quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:33 schreef Crazy-M het volgende:
Dames en heren,
Deze vrouw die ik u nu ga aankondigen spreekt helaas geen grieks maar werkt vaak op de griekse tour,
Ze krijgt de griekse les van Bassie en adriaan en is dagelijks te vinden in het GRTDOJW topic.
Met hier en daar een glimlach, een streng woordje hier en een grapje daar mag ik u met trots aan kondigen !!!!!
(insert tromgeroffel)
LOGICIAN !!!!!!!!
Graag een daverend applaus voor deze ladie !!!!
STERFquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge poedeliewoepsies van me!
waarom die enge afbeeldingquote:
beter dan ee nbus volquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:39 schreef Logician het volgende:
grmbl.. krijg ik net ineens de poolse lijn binnen
hoe durven zequote:Op vrijdag 26 september 2008 09:39 schreef Logician het volgende:
tis dat we weten dat ze van sgele komen anders denken we straks nog dat je "echt" populair bentquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
Damn, pm's blijven binnenkomen hier
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge poedeliewoepsies van me!
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tis dat we weten dat ze van sgele komen anders denken we straks nog dat je "echt" populair bent
Dobry!quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:39 schreef Logician het volgende:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tis dat we weten dat ze van sgele komen anders denken we straks nog dat je "echt" populair bent
Smakelijk! En voorzichtig aan daar hequote:Op vrijdag 26 september 2008 09:44 schreef draculettetje het volgende:
ik ga ff mn ontbijtje maken
meteen wat oefeningen en dan rust op bank
maar ik heb de laptop beneden!
dan is het goedquote:
doe eens niet zulke ...quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:44 schreef draculettetje het volgende:
wou net zeggen, ga je ons verlatenquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:44 schreef draculettetje het volgende:
quote:
Eetse!quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:44 schreef draculettetje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |