SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Rogge: "Wenende Federer was het mooiste"
zo 05/10/08 - IOC-voorzitter Jacques Rogge heeft voor Sportweekend nog eens teruggeblikt op de Olympische Spelen.
(...)
"De organisatie in Peking was "af". We hebben ongeziene prestaties gezien tijdens uitzonderlijke Spelen", legt Rogge uit. (VRT) "We hadden dus alle redenen om gelukkig te zijn over Peking."
Rogge vermeldt Michael Phelps en Usain Bolt als de sterren, maar zijn mooiste moment is het dubbelspelgoud van Roger Federer.
"Een multimiljonair die staat te wenen op het podium en zijn medaille belangrijker noemt dan een grandslam."
(...)
quote:
als je er al 13 hebt. Serieus, Een GS is belangrijker dan zo'n gouden plakje, die kan je tenslotte ook bij de edelsmit om de hoek halenquote:"Een multimiljonair die staat te wenen op het podium en zijn medaille belangrijker noemt dan een grandslam."
On the other hand kun je een Grand Slam vier keer per jaar winnen, de Olympische Spelen maar eens per vier jaar.quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:24 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
als je er al 13 hebt. Serieus, Een GS is belangrijker dan zo'n gouden plakje, die kan je tenslotte ook bij de edelsmit om de hoek halen
toch denk ik dat masu liever een GS dan goud had gehadquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:51 schreef Leatherface het volgende:
[..]
On the other hand kun je een Grand Slam vier keer per jaar winnen, de Olympische Spelen maar eens per vier jaar.
Vast wel. Rosset en Mecir waarschijnlijk ook.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:01 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
toch denk ik dat masu liever een GS dan goud had gehad
Gaan ze er nog van uit dat hij daar meedoet? Hij heeft zich alleen nog maar voor Stockholm afgemeld toch?quote:
Eerder Mc Vader.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:46 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
![]()
Ik zie Nalby al als Darth Vader voor me
quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:35 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
[..]
Ik ontdek een stijgende lijn in FF's humor!
Nice!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:14 schreef Federer-fan het volgende:
Goed nieuws: Federer speelt in Madrid: http://www.tennis.com/news/news.aspx?id=148504
quote:
Toch wel een schop waardigquote:Did Roger Federer ever retire in a match?
- Diego Quintana, Paraguay
In 752 career singles matches, Federer has never retired in a match.
quote:Heeft iemand nieuws over wat er met Federer aan de hand is? Zou hij relatieproblemen hebben? Zelf heb ik geen relatieproblemen.
Kaching!quote:Federer best verdienende tennisser aller tijden
Uitgegeven: 16 oktober 2008 15:05
Laatst gewijzigd: 16 oktober 2008 15:09
AMSTERDAM - Roger Federer is na zijn zege in de tweede ronde van het Masters Series-toernooi in Madrid de best verdienende tennisser aller tijden.
ANP
De 27-jarige Zwitser ging door de ruim 32 duizend dollar die hij met zijn overwinning op de Tsjech Radek Stepanek verdiende, Pete Sampras voorbij op de lijst.
Federer pakte tot nu toe 43.300.847 dollar aan prijzengeld, terwijl Sampras in zijn loopbaan in totaal 43.280.489 dollar verdiende.
Federer had 752 wedstrijden in het enkelspel en 183 duels in het dubbelspel nodig om tot het bedrag te komen. De Zwitser veroverde 64 titels: 56 in het enkelspel, waaronder dertien grandslamzeges, en acht in het dubbel.
Sampras speelde in totaal 984 duels in het enkelspel en dubbelde 134 wedstrijden. De Amerikaan kwam tot 66 toernooizeges: 64 in het enkelspel, waarvan veertien grandslamtitels, en twee dubbeloverwinningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |