Snap echt niet dat je dat kan denken, je zit al 7 jaar op Fok. Dan kan je onderhand toch wel de poststijl koppelen aan een user.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:26 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Is dat geen tweelingsbroer van hem? Dacht altijd dat het een kloontje was
Neen want ik weet ook nog steeds niet van wie Bansheeboy een kloon is.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Snap echt niet dat je dat kan denken, je zit al 7 jaar op Fok. Dan kan je onderhand toch wel de poststijl koppelen aan een user.
Maar ze hebben allebei dezelfde afwijkingen.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neuh, Stefanp is meer Johndope dan Vampier
quote:16. Wat is media-analfabetisme? (Media-analfabetisme is niet meer weten wat de beelden die je door de media voorgeschoteld krijgt, betekenen. Een media-analfabeet bekijkt de beelden die op hem afkomen nooit kritisch. )
17. Media-analfabetisme is een groot probleem in Noord-Amerika. Heb je enig idee waarom? Je mag ook een voorbeeld geven. Ongeveer: massaal veel tv-stations met allerlei shows, om de kijker dom te houden, zeer éénzijdige nieuws-berichtgeving, meestal vanuit het standpunt van de Amerikaanse overheid, voorbeeld Irak-oorlog (via nieuws en media werd de oorlog voortdurend gerechtvaardigd.), veel sensatie en geweld, ...
Amerikanen hebben niet zoveel vakantiedagenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:04 schreef Megumi het volgende:
Misschien is hij met vakantie?
Volgens mij is ie wel gewend aan dat soort reactiesquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:15 schreef Zith het volgende:
Volgens mij stopte StefanP met posten nadat ik hem een autist noemde en liet zien dat hij perfect past in het rijtje kenmerken van mensen die aan de actieve vorm van autisme lijden...
Origineel, iemand uitmaken voor autist.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:15 schreef Zith het volgende:
Volgens mij stopte StefanP met posten nadat ik hem een autist noemde en liet zien dat hij perfect past in het rijtje kenmerken van mensen die aan de actieve vorm van autisme lijden...
Ik streef er niet naar origineel te zijn, het was ook geen [KLB] grapje.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:34 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Origineel, iemand uitmaken voor autist.
ja man je hebt hem van fok weggepestquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:15 schreef Zith het volgende:
Valt wel mee.quote:laatste bezoek: 3 dagen, 20 uur geleden.
Wat maakt de reden uit? Het is heerlijk rustig zonder die kneusquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:25 schreef r8ality het volgende:
Ik denk dat StefanP al die Fok-usertjes met hun politiek correct geneuzel en Amerika-bash-praktijken een beetje beu is. En daarom maar lekker niet meer post.
Dat is niet StefanP-like. Hij mist Nederland zo erg dat hij af en toe even op een NL forum alle Nederlanders af moet zeiken om een goed gevoel te hebben.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:25 schreef r8ality het volgende:
Ik denk dat StefanP al die Fok-usertjes met hun politiek correct geneuzel en Amerika-bash-praktijken een beetje beu is. En daarom maar lekker niet meer post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |