Morgen MRI.quote:
Zo positief is heel die uitspraak niet.quote:
Volgens mij een contract voor 3 jaar.quote:Op zondag 16 november 2008 14:48 schreef versteegrob het volgende:
Tot hoe lang staat die onder contract? of is hij op huurbasis?
Ach donder op man, wat speelde hij vandaag als een held zeg.quote:Op zondag 16 november 2008 15:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Geweldige wedstrijd? Ik heb hem vandaag alleen maar overtredingen zien maken? Kwam duidelijk wedstrijdritme te kort.
quote:Op zondag 16 november 2008 15:17 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ach donder op man, wat speelde hij vandaag als een held zeg.
Genoten van zijn inzet!
Hoor wie het zegt.quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 15:47 schreef -Vaduz- het volgende:
maar goed was hij niet vandaag.
Viel mij ook op ja.quote:Op zondag 16 november 2008 15:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hij draaide steeds fantastisch weg en leverde de bal dan in bij een teamlid , dat hoort een verd. middenvelder te doen.
Maar daardoor ook minder een rustpunt, iets wat Ajax de tweede helft vandaag gewoon nodig had. Toen hij kwam was er weer rust, waardoor ze vanzelf weer meer vertrouwen kregenquote:Op zondag 16 november 2008 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Viel mij ook op ja.
Technisch ook behendig en een mindere spelvertrager dan Gabri.
In de 2e helft was er een fase waar het even wegzakte bij hem ja maar overall ben ik gewoon zeer te spreken over zijn optreden vandaag.quote:Op zondag 16 november 2008 16:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar daardoor ook minder een rustpunt, iets wat Ajax de tweede helft vandaag gewoon nodig had. Toen hij kwam was er weer rust, waardoor ze vanzelf weer meer vertrouwen kregen.
Dus hoe hij het doet interesseert mij niet, als ze beide maar spelen.
quote:Op zondag 16 november 2008 16:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Binnen twee jaar bij een Italiaanse topclub.
Dat is gewoon zo, hoef je niet zo raar te doen...quote:
Eerste keer dat ik zoiets zeg en nu heb ik er gewoon vertrouwen in.quote:
Als ik het goed heb begrepen kwam die jongen nergens aan de bak.quote:Op zondag 16 november 2008 17:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik zoiets zeg en nu heb ik er gewoon vertrouwen in.
joodse arrogantiequote:Op zondag 16 november 2008 17:05 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo, hoef je niet zo raar te doen...
Hij kon naar Portsmouth maar zou daar geen werkvergunning krijgen.quote:Op zondag 16 november 2008 18:52 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen kwam die jongen nergens aan de bak.
Hoeveel wedstrijden heeft hij nou gespeeld?
Het zal je enthousiasme wel zijn
Jouw hoef ik ook niet meer serieus te nemenquote:Op zondag 16 november 2008 15:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker fel, maar goed was hij niet vandaag.
Ga je Enoh nou vergelijken met Wijnaldum?quote:Op zondag 16 november 2008 18:59 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
en jullie maar kwijlen over dat mannetje Wijnaldum
quote:Op zondag 16 november 2008 19:23 schreef Kopbal het volgende:
Vond hem ook niet echt heel sterk vandaag, werd telkens makkelijk opzij gezet.
quote:
Vind je jezelf nou echt grappig? Kom vaker van dit soort waardeloze posts van je tegen, misschien snap ik iets wel niet.quote:Op zondag 16 november 2008 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
"In het land der blinden is Enoh koning." Bansheeboy 2008²
²quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
Enoh wat een held. Speelde geweldigDe nieuwe Davids
![]()
Huh? Nee man!quote:
Dit is puur toeval. Ik heb hem zelf verzonnen.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dank je Heineken! Mafkees bansheeboy, beter verzin je je eigen "leuke" opmerkingen
In het Ajax-topic genoeg, maar hier ff niet, nee. Verdedigend nog steeds een prima kracht, maar aanvallend laat het nog wat te wensen over. Viel vandaag bij de goal in negatief opzicht op omdat hij de eerste in een reeks van fouten maakte. Twee blinde ballen naar voren die allebei niet aankwamen waardoor die bal plots achter de verdediging lag.quote:Op zondag 30 november 2008 17:33 schreef Putdeksels het volgende:
Hoor opeens niks meer over dit achtste wereldwonder?
Daar houden jullie toch zo van in Rotterdam?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo hard als hij is gekomen zo hard zal hij ook weer verdwijnen. Matige voetballer die het verbloemt door zijn werklust.
Wij houden van spelers zoals Dirk Kuijt. Harde werkers die ook nog eens goed kunnen voetballen.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:53 schreef Rumille het volgende:
[..]
Daar houden jullie toch zo van in Rotterdam?
Alle tijd die jongen mag ene keer wat minder spelen. Als Lindgren weer fit is moet ie natuurlijk wat beter spelen dan vandaag .quote:Op zondag 18 januari 2009 16:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo hard als hij is gekomen zo hard zal hij ook weer verdwijnen. Matige voetballer die het verbloemt door zijn werklust.
hier klopt iets nietquote:Op zondag 18 januari 2009 16:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wij houden van spelers zoals Dirk Kuijt. Harde werkers die ook nog eens goed kunnen voetballen.
?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij doelt op feyenoord en goede voetballers. Dat gaat zelden samen
harde werker, goede kopper, voorbeeldige houding, matige voetballerquote:Op zondag 18 januari 2009 17:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
?
Kuijt heeft alle wedstrijden van Liverpool dit seizoen gespeeld. Alleen Carragher doet hem dat na.
Matige speler hoor die Kuijt.
Matig elftal heeft Liverpool dan.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:06 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
harde werker, goede kopper, voorbeeldige houding, matige voetballer
Jah Kuijt is de smaak maker van de PL weergaloze acties en passes over 30-40 meter die op de stropdas komen . Hij had verkozen moeten worden tot wereldvoetballer van het jaar. Messi mag niet eens zijn veters strikken.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Matig elftal heeft Liverpool dan.
Was prima toch? Alleen opbouwend moet het nog wat beter, maar dat komt wel als hij wat meer rust in zijn spel krijgt.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:53 schreef Chadi het volgende:
Hij was vandaag niet echt scherp. Hij kan veel feller spelen dan die deed.
Klopt.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Matig elftal heeft Liverpool dan.
quote:Enoh: "Ik zit pas op 75 procent"
19 maart 2009
Hoewel het resultaat uiteindelijk teleurstellend was, kan men in Amsterdam toch met een redelijk gevoel terugkijken op de UEFA Cup-wedstrijd tegen Olympique Marseille. Ondanks alle blessures en schorsingen speelde Ajax immers een prima wedstrijd, één van de beste van het seizoen. Eindelijk, misschien wel voor het eerst dit kalenderjaar, liet Ajax zien dat het wel degelijk goed kan voetballen.
Het goede spel tegen Marseille was niet in de laatste plaats de verdienste van Eyong Enoh. De middenvelder uit Kameroen is een type speler dat elke ploeg nodig heeft: hij gaat voorop in de strijd, pakt ballen af en staat bovendien voetballend zijn mannetje. Tegen Olympique bewees de Afrikaan bovendien dat hij ook kan scoren. Na een mooie steekbal van Suarez schoot Enoh na twintig minuten de 1-0 binnen.
"Mijn eerste doelpunt voor Ajax", zegt de middenvelder tegen FCUpdate.nl. "Ik kreeg de bal mee van Luis, wachtte even wat de keeper ging doen en schoof de bal daarna onder hem door. Zag het er koelbloedig uit? Nou, op zich kan ik ook wel redelijk afronden. Bij mijn vorige club Ajax Cape Town kwam ik best vaak in scoringspositie, ik maakte toen altijd wel vijf of zes goals per seizoen. Terwijl ik daar een defensievere rol in het elftal had, dan hier."
Erg lang kon de 22-jarige Enoh niet stilstaan bij zijn eerste goal in Amsterdamse dienst. Amper twee minuten na zijn treffer, was het weer gelijk. "Dat was zonde, in die fase hebben we de wedstrijd eigenlijk weggegeven. We wilden meteen op zoek gaan naar de 2-0, maar gaven daarbij te veel ruimte weg. Marseille plaatste één counter en prompt was het 1-1. Frustrerend, omdat we juist zo hard gewerkt hadden om op voorsprong te komen. We hadden eigenlijk na die 1-0 wat gas terug moeten nemen. Nu moesten we eigenlijk direct weer helemaal overnieuw beginnen."
Via Miralem Sulejmani kwam Ajax na de pauze nog wel op 2-1, maar in de verlenging ging het alsnog mis. Na een hectische situatie voor het doel kopte Olympique-verdediger Tyrone Mears de 2-2 binnen, waarmee de tweestrijd in één klap beslist was. "Zonde, want we hebben deze wedstrijd weinig fout gedaan. We waren beter en verdienden de winst. Zo goed hebben we in tijden niet gespeeld. En dat terwijl we vijf of zes potentiële basisspelers misten. Dat toont eigenlijk direct aan hoe talentvol en breed onze selectie is", stelt Enoh.
Met name het middenveld van Ajax, dat naast Enoh bestond uit jonkies Ismail Aissati en Vurnon Anita, presteerde uitstekend tegen Marseille. Aissati was continu aanspeelbaar en balvast, terwijl Anita ontzettend veel vuil werk opknapte en in het stadion zelfs verkozen werd tot man van de wedstrijd. Enoh zelf speelde ook prima, maar was zelf niet helemaal tevreden. "De laatste tijd heb ik veel problemen gehad met mijn lies. Ik heb nu nergens meer last van, maar mis nog ritme."
"Je zal zien dat ik over drie of vier wedstrijden een hoger niveau haal, dan nu tegen Olympique Marseille", belooft hij. "Ik speelde nu ongeveer op 75 procent van mijn kunnen, denk ik. Hopelijk kan ik de komende weken naar mijn topvorm groeien en kunnen we met elkaar het seizoen goed afsluiten. Nu we Europees uitschakeld zijn, moeten we ons volledig richten op de tweede plaats in de Eredivisie. We kunnen FC Twente nog inhalen, daar ben ik van overtuigd. We spelen nog onder meer thuis tegen FC Twente en AZ. Als we die wedstrijden winnen, worden we tweede."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |