Touché.quote:Op zondag 2 november 2008 10:28 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Hij zit te lachen bij mij op schoot.
Jouw zoon zal ook blij zijn met je adremheid.
En voordat je over mijn dochter begint, die lacht ook.
Dus de VS staat niet op nr.1 volgens jou? Want geld heeft de amerikaanse burger zeker niet het meest.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zijn er nog andere factoren behalve kwantiteit om geld te beoordelen dan?
Welke burger heeft meer dan?quote:Op zondag 2 november 2008 11:26 schreef Zith het volgende:
[..]
Dus de VS staat niet op nr.1 volgens jou? Want geld heeft de amerikaanse burger zeker niet het meest.
1 Luxembourg 79,851quote:
Daarom leeft 12% van de bevolking daar ook onder de armoedegrens.quote:Op zondag 2 november 2008 16:41 schreef seto het volgende:
Boeien, de Amerikaanse burger kan zich meer veroorloven omdat de prijzen + belasting daar lager zijn.
Exact. Iedereen met een fatsoenlijke MBO-opleiding of iets van vergelijkbaar niveau is daar al beter af.quote:Op zondag 2 november 2008 16:55 schreef seto het volgende:
Care? Feit blijft dat als je daar een goeie baan hebt je je meer kan veroorloven dan in die 7 landen die boven Amerika staan.
In Afrika kun je als een koning leven als je een goeie baan hebt en blank bent.quote:Op zondag 2 november 2008 16:55 schreef seto het volgende:
Care? Feit blijft dat als je daar een goeie baan hebt je je meer kan veroorloven dan in die 7 landen die boven Amerika staan.
quote:Op zondag 2 november 2008 16:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
In Afrika kun je als een koning leven als je een goeie baan hebt en blank bent.
Ja, helemaalquote:Op zondag 2 november 2008 16:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
In Afrika kun je als een koning leven als je een goeie baan hebt en blank bent.
Het is maar hoe je armoede definieert.quote:Op zondag 2 november 2008 16:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daarom leeft 12% van de bevolking daar ook onder de armoedegrens.
Zo:quote:Op zondag 2 november 2008 17:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is maar hoe je armoede definieert.
Bron? (bijv. koopkracht per land)quote:Op zondag 2 november 2008 16:41 schreef seto het volgende:
Boeien, de Amerikaanse burger kan zich meer veroorloven omdat de prijzen + belasting daar lager zijn.
Oh wacht, hier istie!quote:Op zondag 2 november 2008 16:41 schreef seto het volgende:
quote:Norwegians have long accepted high taxes to finance their social welfare state, but a new survey indicates rising dissatisfaction and, in some cases, outright hatred of some taxes that are viewed as way too high and unfair.
quote:Norwegians are among the most heavily taxed people in the world, and that in turn has made Norway one of the most expensive countries in which to live.
Nee, doe mij maar Amerika.quote:Luxembourg is the second most expensive Euopean capital to buy a property in, with the average purchase price of ¤475,000.
FEIT: In Noorwegen en Luxemburg kan je meer kopen en heb je gemiddeld meer geld.quote:
Doe je het weer he, net als in dat andere topicquote:Op zondag 2 november 2008 18:05 schreef TC03 het volgende:
Gemiddeld, dat is inclusief de onderklasse. Die is in de VS zwakker dan gemiddeld en haalt de gemiddelde koopkracht omlaag. Ik zei dat iedereen met een beetje opleiding en een redelijke baan het best af is in de VS. Nou vooruit,op het ministaatje Luxemberg na misschien.
Oh boehoe, van de 300 landen in de wereld hebben de VS op 1 land na de sterkste koopkracht, wat zat ik er helemaal naast zeg.quote:Op zondag 2 november 2008 18:09 schreef Zith het volgende:
[..]
Doe je het weer he, net als in dat andere topicEerst dingen claimen en daarna nuanceren
Allemaal leuk en aardig, dat koopkrachtplaatje en dergelijke.quote:Op zondag 2 november 2008 19:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oh boehoe, van de 300 landen in de wereld hebben de VS op 1 land na de sterkste koopkracht, wat zat ik er helemaal naast zeg.Je hebt helemaal gelijk, in de VS kan niemand zijn ziektekosten betalen en verliest iedereen zijn huis. De VS zuigt echt zeg, Luxemburg is namelijk rijker! Waarom zou je in de VS willen wonen als de hemel op aarde in de Benelux te vinden is?
Bedankt, dat hadden we een paar pagina's terug al geconstateerd.quote:Op zondag 2 november 2008 21:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, dat koopkrachtplaatje en dergelijke.
Feit is dat je in de VS alleen kunt bloeien als je een redelijke baan hebt
en gezond bent.
Anders kun je ongezien de tering krijgen.
Prachtig land natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |