jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:29 schreef crazy987 het volgende:
een hele goeie morgen iedereen op deze prachtige vrijdag ochtend
hebben we er een beetje zin in
En maandag SOAquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:34 schreef crazy987 het volgende:
de laatste dag vandaag
vanavond gangbangmorgen gangbang
![]()
wordt weer een lekker weekend
gastquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:39 schreef draculettetje het volgende:
vanavond moet ik condooms kopen
morgen naar mn zoessie want vandaag wordt nr 3, 5jaar en dan mag het van m`n ouders![]()
zie me nog 5 jaar geleden daar trekken (al was dat dan praktisch gezien gister avond)
Mogguh!quote:
Ze heeft zoveel kinderen dat ze geen namen maar nummers gegeven heeft?quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:39 schreef draculettetje het volgende:
vanavond moet ik schoenen kopen
morgen naar mn zoessie want vandaag wordt nr 3, 5jaar
zie me nog 5 jaar geleden daar heen vertrekken (al was dat dan praktisch gezien gister avond)
Dudequote:Op vrijdag 26 september 2008 08:42 schreef crazy987 het volgende:
[..]
gast
beetje slecht, maar moet nog opwarmen
een vrouw die zeichzelf trekt .....quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:42 schreef crazy987 het volgende:
[..]
gast
beetje slecht, maar moet nog opwarmen
Mogge Renedis!quote:
Dat scheelt, GRTDOJWquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
DudeDraakje is geen gast, maar een vrouw... en het is te vroeg voor dit soort fratsen
zoals ik al zijquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
DudeDraakje is geen gast, maar een vrouw... en het is te vroeg voor dit soort fratsen
Ik heb ook opstart problemenquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:45 schreef crazy987 het volgende:
[..]
zoals ik al zij
moet nog opwarmen![]()
ben je wakker?!quote:
Lang geleden dat ik vanuit huis heb kunnen werkenquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:46 schreef tripack het volgende:
morgen mensen
ik wil weer thuiswerkenze hebben hier geeneens koffie
dan maar aan de thee ofzo
Morgen..quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:46 schreef tripack het volgende:
morgen mensen
ik wil weer thuiswerkenze hebben hier geeneens koffie
dan maar aan de thee ofzo
Hoezo wakker?quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:47 schreef renedis het volgende:
[..]
ben je wakker?!
als ik naar jouw username kijk dan beeld ik me echt een schele in met jampotglazen bril
ha ha jaquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh!![]()
[..]
Ze heeft zoveel kinderen dat ze geen namen maar nummers gegeven heeft?![]()
je mist nietsquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoezo wakker?wat mis ik nou weer?
Nee niet doen... kleine afwijking aan m'n rechter oog..die naam sgele heb ik al jarenBeter zelf maar mee spotten dan dat een ander het doet he
quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:45 schreef crazy987 het volgende:
[..]
zoals ik al zij
moet nog opwarmen![]()
tjah werd gister alleen te veel afgeleidquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik vanuit huis heb kunnen werken
Da's te relaxed eigenlijk
Mogguh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |