Minder.. wij hebben echt net zon heel koffie treetje gehad dus zit nu wel aan de koffiequote:Op vrijdag 26 september 2008 10:13 schreef tripack het volgende:
[..]
hier is gewoon geen koffie.
ik vind het oke dat we koffie moeten zetten met een aftands koffiezetapparaat... maar dan moet er wel koffie zijn en die...die is op
ow kutquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:15 schreef tripack het volgende:
[..]
wtf wat zijn dat voor rare kopjes
je bent geen groenlinks stemmer?quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:19 schreef tripack het volgende:
[..]
je bent geen groenlinks stemmer?
Ik negeer sommige mensen gewoon omdat ik anders ruzie krijg!quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:54 schreef tripack het volgende:
[..]
ga je nou weer tegen nieuwelingen beginnen
hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:44 schreef Logician het volgende:
[..]
doe eens niet zulke ...... dingen zeggen, is niet goed voor ons humeur
dude relaxquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik negeer sommige mensen gewoon omdat ik anders ruzie krijg!
Die mensen blijven op mij reageren terwijl ze weten dat ze niets terug gaan krijgen van mij...
Stuur dan vooral van die kut berichten om een reactie uit te lokken... dat is niet MIJN probleem... sorry
BEL 112 !!!!quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:19 schreef tripack het volgende:
[..]
je bent geen groenlinks stemmer?
Koffie heb ik al, koekje geen zin in en koffiejuffrouwen zijn meestal niet de jongste meerquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:22 schreef tripack het volgende:
[..]
dude relax![]()
neem een: koffie? koekje? koffiejufvrouw?*
(*streep weg wat niet van toepassing is)
*test*quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die mensen blijven op mij reageren terwijl ze weten dat ze niets terug gaan krijgen van mij...
Stuur dan vooral van die kut berichten om een reactie uit te lokken... dat is niet MIJN probleem... sorry
Tact/subtiel heb/ben ik niet, dat weet iedereen wel zo'n beetje volgens mij. (kan ik helaas weinig aan doen, ik doe mijn best!). Zie mijn bericht hierboven, daag me gewoon niet uit om te reageren....quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Gast..... gimme a break. heb je ooit van tact gehoord,
iedereen heeft persoonlijke voorkeuren maar je hoeft de persoon dan niet af te branden
dat zeg je niet zo manquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Koffie heb ik al, koekje geen zin in en koffiejuffrouwen zijn meestal niet de jongste meer
quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
BEL 112 !!!!
ROEP HEEL HARD HELP EN BEGIN RONDJES TE RENNEN
AAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Geen internet !!!!
MIJN LEVEN !!!!
zo heerlijk zit ik echt niet op de bankquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:26 schreef Logician het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, heerlijk op de bank etc... lekker motiverend![]()
PIEP, Test invoer ontvangen,quote:
Take it easy, take a..quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
pak dan bierquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Take it easy, take a..
[ afbeelding ]
Het is bijna weekend.. zonde om dan zo je weekend in te stappen
Iets met een kort lontje?...quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
naja sorry hoor
toedeloe
ik ben pleite, kom hier niet meer, en ook niet meer in gm topic... ieder zijn zin
Fuck maar een eind heen, ik wil er ook alleen maar bijhoren en gezellig doen...
Blijkbaar wordt hier nix gewaardeerd en ga ik gvd niet de hele tijd mezelf verdedigen om wat ik zeg... een ieder ander had het wel kunnen maken, maar ik niet
als of jou dat wat uit maakt dat de koffiejuffrouw niet de jongste meer isquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Koffie heb ik al, koekje geen zin in en koffiejuffrouwen zijn meestal niet de jongste meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |