Pieters en Nelisse.quote:
Dat heb ik schijnbaar even gemist ?quote:Op maandag 21 juli 2008 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Staat die scout die niet had gezegd "sign him" even voor lul
vi.nlquote:FC Utrecht zoekt twee spitsen en een linksback
23/07/2008 13:10
FC Utrecht heeft na een periode van scouten en technisch overleg zijn transferdoelwitten bepaald. De club wil de selectie versterken met twee spitsen en een linksback. De kandidaten komen allen uit het buitenland.
Technisch directeur Piet Buter stapt deze week in het vliegtuig om met spelers te onderhandelen. Naast een voetballer die met Etienne Shew-Atjon de concurrentie moet aangaan voor de positie links achterin, zoekt FC Utrecht versterking voor de voorhoede.
'Bij voorkeur halen we twee nieuwe centrumspitsen', bevestigt Buter aan Voetbal International. 'Eén van de twee moet ervaren zijn, de ander een talent.' Voor die laatste vacature is de Braziliaan Rafael Coelho Luiz (20) van Figueirense in beeld.
Buter houdt wel een slag om de arm: 'Het aantrekken van een jonge spits is afhankelijk van de andere transfers. Als die te veel geld vergen, dan beperken we ons tot twee versterkingen.'
Was ook een filmpje van FCUtrecht.tv over Barry Maguire. Over hoe hij gescout was. De scouts kunnen 3 adviezen uitbrengen (in het Engels) die erop neer komen "forget him" "nog een keer bekijken" (weet zo niet meer hoe ze dat noemden) en "sign him". Nu hadden ze 5 scoutingsverslagen waarvan er 4 zeiden "sign him" en die andere dus niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat heb ik schijnbaar even gemist ?
Ah dat heb ik gezien ja, wist niet dat je daar op doelde.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Was ook een filmpje van FCUtrecht.tv over Barry Maguire. Over hoe hij gescout was. De scouts kunnen 3 adviezen uitbrengen (in het Engels) die erop neer komen "forget him" "nog een keer bekijken" (weet zo niet meer hoe ze dat noemden) en "sign him". Nu hadden ze 5 scoutingsverslagen waarvan er 4 zeiden "sign him" en die andere dus niet.
Affijn je moet het filmpje zelf maar even bekijken. Wel goed en interessant van Utrecht dat ze hem goed gescout hebben. Eerste keer was ruim 2 jaar geleden al.
Verrassend !quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:18 schreef methodmich het volgende:
FC Utrecht zal vanaf het seizoen 2009/10 in Kappa gaan spelen trouwens, voor de mensen die interesse hebben in kledingsponsoren.
Bron?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:18 schreef methodmich het volgende:
FC Utrecht zal vanaf het seizoen 2009/10 in Kappa gaan spelen trouwens, voor de mensen die interesse hebben in kledingsponsoren.
Die De Ruijter is wel een stuk groter dan die twee andere keepers... Wat een kopquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Verrassend !
Hier de nieuwe teamfoto :
[ afbeelding ]
quote:
In het Feijenoord-topic zei hij dat Feijenoord vanaf dat seizoen Puma zou krijgenquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mijn bron zat namens Kappa in de heli afgelopen zaterdag.
Contact opnemen met het PR-bureau van FCU, Paapst Van Dam: www.paapstvandam.nlquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:29 schreef Keltie het volgende:
Zeg, jongens.. Stel dat ik voor het 1 of ander in contact wil komen met Willem van Hanegem (HELD!), hoe zou ik dat het beste kunnen doen?
rtvutrecht.nlquote:Rick Kruys vertrekt definitief naar Malmö FF. De 23-jarige middenvelder van FC Utrecht heeft een contract bij de Zweedse club getekend voor 4,5 jaar.
Kruys doorliep de jeugdopleiding bij FC Utrecht. In vijf seizoenen bij het eerste elftal speelde hij 103 wedstrijden en Kruys scoorde daarin zes keer
.
Over de transfersom is niets bekendgemaakt.
Precies.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:17 schreef SCH het volgende:
Onderschatte speler volgens mij - snap het niet, alsof Utrecht zoveel talent heeft rondlopen. En zeker spelers die de strijd willen aangaan. Maar misschien heb ik hem te weinig gezien.
Maar is het wel zo slim om hem nu weg te doen. Jullie selectie is zo verzwakt nu en er lijkt zo weinig over te blijven. Die keren dat ik Kruys heb zien invallen was hij in ieder geval altijd strijdlustig en bevlogen.quote:
Hou toch op man!quote:
Onze selectie is echt niet enorm veel zwakker hoor, en als we niet worden voorgelogen dan komen er snel nog 2-3 spelers bij.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar is het wel zo slim om hem nu weg te doen. Jullie selectie is zo verzwakt nu en er lijkt zo weinig over te blijven. Die keren dat ik Kruys heb zien invallen was hij in ieder geval altijd strijdlustig en bevlogen.
Malmo is toch geen slechte club natuurlijk, niet slechter dan FCU denk ik, dus daar zien ze blijkbaar wel wat in hem.
Mijn ''precies'' was als reactie op het dik gedrukte, dat SCH hem dus te weinig heeft gezien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |