andere leden van de Raad van Commissarissen over ontzettend veel know how als het gaat om bedrijfsvoering.''
AD

Gelul weer natuurlijk, als je naar Sparta-uit gaat mag je toch minstens verwachten dat de spelers 100% inzet tonen, en dat was gisteren in de 1e helft zeker niet het geval, mogen supporters dan aub klagen ?quote:Het is in de eredivisie hartstikke leuk en onvoorspelbaar allemaal. Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat ze zich in Breda erg vrolijk maken om de eerste plaats van NAC. Het is die mensen gegund.
Maar in zo’n competitie heb je ook onverwachte verliezers en daar is het een stuk minder gezellig.
Dat merkte ik gisteren op Spangen met FC Utrecht. Wij begonnen veel te slap en daardoor heeft Sparta gewonnen. Daar ben ik goed ziek van, ben er ook verantwoordelijk voor, maar het hoort bij sport. Het doet me alleen pijn dat een deel van ons meegereisde publiek zich afzette tegen de ploeg en tegen mij. Die schreeuwers zijn kortzichtig, vrees ik.
Kijk, die eredivisie is juist zo grappig op dit moment, omdat iedereen van iedereen kan winnen.
Wij winnen twee weken geleden van FC Twente en uit tegen Sparta bakken we er niks van. Geloof maar dat we er hard aan gaan werken om dit verval eruit te krijgen, want wij voelen ons niet minder dan Heerenveen, Groningen, NEC, NAC of FC Twente. Het is alleen zo, dat op het niveau van de eredivisie overal in meer of mindere mate verval in prestaties is. De enige die afgezien van een verloren wedstrijd tegen Willem II constant presteert, is de koploper. Maar ook daar gaat Robert Maaskant niet ineens roepen dat ze kampioen worden.
Iedere trainer weet dat er ooit tegenslag komt door blessures, pech, schorsingen of weet ik veel wat. Bij NAC hebben ze het vorig jaar in de play-offs ook gemerkt. Daarin verspeelden ze alles, ineens was het allemaal op.
Supporters pikken dat alleen tegenwoordig steeds minder. Dat maakt het werken bij een profclub er niet vrolijker op. Dat opgefokte gedoe rond een club werkt demotiverend.
Je ziet het nu zelfs bij PSV. Ik heb hier al meermalen benadrukt hoe belangrijk die club voor ons voetbal is en is geweest.
PSV heeft heel veel punten verdiend in de Champions League waardoor we mee blijven tellen in Europese competities. Het zal daarom duidelijk zijn dat ik geen leedvermaak heb als PSV slecht presteert. Ik hoop echt heel erg dat Huub Stevens de boel aan de gang krijgt woensdag tegen Olympique Marseille. Maar nu blijkt dus dat zelfs bij het sterke PSV de wisselvalligheid in de prestaties geslopen is. Ik ga me daar niet achter verschuilen, maar zie het wel als een bevestiging van mijn zienswijze. Een eigenschap van jonge, relatief onervaren ploegen is juist die wisselvalligheid in de prestaties.
Het is niet voor niks dat koploper NAC relatief veel oudere spelers in zijn basis heeft staan. Onze eredivisie levert ieder jaar veel kwaliteit in aan het buitenland. Dat lossen we op met slimme scouting en een goede opleiding. Uiteindelijk komt het allemaal wel goed, alleen heb je daar even de tijd voor nodig.

Wat is voetbal toch een heerlijk wereldje, de ene week alles, de volgende week weer helemaal niets.quote:Deze week heeft FC Utrecht het jaarverslag gepresenteerd, waarbij het financieel slechte jaar met terugwerkende kracht werd afgedaan als overgangsjaar. Wat een feest! Iedereen is blij met het resultaat, wat zijn de geledingen toch lekker naar elkaar toegegroeid. Dat er voor het 2e jaar op rij een operationeel verlies gedraaid is van meer dan 2,5 miljoen euro, ach wie zal zich daar druk om maken? Frans van Seumeren is ingestapt en heeft 16 miljoen ingebracht, dus we kunnen gaan bouwen. Maar heren bestuurders van de geledingen, heeft u dan geen enkel besef van uw verplichtingen? Het gaat gewoon niet goed met de club en u veegt alles onder het rood-witte vloerkleed! Zonder een kritische noot gaan we gewoon met z’n allen naar de afgrond. De 16 miljoen van Frans is zelfs aan het begin van het seizoen geen 16 miljoen meer waard!
Welk belang heeft iedereen bij deze apatische houding? Ik begrijp het niet, maar als columnist van deze website ben ik sowieso een paria. Een roepende in de woestijn, die zijn club naar de verdommenis ziet gaan.
Vandaag ben ik getuige geweest van de verrichtingen van mijn helden op Spangen. Zelden heb ik mij meer geërgerd aan wat er door de heren op de mat werd gelegd. Schut en Cornelisse stonden voor hun zaak, voor de rest was het één groot drama. En Willem stond er bij en keer ernaar, sloeg voor het gemak de warming up maar weer een keer over. Het feest is over, alle goede bedoelingen ten spijt. Van Dijk rept na de wedstrijd over “er zijn nog geen automatismen”, maar dat verbaast niet als we ruim 2 weken na de rest gemiddeld 1 keer per dag gaan trainen. Met een groep die pas op het allerlaatste moment (en daarna) compleet was. Hoewel compleet, waar is die scorende spits? Eén spits hadden we, en die stuurden we terug naar België.
Bijna met tranen in de ogen zag ik dat de spelers na afloop weggestuurd werden door de supporters, die wederom vol goede moed de reis hadden ondernomen. Want dit was Utreg onwaardig. Door dik en dun achter de club, maar vandaag resteerde de hoon. Alle mooie woorden van Willem en John ten spijt, hoeveel goede wedstrijden hebben wij nu echt gezien vanaf januari? Ik tel ze op de vingers van één hand. En dan ben ik positief.
Misschien wordt het eens tijd dat we niet allemaal alleen maar mooie en lieve woorden blijven spreken. Gelukkig staat het eerste evaluatiemoment deze week al gepland. Van Dop riep immers na de slappe nederlaag tegen PSV op tot kalmte door te melden dat er pas na zes wedstrijden een eerste evaluatiemoment zou zijn. Normaal gesproken zou je verwachten dat er enkele harde noten worden gekraakt die effect gaan sorteren. Zo niet dan kan het niet anders dat TD Piet Buter zo langzamerhand buikpijn gaat krijgen van zijn uitspraak dat hij met de kerst afgerekend mocht worden op de stand op de ranglijst. Wellicht kan hij zijn CV vast afgeven bij het FC Utrecht uitzendbureau, als dat nog tenminste nog bestaat. In het jaarverslag komt het verwachte positieve resultaat in ieder geval niet terug.
Vandaag hoorde ik wederom een hartstochtelijk “Wij willen Utreg zien”. Ik sluit me hier graag bij aan. Geen witte, rode en goudgekleurde schoentjes, weg met de haarbandjes. Mouwen opstropen en het mes tussen de tanden. Dat wil ik zondag zien tegen de koploper ! NAC Breda. Maar ja, zij hebben een scorende spits die vermoedelijk niet is gehaald omdat hij zo lekker in de groep ligt……
Anfield

Willem kan niet tegen kritiek he.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:10 schreef SCH het volgende:
Opvallende column van Van Hanegem, niet chique om je eigen fans die meereizen zo te berispen.

Het is me club in het hart van ’t land, der is altijd wat moois aan de hand……..quote:SV: Vraagtekens bij Technische Staf
Datum: 21-10-2008
Redaktie SVFCU
De komst van Willem van Hanegem naar onze club werd door iedereen met groot applaus ontvangen. Willem zou onze club wel even het voetballen bijbrengen..
Wat veel supporters echter niet weten is dat Willem ook werd gehaald als een soort van leermeester voor de assistent trainers Van Loen en Nashimento, die het stokje, in de ogen van FC Utrecht, op den duur van Willem moesten overnemen.
Daarom leidt John van Loen de trainingen, doet de voorbespreking voor wedstrijden en staat na afloop de pers te woord.
Van Hanegem is vooral aan het observeren, om vervolgens aanwijzingen en nuances aan te brengen.
Met de komst van Van Hanegem was er geen plaats meer voor teammanager John van Erven. Een vertrouwenspersoon van de spelers, die als tussenpersoon menig meningsverschil of onduidelijkheid uit de weg ruimde en vooral zorgde voor een goede sfeer onder de jongens.
Toen er vervolgens aan het begin van vorig seizoen leuk en aanvallend voetbal gespeeld werd, leek de komst van Willem en de nieuwe taakverdeling dan ook een gouden greep.. De werkelijkheid is helaas anders.. de realiteit heeft ons ingehaald.. Het rommelt binnenskamers bij de FC.. Van Loen en Van Hanegem hebben duidelijk een ander denkbeeld over hoe voetbal gespeeld dient te worden en lijken niet op 1 lijn te zitten. We weten dat Willem geen man is van veel woorden, maar moet je dan niet juist een assistent hebben die de hoofdtrainer aanvult ipv niet begrijpt?
De communicatie tussen trainersstaf en spelers is van een bedenkelijk niveau.. Spelers weten niet waar ze aan toe zijn en dat zie je terug op het veld. Er is geen enkel vertrouwen., met als dieptepunt de wedstrijd tegen Sparta.
Ook de supporters zien dit en willen nu duidelijkheid en vooral resultaten die je bij deze selectie mag verwachten. Grote vraag die leeft is...wie is er nu precies de hoofdtrainer? Willem of de assistenten? De grote achterban heeft namelijk geen vertrouwen in de assistenten en vinden dat de Kromme zich meer moet laten gelden en zijn verantwoording dient te nemen.
Reden voor de SupportersVereniging om de afgelopen week, via meerdere kanalen binnen de club, vragen te stellen over de huidige gang van zaken.
Waarom is er geen teammanager meer die een brug vormt tussen spelers en technische staf? Hoe kan het gebeuren dat een hoofdtrainer en assistent niet op 1 lijn liggen? Hoe kan het zijn dat er onderling niet op een professionele manier gecommuniceerd wordt?
Gelukkig heeft de spelersgroep, onder leiding van Gregoor van Dijk, de avond na de wedstrijd tegen Sparta zijn verantwoordelijkheid genomen. Ze zijn achter de hoofdtrainer gaan staan en de interne problemen kenbaar gemaakt bij de technische beleidsvoerders en directie.
Hierop hebben er maandagmorgen verschillende gesprekken plaatsgevonden tussen technische staf, directie en spelers.
Het zal ons dan ook niet verbazen als Willem van Hanegem de touwtjes weer zelf in handen neemt.
Er is nu geen tijd en ruimte om de assistenten de fijne kneepjes van het vak bij te leren. Wat dit in de praktijk exact in gaat houden, zullen we snel merken. Er moet iig beter gevoetbald en vooral gewonnen worden.
Feit is wel dat aan het eind van het seizoen,de verschillende contracten van de trainerstaf en technische mensen aflopen.. We zullen zien of Utrecht dan haar maatregelen neemt.
SupportersVereniging FC Utrecht

quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:33 schreef Stampie22 het volgende:
UTRECHT - FC Utrecht heeft bijna de complete technische staf ontslagen. Alleen hoofdtrainer Willem van Hanegem blijft aan.
De assistenten John van Loen en David Nascimento, keeperstrainer Maarten Arts en looptrainer Rob Druppers vertrekken per direct bij FC Utrecht.
De directie geeft om vijf uur een toelichting op het besluit. Dan wordt ook bekend wie de opvolgers zijn van het ontslagen kwartet.
Bron: RTV Utrecht

Had al het idee dat van Loen minder lag, hij kwam bijna niet meer uit de  dug out. Maar dit had ik zeker niet verwacht.
 Had al het idee dat van Loen minder lag, hij kwam bijna niet meer uit de  dug out. Maar dit had ik zeker niet verwacht.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |