Nou vanaf nu 30/40 delen actief ++++++++ acceptatie door 90% van de leden van de vaste sc-ersquote:Op donderdag 25 september 2008 16:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan wordt het echt onmogelijk straks
Wie loopt nou altijd te jammeren over de manier van posten in de SC, omfgquote:Op donderdag 25 september 2008 16:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat wel.Neem een voorbeeld aan 4EBE, die zit er ook al best lang bij, maar haar hoor ik niet jammeren.
Indd, rellen zoals in de glorietijdenquote:Op donderdag 25 september 2008 16:59 schreef Sackboy het volgende:
Wel lekker relluh weer
Helaas geen mods involved.
Vroegerquote:Op donderdag 25 september 2008 17:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat deden jullie vroeger ook al?!?
Dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 25 september 2008 17:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat deden jullie vroeger ook al?!?
Allemaal, mag dat ook?quote:Op donderdag 25 september 2008 17:00 schreef afcajos het volgende:
Welk paar zou jij het liefst om je piemel heen hebben?
[ afbeelding ]
Dan is het goed.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik was aan het wachten op jou
Hey gast, ik ben hier pas ja, ik ga toch ja niet al die eerste topics doorlezenquote:
Eens.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij en de echte bazen horen in HET rijtje. De rest hoort niet eens in een rijtje.
Boeiend, ik maak me meer zorgen om mensen als markvanrinsum die alleen meerquote:Op donderdag 25 september 2008 16:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, maar er is gewoon een vaste groep KLB SC'ers die hier elk deel wel posten. En er zijn 393 lullo's die hier 1 post in de 36 delen maken. En daar hoor ik niet bij in één rijtje
Want?quote:Op donderdag 25 september 2008 17:01 schreef Maisnon het volgende:
Sackboy is dit je eerste account op Fok!
Iddquote:Op donderdag 25 september 2008 17:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wie loopt nou altijd te jammeren over de manier van posten in de SC, omfg
Dat is de ziel van de SCquote:Op donderdag 25 september 2008 17:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hey gast, ik ben hier pas ja, ik ga toch ja niet al die eerste topics doorlezen![]()
![]()
Als iemand zonder van te voren aangegeven reden een week niet post gewoon eruit knikkeren. simpel zatquote:Op donderdag 25 september 2008 17:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boeiend, ik maak me meer zorgen om mensen als markvanrinsum die alleen meer![]()
![]()
kan posten en die ook in de OP staan. Zo iemand voegt echt niks toe aan de SC.
Dan heb je nog deze figuren die ik nooit zie, maar er wel in staan.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Maar ja, als we ze niet in de OP zetten komt remlof weer met z'n gedreig dat de SC dicht gaat als we een kliekje gaan vormen.
Dan zeggen we tegen hem dat er een paar lui bij zijn die momenteel in stage zijn om erbij te komen.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boeiend, ik maak me meer zorgen om mensen als markvanrinsum die alleen meer![]()
![]()
Maar ja, als we ze niet in de OP zetten komt remlof weer met z'n gedreig dat de SC dicht gaat als we een kliekje gaan vormen.
Ja, dus verwijderen die beunhazen! En ik vind dat iemand die wél regelmatig post maar niks toevoegt nog steeds meer recht heeft op een plaats in de SC dan iemand die wél iets toevoegt maar 1x in de 83 delen post. Hoewel ik markvanrinsum vervelend vind, zéér vervelend.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Ook dat !quote:Op donderdag 25 september 2008 17:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als iemand zonder van te voren aangegeven reden een week niet post gewoon eruit knikkeren. simpel zat
Nee, men neemt internet te serieus. Als we voor de gein een balkje maken met oude garde komt er meteen weer gezeik omdat er meer in dat rijtje thuis horen.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ga jij dat dan lezen?quote:Op donderdag 25 september 2008 17:05 schreef afcajos het volgende:
Nog een leuke regel
Elke nieuwe user moet alle 191 SC's doorlezen en daarvan een verslag maken van 20 A4'tjes. Hierin geeft de user alle hoogte- en dieptepunten aan.
Daarmee doel je op iemand die in het begin wel inhoudelijke posts deed? Anders heeft hij bij mij nog niet de status KLB-SC-er verdient.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, dus verwijderen die beunhazen! En ik vind dat iemand die wél regelmatig post maar niks toevoegt nog steeds meer recht heeft op een plaats in de SC dan iemand die wél iets toevoegt maar 1x in de 83 delen post. Hoewel ik markvanrinsum vervelend vind, zéér vervelend.
Das een goede start ja.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:06 schreef Paaskonijn het volgende:
Die Aconcoxyiz die ik hier nooit meer. Gupje wie de neuk ist dass? EN dan nog dat wijf en die ringen, weg ermee. + noelgallagher dinges.
Verder snap ik overigens niet wat je met je post bedoeld, maar goed.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mij hoor je niet janken over dat balkje hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, men neemt internet te serieus. Als we voor de gein een balkje maken met oude garde komt er meteen weer gezeik omdat er meer in dat rijtje thuis horen.
Dieptepunten: ban PK.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:05 schreef afcajos het volgende:
Nog een leuke regel
Elke nieuwe user moet alle 191 SC's doorlezen en daarvan een verslag maken van 20 A4'tjes. Hierin geeft de user alle hoogte- en dieptepunten aan.
Ik doe dat.quote:
Nee, duh. Markvanrinsum zal nooit een vaste KLB-SC'er worden imo. Netzoals Fascinatioannsns en BT.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Daarmee doel je op iemand die in het begin wel inhoudelijke posts deed? Anders heeft hij bij mij nog niet de status KLB-SC-er verdient.
Dit is mn eerste account ja, daarvoor was ik lurkerquote:
Nu toegegeven dat die oude garde een leuke aanzet was tot een heuse opruiming in de SC jaquote:Op donderdag 25 september 2008 17:08 schreef Sackboy het volgende:
Het verheugt mij te aanschouwen dat iedereen saamhorig meehelpt en met iniatieven komt om de KLB SC in z'n oude glorie te herstellen, welk een heus teamgevoel teweeg brengt. Driewerf hulde mijnheren.
tommydebie (2 weeks ago) Show Hidequote:Op donderdag 25 september 2008 17:08 schreef afcajos het volgende:
Vast even in de stemming komen voor vanavond
Ajaxquote:Op donderdag 25 september 2008 17:08 schreef afcajos het volgende:
Vast even in de stemming komen voor vanavond
Dat dusquote:Op donderdag 25 september 2008 17:08 schreef Sackboy het volgende:
Het verheugt mij te aanschouwen dat iedereen saamhorig meehelpt en met iniatieven komt om de KLB SC in z'n oude glorie te herstellen, welk een heus teamgevoel teweeg brengt. Driewerf hulde mijnheren.
Wie haalt ze eruit?quote:
ja ik keek ook al van, waar is gt nou?quote:Op donderdag 25 september 2008 17:11 schreef Paaskonijn het volgende:
TROUWENS WELKE KLOOTVIOOL DURFT HET OM KKNOOBS ZOALS NOELGALLAGHER, GUPJE, BREATHTAKING, DIE RINGEN EN ACINQOXUIX IN DE OP TE LATEN EN FUCKING HEERSCHENDE KLB HELD GT ERUIT TE HALEN?!1[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |