Helaasch opent die deur zich pas om 14:15, dus ik moet nog even wachten tot ik het weekend kan begroetenquote:Op vrijdag 26 september 2008 06:57 schreef Crazy-M het volgende:
MORGE FOK !!!!!
Vrijdag... Weekend staat VOOR de deur
Die van mij om 17:00quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Helaasch opent die deur zich pas om 14:15, dus ik moet nog even wachten tot ik het weekend kan begroeten
ik ben niet naar het werk vandaagquote:Op vrijdag 26 september 2008 07:39 schreef renedis het volgende:
laatste dag werken en dan weer weekend
goed geregeldquote:Op vrijdag 26 september 2008 07:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben niet naar het werk vandaag
en de spullen zijn nog niet voor elkaar om thuis te werken
moet wel werken aan mn oefeningen
rustquote:Op vrijdag 26 september 2008 07:42 schreef renedis het volgende:
[..]
goed geregeldnog iets nuttigs van plan dan vandaag?
Ja zeker! Na werk zo snel mogelijk de kroeg inquote:Op vrijdag 26 september 2008 07:42 schreef renedis het volgende:
[..]
goed geregeldnog iets nuttigs van plan dan vandaag?
Kleed je maar warm aan, het is koud buiten!quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:45 schreef draculettetje het volgende:
nu zo eerst even ronja uitlaten
alhoewel die lekker bij me ligt te slapen
hahaa.. ik doe op het werk even een biertje en daarna pas de kroeg inquote:Op vrijdag 26 september 2008 07:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja zeker! Na werk zo snel mogelijk de kroeg in
dank voor de tip!quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kleed je maar warm aan, het is koud buiten!
Vanmorgen had ik zin om met de motor naar m'n werk te gaan.... Toen ik eenmaal de bebouwde kom uit reed had ik daar best spijt vanquote:
tot zo dan maarquote:Op vrijdag 26 september 2008 07:52 schreef draculettetje het volgende:
ow ronja heeft een bio klok en staat nu naast me zo van wanneer gaaan we
nu dus maar
Die hoort eigenlijk gewoon standaard in de OPquote:
goede morgen LLquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:15 schreef LovelyLady het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Bijna weekend
Mogguh Draakje!quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:52 schreef draculettetje het volgende:
ow ronja heeft een bio klok en staat nu naast me zo van wanneer gaaan we
nu dus maar
idd een vrouwtje!quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh Draakje!
Ronja een vrouwtje? Daar hebben vrouwtjes honden wel vaker last vanMijn hond doet exact hetzelfde als ik bijvoorbeeld te lang in m'n nest blijf liggen
Ze is gewoon een beetje verwend dusquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
idd een vrouwtje!
dan is ze om kwart over 7 gewoon nog geweest maar ze weet dat het kwart voor 8 rondje nog een speel rondje is
hihi ja dat ookquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ze is gewoon een beetje verwend dus
mogguhquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:29 schreef crazy987 het volgende:
een hele goeie morgen iedereen op deze prachtige vrijdag ochtend
hebben we er een beetje zin in
Moet ook best kunnen voor zo'n beestje hoorquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ja dat ook
maar normaal vertrek ik ook om 815 van huis en ben dan om 1245 weer terug vandaar dat extra rondje
maar da's ook bijna altijd het " huisvrouwen" rondje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |