Dat is goed domquote:Op maandag 27 oktober 2008 01:18 schreef GasTurbine het volgende:
Ik ben anders strontjaloers op hem.
Dat kan ik écht niet begrijpen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:38 schreef seto het volgende:
Natuurlijk zijn er nadelen, maar ik ben ook strontjaloers.
- Het land waar apartheid nog aan de orde van de dag is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat kan ik écht niet begrijpen.
- het zorgstelsel is dramatisch
- amerika maakt de wereld kapot met haar belachelijke verbruik van water, electriciteit en benzine (zonder daar een hogere standaard van leven door te verkrijgen).
- er heerst armoede op op bepaalde plaatsen (grote inkomensongelijkheid)
- het nationalistische gedrag
- het makkelijk verkrijgen van wapens
- instabiliteit van de huidige economie
en zo is er nog wel meer te noemen.
Sommige mensen vinden een groot huis en dikke bak (materialistische zaken) belangrijker dan de omgeving waarin ze leven. En ja, Amerika blijft natuurlijk het land waar je het geweldig kunt maken en weinig hoeft te delen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
- amerika maakt de wereld kapot met haar belachelijke verbruik van water, electriciteit en benzine (zonder daar een hogere standaard van leven door te verkrijgen).
en zo is er nog wel meer te noemen.
Nee, want Canada heeft geen nadelen natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is goed domJe kunt de voordelen van de USA noemen maar noem dan aub ook de nadelen. Als hij nou naar Canada was vertrokken was het anders geweest
Dat zeg ik toch nergens? Maar wel minder nadelen dan de USA (en een betere mentaliteit naar het schijnt). Maar liever ook niet Canada, dan maar Engeland, Ierland of Scandinavië voor mij.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, want Canada heeft geen nadelen natuurlijk.![]()
Dat komt denk ik omdat je niet zo slim bent. De user in kwestie verklaart jaloers te zijn op StefanP, niet op de VS zelf. StefanP is een user die een goede baan heeft en daar veel geld mee verdient en zodoende dikke auto's tot zijn beschikking heeft. Daar is hij jaloers op.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daar merk je niks van met een goede baan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daar merk je niks van met een goede baan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
[..]
Boeiend.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Boeiend.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Want de economie is in de rest van de wereld natuurlijk veel beter, zelfs Canada ondervindt geen enkele hinder van de huidige malaise. Jaaa, Canada!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is daar zo geweldig aan dan? Ierland kan ik nog wel enigszins begrijpen, maar Engeland en Scandinavië? Extreem hoge huizenprijzen, hoge belastingen, matig weer. Als je niet in een huisje midden in de natuur wilt wonen, zie ik geen enkel voordeel van die landen. Iig niet iets waar ze zo extreem veel beter in zijn dan andere landen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nergens? Maar wel minder nadelen dan de USA (en een betere mentaliteit naar het schijnt). Maar liever ook niet Canada, dan maar Engeland, Ierland of Scandinavië voor mij.
Inderdaad. Het is waar dat de ziektekosten erg hoog kunnen liggen, dus als je een paupert bent met geen opleiding en zonder werk is de VS niet het beste land ter wereld. Maar materialistisch gezien is er geen beter land voor een ieder die zich een modaal salaris kan aanmeten. In de praktijk is het namelijk gewoon zo: je verdient twee keer meer en veel dingen kosten maar 50% tot 75% van wat ze hier kosten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:34 schreef Ringo het volgende:
Los van alle nadelen (die Europa ook heeft, als je maar lang genoeg zoekt in de richting waar de wind je neus heen brengt) is Amerika natuurlijk gewoon een fucking mooi, ruim en comfortabel land, waar het voor de hoogopgeleide mens met ambities goed toeven is.
En je helpt mee aan het kapotmaken van de wereld. Ik had ook geen zin om op bovenstaande quotes van je te reageren, het komt toch allemaal op hetzelfde neer. Maar jij hebt in ieder geval bewezen geen fuck om de medemens te geven. Ik hoop niet dat jij kinderen krijgt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is waar dat de ziektekosten erg hoog kunnen liggen, dus als je een paupert bent met geen opleiding en zonder werk is de VS niet het beste land ter wereld. Maar materialistisch gezien is er geen beter land voor een ieder die zich een modaal salaris kan aanmeten. In de praktijk is het namelijk gewoon zo: je verdient twee keer meer en veel dingen kosten maar 50% tot 75% van wat ze hier kosten.
Je bent gewoon een kleinzielige VS-bashert die het niet kan hebben dat het meest succesvolle land ter wereld niet aan jouw linkse idealen voldoet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En je helpt mee aan het kapotmaken van de wereld. Ik had ook geen zin om op bovenstaande quotes van je te reageren, het komt toch allemaal op hetzelfde neer. Maar jij hebt in ieder geval bewezen geen fuck om de medemens te geven. Ik hoop niet dat jij kinderen krijgt.
Dan ga jij toch lekker in Afrika wonen, tussen de Hutu's en de Tutsi's ofzo, da's nog echt natuurvolk. En anders is er hier wel een groenlinksige partij die jouw stem hard nodig heeft.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En je helpt mee aan het kapotmaken van de wereld. Ik had ook geen zin om op bovenstaande quotes van je te reageren, het komt toch allemaal op hetzelfde neer. Maar jij hebt in ieder geval bewezen geen fuck om de medemens te geven. Ik hoop niet dat jij kinderen krijgt.
De vorige keer kwam je met een aantal redenen waarom de USA het beste land ter wereld was, elk van die redenen werd ontkracht, dus begin hier nou niet aanquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kleinzielige VS-bashert die het niet kan hebben dat het meest succesvolle land ter wereld niet aan jouw linkse idealen voldoet.
Eens. Ook ik zou er graag wonen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:34 schreef Ringo het volgende:
Los van alle nadelen (die Europa ook heeft, als je maar lang genoeg zoekt in de richting waar de wind je neus heen brengt) is Amerika natuurlijk gewoon een fucking mooi, ruim en comfortabel land, waar het voor de hoogopgeleide mens met ambities goed toeven is.
Laten we aub niet teveel de linkse zuurpruim spelen.
En ik vraag me nog steeds oprecht af hoe het met 'm is.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:42 schreef leolinedance het volgende:
En je helpt mee aan het kapotmaken van de wereld.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een kleinzielige VS-bashert die het niet kan hebben dat het meest succesvolle land ter wereld niet aan jouw linkse idealen voldoet.
Even ter nuancering: ik vind zeker dat de VS meer aandacht aan het milieu moet geven, ik vind zeker dat de VS zuiniger met energie moet omspringen, ik vind het debiel dat er zo makkelijk wapens te koop zijn en het sociale vangnet mag wat mij betreft ook wel wat beter. Echter, als ik ooit een goede baan in de VS krijg aangeboden zal ik meteen tekenen, ik ga echt niet een dik salaris + mooi huis + lage kosten voor alles laten liggen omdat er makkelijk wapens te koop zijn of omdat men er wat nationalistischer is.Sowieso, moet je een land niet teveel gaan beoordelen op basis van politieke agenda's.
Als je een redelijke baan hebt, ligt je levensstandaard in de VS meteen stukken hoger dan in een gemiddeld Westers land. Dat is voor mij 10000x belangrijker dan wat politieke issues waarvan je in het dagelijks leven niks merkt.
Klinkt goed. Waar kan ik tekenen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is waar dat de ziektekosten erg hoog kunnen liggen, dus als je een paupert bent met geen opleiding en zonder werk is de VS niet het beste land ter wereld. Maar materialistisch gezien is er geen beter land voor een ieder die zich een modaal salaris kan aanmeten. In de praktijk is het namelijk gewoon zo: je verdient twee keer meer en veel dingen kosten maar 50% tot 75% van wat ze hier kosten.
Want meer = beter?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Even ter nuancering: ik vind zeker dat de VS meer aandacht aan het milieu moet geven, ik vind zeker dat de VS zuiniger met energie moet omspringen, ik vind het debiel dat er zo makkelijk wapens te koop zijn en het sociale vangnet mag wat mij betreft ook wel wat beter. Echter, als ik ooit een goede baan in de VS krijg aangeboden zal ik meteen tekenen, ik ga echt niet een dik salaris + mooi huis + lage kosten voor alles laten liggen omdat er makkelijk wapens te koop zijn of omdat men er wat nationalistischer is.Sowieso, moet je een land niet teveel gaan beoordelen op basis van politieke agenda's.
Als je een redelijke baan hebt, ligt je levensstandaard in de VS meteen stukken hoger dan in een gemiddeld Westers land. Dat is voor mij 10000x belangrijker dan wat politieke issues waarvan je in het dagelijks leven niks merkt.
Zijn er nog andere factoren behalve kwantiteit om geld te beoordelen dan?quote:
was hi jniet die dj?quote:
Dat valt nog te bezien, vooralsnog is die fop-Amerikaan nog nergens te bekennenquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:34 schreef GizartFRL het volgende:
En hij verdedigt dat met hand en tand. als een echte patriot.
Zou de kredietcrisis ook StefanP getroffen hebben?quote:Op zondag 2 november 2008 00:46 schreef Bob-B het volgende:
TIS STIIIILLLLLL AAN DE OVERKAAAAANT TIS STIIIIIIIILLLL AAN DE OVERKANT!!!!!
Hji heeft zijn pc waarschijnlijk moeten verkopen in ruil voor voedselbonnen.quote:Op zondag 2 november 2008 00:47 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Zou de kredietcrisis ook StefanP getroffen hebben?
Of benzine voor zijn supra.quote:Op zondag 2 november 2008 00:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hji heeft zijn pc waarschijnlijk moeten verkopen in ruil voor voedselbonnen.
Nee de arrogante Amerikaanse houding die hij ooit dankbaar (edoch misplaatst) heeft geadopteerd heeft hem kankerhard gebitchslapped toen hij erachter kwam hoe z'n hypotheek gefinancierd is (of iets in die geest).quote:Op zondag 2 november 2008 00:47 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Zou de kredietcrisis ook StefanP getroffen hebben?
Ach, veel mensen zijn gewoon jaloers op StefanP. Euro verliest nu weer terrein ten opzichte van de dollar, dus wie lacht er nu het meest. Volgens mij lacht StefanP al die prutsers die zeuren over de dollar, inflatie en jaloers zijn gewoon hard uit.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die grap kan wel eens meer voorspellende waarde hebben dan de Amerikanen lief is
quote:Op zondag 2 november 2008 10:18 schreef seto het volgende:
[..]
Je zoon zal wel blij zijn met zo'n grappige vader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |