Helaasch opent die deur zich pas om 14:15, dus ik moet nog even wachten tot ik het weekend kan begroetenquote:Op vrijdag 26 september 2008 06:57 schreef Crazy-M het volgende:
MORGE FOK !!!!!
Vrijdag... Weekend staat VOOR de deur
Die van mij om 17:00quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Helaasch opent die deur zich pas om 14:15, dus ik moet nog even wachten tot ik het weekend kan begroeten
ik ben niet naar het werk vandaagquote:Op vrijdag 26 september 2008 07:39 schreef renedis het volgende:
laatste dag werken en dan weer weekend
goed geregeldquote:Op vrijdag 26 september 2008 07:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben niet naar het werk vandaag
en de spullen zijn nog niet voor elkaar om thuis te werken
moet wel werken aan mn oefeningen
rustquote:Op vrijdag 26 september 2008 07:42 schreef renedis het volgende:
[..]
goed geregeldnog iets nuttigs van plan dan vandaag?
Ja zeker! Na werk zo snel mogelijk de kroeg inquote:Op vrijdag 26 september 2008 07:42 schreef renedis het volgende:
[..]
goed geregeldnog iets nuttigs van plan dan vandaag?
Kleed je maar warm aan, het is koud buiten!quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:45 schreef draculettetje het volgende:
nu zo eerst even ronja uitlaten
alhoewel die lekker bij me ligt te slapen
hahaa.. ik doe op het werk even een biertje en daarna pas de kroeg inquote:Op vrijdag 26 september 2008 07:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja zeker! Na werk zo snel mogelijk de kroeg in
dank voor de tip!quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kleed je maar warm aan, het is koud buiten!
Vanmorgen had ik zin om met de motor naar m'n werk te gaan.... Toen ik eenmaal de bebouwde kom uit reed had ik daar best spijt vanquote:
tot zo dan maarquote:Op vrijdag 26 september 2008 07:52 schreef draculettetje het volgende:
ow ronja heeft een bio klok en staat nu naast me zo van wanneer gaaan we
nu dus maar
Die hoort eigenlijk gewoon standaard in de OPquote:
goede morgen LLquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:15 schreef LovelyLady het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Bijna weekend
Mogguh Draakje!quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:52 schreef draculettetje het volgende:
ow ronja heeft een bio klok en staat nu naast me zo van wanneer gaaan we
nu dus maar
idd een vrouwtje!quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh Draakje!
Ronja een vrouwtje? Daar hebben vrouwtjes honden wel vaker last vanMijn hond doet exact hetzelfde als ik bijvoorbeeld te lang in m'n nest blijf liggen
Ze is gewoon een beetje verwend dusquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
idd een vrouwtje!
dan is ze om kwart over 7 gewoon nog geweest maar ze weet dat het kwart voor 8 rondje nog een speel rondje is
hihi ja dat ookquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ze is gewoon een beetje verwend dus
mogguhquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:29 schreef crazy987 het volgende:
een hele goeie morgen iedereen op deze prachtige vrijdag ochtend
hebben we er een beetje zin in
Moet ook best kunnen voor zo'n beestje hoorquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ja dat ook
maar normaal vertrek ik ook om 815 van huis en ben dan om 1245 weer terug vandaar dat extra rondje
maar da's ook bijna altijd het " huisvrouwen" rondje
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:29 schreef crazy987 het volgende:
een hele goeie morgen iedereen op deze prachtige vrijdag ochtend
hebben we er een beetje zin in
En maandag SOAquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:34 schreef crazy987 het volgende:
de laatste dag vandaag
vanavond gangbangmorgen gangbang
![]()
wordt weer een lekker weekend
gastquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:39 schreef draculettetje het volgende:
vanavond moet ik condooms kopen
morgen naar mn zoessie want vandaag wordt nr 3, 5jaar en dan mag het van m`n ouders![]()
zie me nog 5 jaar geleden daar trekken (al was dat dan praktisch gezien gister avond)
Mogguh!quote:
Ze heeft zoveel kinderen dat ze geen namen maar nummers gegeven heeft?quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:39 schreef draculettetje het volgende:
vanavond moet ik schoenen kopen
morgen naar mn zoessie want vandaag wordt nr 3, 5jaar
zie me nog 5 jaar geleden daar heen vertrekken (al was dat dan praktisch gezien gister avond)
Dudequote:Op vrijdag 26 september 2008 08:42 schreef crazy987 het volgende:
[..]
gast
beetje slecht, maar moet nog opwarmen
een vrouw die zeichzelf trekt .....quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:42 schreef crazy987 het volgende:
[..]
gast
beetje slecht, maar moet nog opwarmen
Mogge Renedis!quote:
Dat scheelt, GRTDOJWquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
DudeDraakje is geen gast, maar een vrouw... en het is te vroeg voor dit soort fratsen
zoals ik al zijquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
DudeDraakje is geen gast, maar een vrouw... en het is te vroeg voor dit soort fratsen
Ik heb ook opstart problemenquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:45 schreef crazy987 het volgende:
[..]
zoals ik al zij
moet nog opwarmen![]()
ben je wakker?!quote:
Lang geleden dat ik vanuit huis heb kunnen werkenquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:46 schreef tripack het volgende:
morgen mensen
ik wil weer thuiswerkenze hebben hier geeneens koffie
dan maar aan de thee ofzo
Morgen..quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:46 schreef tripack het volgende:
morgen mensen
Hoezo wakker?quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:47 schreef renedis het volgende:
[..]
ben je wakker?!
als ik naar jouw username kijk dan beeld ik me echt een schele in met jampotglazen bril
ha ha jaquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh!![]()
[..]
Ze heeft zoveel kinderen dat ze geen namen maar nummers gegeven heeft?![]()
je mist nietsquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoezo wakker?wat mis ik nou weer?
Nee niet doen... kleine afwijking aan m'n rechter oog..die naam sgele heb ik al jarenBeter zelf maar mee spotten dan dat een ander het doet he
quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:45 schreef crazy987 het volgende:
[..]
zoals ik al zij
moet nog opwarmen![]()
tjah werd gister alleen te veel afgeleidquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik vanuit huis heb kunnen werken
Da's te relaxed eigenlijk
Mogguh!
* renedis biedt tripack een bakkie koffie aanquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:46 schreef tripack het volgende:
morgen mensen
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo menschen!
Ik... ben ... er ... weer.... *gaap*
* Dr.Droxz pakt zaag en zaagt pols af....
wat ben jij vrolijk....quote:
Tja...het grappige eraan is... ik heb dus ook echt zo'n breedbeeld bakkusquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:53 schreef renedis het volgende:
[..]
je mist nietswas een stook!
oooowh okeeidd, dat zeker.. je kan er beter lol om hebben dan er om gaan zitten huilen. komt ook mede door je plaatje
een scheel icoontje
awww... sorryquote:
Dude...quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:56 schreef Crazy-M het volgende:
WE HEBBEN EEN D
WE HEBBEN EEN R
WE HEBBEN EEN .
WE HEBBEN NOG EEN D
WE HEBBEN NOG EEN R
WE HEBBEN EEN O
WE HEBBEN EEN X
WE HEBBEN EEN Z
WAT KRIJG JE DAN:
DR.DROXZ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen gast
TRIANGLE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Op het irritante af bijna...quote:
Mogguh!quote:
Triangel ja? Hebben ze je eindelijk bij de Josti band aangenomen?quote:
breedbeeld bakkusquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja...het grappige eraan is... ik heb dus ook echt zo'n breedbeeld bakkus
Zo dan, ook zo'n goede morgen!quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:56 schreef Crazy-M het volgende:
WE HEBBEN EEN D
WE HEBBEN EEN R
WE HEBBEN EEN .
WE HEBBEN NOG EEN D
WE HEBBEN NOG EEN R
WE HEBBEN EEN O
WE HEBBEN EEN X
WE HEBBEN EEN Z
WAT KRIJG JE DAN:
DR.DROXZ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen gast
waaat?!?!? heb je sex gehad dan?quote:
Laat hem lekker actief zijn, heb ik ook weer een reden om actief te zijn!quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dude...Lay down on the sugar!
* Sgele pakt lijm en plakt pols terug bij Droxz
Nog even geduld jongen![]()
SGELEquote:
Mja nou voor het goede doel laten we 'm z'n gang gaanquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laat hem lekker actief zijn, heb ik ook weer een reden om actief te zijn!
uh... ok.. dan wacht ik dus maar ff
Gefeliciteerd jongenquote:
Buongiorno FUBAR!quote:
kijk dat bedoel ik nuquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo dan, ook zo'n goede morgen!
Het is dat dit bericht te groot is, had hem anders onder al mijn berichten gezet!
jah, is echt vet man,quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Triangel ja? Hebben ze je eindelijk bij de Josti band aangenomen?
M'n koffiequote:Op vrijdag 26 september 2008 09:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kijk dat bedoel ik nu
Gewoon lekker een mooie morgen.
En wat roep je dan:
DE ZON DIE SCHIJNT !!!
DE LUCHT IS BLAUW !!!!!
TELETUBBIES,
KOM MAAR GAUW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |