waarom die enge afbeeldingquote:
beter dan ee nbus volquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:39 schreef Logician het volgende:
grmbl.. krijg ik net ineens de poolse lijn binnen
hoe durven zequote:Op vrijdag 26 september 2008 09:39 schreef Logician het volgende:
tis dat we weten dat ze van sgele komen anders denken we straks nog dat je "echt" populair bentquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
Damn, pm's blijven binnenkomen hier
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge poedeliewoepsies van me!
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tis dat we weten dat ze van sgele komen anders denken we straks nog dat je "echt" populair bent
Dobry!quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:39 schreef Logician het volgende:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tis dat we weten dat ze van sgele komen anders denken we straks nog dat je "echt" populair bent
Smakelijk! En voorzichtig aan daar hequote:Op vrijdag 26 september 2008 09:44 schreef draculettetje het volgende:
ik ga ff mn ontbijtje maken
meteen wat oefeningen en dan rust op bank
maar ik heb de laptop beneden!
dan is het goedquote:
doe eens niet zulke ...quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:44 schreef draculettetje het volgende:
wou net zeggen, ga je ons verlatenquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:44 schreef draculettetje het volgende:
quote:
Eetse!quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:44 schreef draculettetje het volgende:
Wow, voor het eerst sinds tijden ga ik eens op jou reageren!quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ooh.. lekker danquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ben vandaag neit veel aanwezig ... smiddag misschien nog dan weten jullie dat ik niet dood ben
Oh... zal de krant niet bellen danquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ben vandaag neit veel aanwezig ... smiddag misschien nog dan weten jullie dat ik niet dood ben
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wow, voor het eerst sinds tijden ga ik eens op jou reageren!
Populair ben ik niet, en wil ik niet zijn in tegenstelling tot jou...
En maar afvragen waarom een aantal mensen je gewoon negeren....
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jah, hij is ziekquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh... zal de krant niet bellen dan
Moet je echt gaan werken ja?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:50 schreef renedis het volgende:
[..]
barra.. ik heb nog helemaal geen goede morgen tegen jou gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |