Wow, voor het eerst sinds tijden ga ik eens op jou reageren!quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tis dat we weten dat ze van sgele komen anders denken we straks nog dat je "echt" populair bent
Ooh.. lekker danquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ben vandaag neit veel aanwezig ... smiddag misschien nog dan weten jullie dat ik niet dood ben
Oh... zal de krant niet bellen danquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ben vandaag neit veel aanwezig ... smiddag misschien nog dan weten jullie dat ik niet dood ben
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wow, voor het eerst sinds tijden ga ik eens op jou reageren!
Populair ben ik niet, en wil ik niet zijn in tegenstelling tot jou...
En maar afvragen waarom een aantal mensen je gewoon negeren....
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jah, hij is ziekquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh... zal de krant niet bellen dan
Moet je echt gaan werken ja?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:50 schreef renedis het volgende:
[..]
barra.. ik heb nog helemaal geen goede morgen tegen jou gezegd
ga je nou weer tegen nieuwelingen beginnenquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh... zal de krant niet bellen dan
Moet je echt gaan werken ja?
jaa.. maaaaaaaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
naja sorry hoorquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
nee, ik nietquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:52 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja maar.. Wij zijn toch allemaal samen populair hier
![]()
![]()
![]()
ps: T G I F![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:55 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa.. maaaaaaaarik durf dat niet
![]()
mogge renedisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
thank you sensaiquote:
Haha anders ben jij het wel hequote:Op vrijdag 26 september 2008 09:56 schreef Sm0keZ het volgende:
Ahh, Droxz heeft er zeker zin in vandaag!
Hij is helemaal vrolijk
Nee hoor, want ik demotiveer mensen!quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:52 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja maar.. Wij zijn toch allemaal samen populair hier
![]()
![]()
![]()
ps: T G I F![]()
You're welcome little grasshoppaaaquote:
U vraagt, wij leveren:quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Gast..... gimme a break. heb je ooit van tact gehoord,
iedereen heeft persoonlijke voorkeuren maar je hoeft de persoon dan niet af te branden
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:56 schreef Sm0keZ het volgende:
Hij is helemaal vrolijk
hahahahaquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik demotiveer mensen!
Dat maakt je niet echt populair ahahah
hehe is het niet young grasshoppaaaquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
You're welcome little grasshoppaaa
onzinquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik demotiveer mensen!
Dat maakt je niet echt populair ahahah
nee, dat is 2 deuren verderopquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
U vraagt, wij leveren:
[ afbeelding ]
de koffieprijs op dit moment is 1,56 per literquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:59 schreef Logician het volgende:
m.a.w tot over 10min ik ga koffietanken
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
U vraagt, wij leveren:
[ afbeelding ]
ik wil ook koffiequote:Op vrijdag 26 september 2008 09:59 schreef Logician het volgende:
m.a.w tot over 10min ik ga koffietanken
Aaah correct smart asshoppaaaaaa.... oh wacht evenquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe is het niet young grasshoppaaa![]()
hier is gewoon geen koffie.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:10 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik heb ook geen koffie alleen thee
wtf wat zijn dat voor rare kopjesquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:13 schreef Logician het volgende:
U vraagt wij leveren:
[ afbeelding ]
Minder.. wij hebben echt net zon heel koffie treetje gehad dus zit nu wel aan de koffiequote:Op vrijdag 26 september 2008 10:13 schreef tripack het volgende:
[..]
hier is gewoon geen koffie.
ik vind het oke dat we koffie moeten zetten met een aftands koffiezetapparaat... maar dan moet er wel koffie zijn en die...die is op
ow kutquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:15 schreef tripack het volgende:
[..]
wtf wat zijn dat voor rare kopjes
je bent geen groenlinks stemmer?quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:19 schreef tripack het volgende:
[..]
je bent geen groenlinks stemmer?
Ik negeer sommige mensen gewoon omdat ik anders ruzie krijg!quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:54 schreef tripack het volgende:
[..]
ga je nou weer tegen nieuwelingen beginnen
hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:44 schreef Logician het volgende:
[..]
doe eens niet zulke ...... dingen zeggen, is niet goed voor ons humeur
dude relaxquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik negeer sommige mensen gewoon omdat ik anders ruzie krijg!
Die mensen blijven op mij reageren terwijl ze weten dat ze niets terug gaan krijgen van mij...
Stuur dan vooral van die kut berichten om een reactie uit te lokken... dat is niet MIJN probleem... sorry
BEL 112 !!!!quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:19 schreef tripack het volgende:
[..]
je bent geen groenlinks stemmer?
Koffie heb ik al, koekje geen zin in en koffiejuffrouwen zijn meestal niet de jongste meerquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:22 schreef tripack het volgende:
[..]
dude relax![]()
neem een: koffie? koekje? koffiejufvrouw?*
(*streep weg wat niet van toepassing is)
*test*quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die mensen blijven op mij reageren terwijl ze weten dat ze niets terug gaan krijgen van mij...
Stuur dan vooral van die kut berichten om een reactie uit te lokken... dat is niet MIJN probleem... sorry
Tact/subtiel heb/ben ik niet, dat weet iedereen wel zo'n beetje volgens mij. (kan ik helaas weinig aan doen, ik doe mijn best!). Zie mijn bericht hierboven, daag me gewoon niet uit om te reageren....quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Gast..... gimme a break. heb je ooit van tact gehoord,
iedereen heeft persoonlijke voorkeuren maar je hoeft de persoon dan niet af te branden
dat zeg je niet zo manquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Koffie heb ik al, koekje geen zin in en koffiejuffrouwen zijn meestal niet de jongste meer
quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
BEL 112 !!!!
ROEP HEEL HARD HELP EN BEGIN RONDJES TE RENNEN
AAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Geen internet !!!!
MIJN LEVEN !!!!
zo heerlijk zit ik echt niet op de bankquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:26 schreef Logician het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, heerlijk op de bank etc... lekker motiverend![]()
PIEP, Test invoer ontvangen,quote:
Take it easy, take a..quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
pak dan bierquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Take it easy, take a..
[ afbeelding ]
Het is bijna weekend.. zonde om dan zo je weekend in te stappen
Iets met een kort lontje?...quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
naja sorry hoor
toedeloe
ik ben pleite, kom hier niet meer, en ook niet meer in gm topic... ieder zijn zin
Fuck maar een eind heen, ik wil er ook alleen maar bijhoren en gezellig doen...
Blijkbaar wordt hier nix gewaardeerd en ga ik gvd niet de hele tijd mezelf verdedigen om wat ik zeg... een ieder ander had het wel kunnen maken, maar ik niet
als of jou dat wat uit maakt dat de koffiejuffrouw niet de jongste meer isquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Koffie heb ik al, koekje geen zin in en koffiejuffrouwen zijn meestal niet de jongste meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
quote:
De tyfus, wat een klote dag...quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:56 schreef Sm0keZ het volgende:
Hij is helemaal vrolijk
* Crazy-M steekt het lontje aan en rent snel wegquote:
* Crazy-M geeft droxz een schouderklopje.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
De tyfus, wat een klote dag...
De dag begon nog zo goed... tot dat ik hier op mijn werk kwam!
1 tip.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:33 schreef draculettetje het volgende:
zo de ramen moeten hier nu echt gelapt worden
stomme mensen die het balkon schoon maken!
quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zo heerlijk zit ik echt niet op de bank
Ik zat ook al terug te scrollen..quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M steekt het lontje aan en rent snel weg
wtf, waarom heb ik die berichten gemist
SGELE!!!!
Waarom kijk ik eroverheen ?
Dank u!quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:22 schreef tripack het volgende:
[..]
dude relax![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
De tyfus, wat een klote dag...
De dag begon nog zo goed... tot dat ik hier op mijn werk kwam!
hahaa.. klinkt slim maar meestal zie je allemaal vette vingers van het plaatsenquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
1 tip.
Gooi het raam kapto en bestel een nieuwe
sneller schoon
jah lekker met vanille en chocolade vlaquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:29 schreef renedis het volgende:
[..]
als of jou dat wat uit maakt dat de koffiejuffrouw niet de jongste meer is
Die kan ik best hebben jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Je mist nu niets, dat is juist het leuke!quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
SGELE!!!!
Doe mij maar met banaan en vanillequote:Op vrijdag 26 september 2008 10:37 schreef tripack het volgende:
[..]
jah lekker met vanille en chocolade vla
Dat weet ik niet? Ik kijk meestal LANGS dingenquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
SGELE!!!!
Zo dan?quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:22 schreef tripack het volgende:
[..]
dude relax![]()
Don't test me...quote:
ach jah, en juist daarom negeren de mensen haar dia haar niet aardig vindenquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:36 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik zat ook al terug te scrollen..
Ik snap hem alleen niet... ik bedoel waar je ook komt niet iedereen zal je aardig vinden, so what
quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Don't test me...
Zoveel mensen negeer ik nou ook weer niet hoor
Een paar?quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M geeft droxz een schouderklopje.
Kop op man,
nog paar uurtjes tot het weekend
Is alleen maar goed lijkt mequote:Op vrijdag 26 september 2008 10:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach jah, en juist daarom negeren de mensen haar dia haar niet aardig vindenom ruzie te voorkomen
okee bestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |