Ja, ik begrijp om eerlijk te zijn echt niet die erg overdreven reacties. In real life onder elkaar heb je dit soort situaties ook wel eens hoor, waar je dan over praat. Zal wel het sfeertje in klaagbaak zijn dan.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:43 schreef Florian_ het volgende:
Vaak dat veel mensen zo negatief reageren op dit topic
Iedereen heeft toch wel eens zo'n moment dat je van een iemand denkt van "wow, die is leuk", en waarvan je dan daarna denkt "bwoh, die zie ik toch nooit meer terug". Ik heb dat meerdere keren gehad, bijvoorbeeld op het station of in de stad.
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:23 schreef Beauregard het volgende:
TS is een contactgestoorde WO'er. Hij verdient een tagje 'autist'.
Jij ook al? Wat is er met deze Fuifduif? Ik zal eens wat van die user gaan lezen. Ben wel erg benieuwd dan.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Godverdomme, deze user ruikt naar Fuifduif!
Godsamme.......jankbal.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:49 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Wat hij heeft geschreven vind ik om eerlijk te zijn best wel schokkend. Ik plaats hier gewoon een topic met een onderwerp waarin ongetwijfeld anderen zich herkennen en dan gaat er iemand opeens zo reageren. Nu is zijn post doorspekt met alle clichés die je je maar kunt voorstellen als het gaat om de sociale vaardigheden van een FOK!ker, maar toch, als iemand dat zo hard zegt om een ander echt onderuit te halen, dat is niet prettig.
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat jij het niet snapt wil niet zeggen dat het raar is.
Nee, ik begrijp dergelijke reacties niet nee. Jij hebt nooit zoiets als goh wat ik nu zie is schoon en nee niet gelijk aan sex denken. Gewoon schoonheid ... bijvoorbeeld Liv Ullmann uit skammen, je zou haast een foto aan de muur hangen zodat je er elke dag naar zou kunnen kijken. Dat gevoel zal de TS ook wel hebben ... maar goed hij kan slecht met een fototoestel voor haar gaan staan en zeggen smile. Dus hij ziet de schoonheid nooit meer.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:52 schreef vannelle het volgende:
Degene die vindt dat lekkere wijven apart zijn, zeker als je ze in het wild spot en daar een topic over opent....pathetic
oh jawel hoor, die momenten heb ik ook wel eens. Soms treft schoonheid je gewoon, ik snap dat wel.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:00 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik begrijp dergelijke reacties niet nee. Jij hebt nooit zoiets als goh wat ik nu zie is schoon en nee niet gelijk aan sex denken. Gewoon schoonheid ... bijvoorbeeld Liv Ullmann uit skammen, je zou haast een foto aan de muur hangen zodat je er elke dag naar zou kunnen kijken. Dat gevoel zal de TS ook wel hebben ... maar goed hij kan slecht met een fototoestel voor haar gaan staan en zeggen smile. Dus hij ziet de schoonheid nooit meer.
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Godsamme.......jankbal.![]()
Met jouw niveau zou je daar boven moeten kunnen staan.
En als je dat niet kan anderen ook niet aanvallen in andere topics.
Meneertje "ïk mag alles zeggen maar kraak mij alsjeblieft niet af want daar kan ik niet tegen."
Maar het sociale aspect raakt je nogal zo te lezen, ik denk echt dat jij je verheven voelt boven de rest getuige je reacties in andere topics en nu ga je gewoon lekker op je bek.
Je bent eenzaam en je baalt daar van, op FOK! voel je je superieur maar je wereld is net ingestort doordat je met de neus op de feiten werd gedrukt.
Je bent zielig, eenzaam en sociaal uitgedaagd.
Moet wel, wie opent er anders een topic over het feit dat hij een lekker wijf heeft gezien?
Degene die vindt dat lekkere wijven apart zijn, zeker als je ze in het wild spot en daar een topic over opent....pathetic
Mwoehahahaaaa, wát een topic zeg!
Nee, alleen als ie jou zietquote:Op donderdag 25 september 2008 13:50 schreef Elfy het volgende:
ga je nu elke keer als je een leuk meisje voorbij fietst hier posten ?
Inderdaad, jij begrijpt hetquote:Op donderdag 25 september 2008 23:00 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik begrijp dergelijke reacties niet nee. Jij hebt nooit zoiets als goh wat ik nu zie is schoon en nee niet gelijk aan sex denken. Gewoon schoonheid ... bijvoorbeeld Liv Ullmann uit skammen, je zou haast een foto aan de muur hangen zodat je er elke dag naar zou kunnen kijken. Dat gevoel zal de TS ook wel hebben ... maar goed hij kan slecht met een fototoestel voor haar gaan staan en zeggen smile. Dus hij ziet de schoonheid nooit meer.
Ik voel mij helemaal niet verheven boven de mensheid. Ik voel mij wel verheven boven bepaalde types die hun verbale razzia baseren op stompzinnige clichés, dooddoeners en vooral volstrekt onjuiste interpretaties van het punt dat wordt gemaakt. Vooral met dat laatste laat je toch wel erg zien dat je het verdient om als inferieur te worden beschouwd. Als je deze topic opnieuw doorleest zul je zien dat er wel degelijk mensen zijn die precies weten waar het om gaat en die in diezelfde lijn ook normaal reageren.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:36 schreef vannelle het volgende:
Maar het sociale aspect raakt je nogal zo te lezen, ik denk echt dat jij je verheven voelt boven de rest getuige je reacties in andere topics en nu ga je gewoon lekker op je bek.
Je bent eenzaam en je baalt daar van, op FOK! voel je je superieur maar je wereld is net ingestort doordat je met de neus op de feiten werd gedrukt.
Je bent zielig, eenzaam en sociaal uitgedaagd.
Zoals ik al zei: je hebt het punt gemist. Helaas.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:36 schreef vannelle het volgende:
Moet wel, wie opent er anders een topic over het feit dat hij een lekker wijf heeft gezien?
Mwoehahahaaaa, wát een topic zeg!
Sorry kon het niet latenquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:22 schreef servus_universitas het volgende:
[..] Als je deze topic opnieuw doorleest [..]
Wat kon je niet laten? Bevestigen dat ik het woord 'topic' voorzie van het juiste aanwijzend voornaamwoord?quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:32 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Nee, alleen als ie jou ziet.
Ga je in de toekomst nou eigenlijk wel dan wat concreets zeggen/doen of dat ook niet ?quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:19 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Inderdaad, jij begrijpt het. Het heeft weinig met seksualiteit te maken. Het is meer een soort betovering. Het hoeft dan ook zeker niet per definitie te gaan om wat maatschappelijk gezien een lekker geil wijf genoemd zou kunnen worden.
Ik ken het gevoel van de TS. En wat zou je dan moeten doen..haar gewoon aanspreken? Ik benader een vrouw toch liever met een instelling die wat minder wanhoop en sexuelefrustraties met zich meebrengtquote:Op donderdag 25 september 2008 13:50 schreef thumper het volgende:
Waarom ben je er zo zeker van dat de kans dat je haar nooit meer ontmoet 100% is? Ben je dan zó afstotelijk?
Heb je haar niet aangesproken?
Jaja... Het is inderdaad het juiste aanwijzend voornaamwoord, net zoals 'dit topic' het correcte aanwijzend voornaamwoord heeft (het leenwoord 'topic' mag zowel 'de' als 'het' als lidwoord hebben) maar in de spreektaal heeft iedereen het over 'dit topic'quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:48 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Wat kon je niet laten? Bevestigen dat ik het woord 'topic' voorzie van het juiste aanwijzend voornaamwoord?
Waarom zou je als je een vrouw aanspreekt dat doen met als drijfveer wanhoop en sexuele frustratie?quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:51 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel van de TS. En wat zou je dan moeten doen..haar gewoon aanspreken? Ik benader een vrouw toch liever met een instelling die wat minder wanhoop en sexuelefrustraties met zich meebrengt
Als jullie bij elkaar horen kom je haar ècht nog wel tegen.
Hè? Dat is een mooie gedachte, maar daar ben ik mee gestopt in te geloven toen ik 16 wasquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:51 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel van de TS. En wat zou je dan moeten doen..haar gewoon aanspreken? Ik benader een vrouw toch liever met een instelling die wat minder wanhoop en sexuelefrustraties met zich meebrengt
Als jullie bij elkaar horen kom je haar ècht nog wel tegen.
Ik kom niet graag over als een vrouwen versierder. Ik vindt het zo kansloos hoe sommige mensen elkaar op zo'n goedkope manier benaderen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:57 schreef thumper het volgende:
[..]
Waarom zou je als je een vrouw aanspreekt dat doen met als drijfveer wanhoop en sexuele frustratie?
Ik spreek wildvreemde vrouwen aan, puur omdat ze mij op het eerste gezicht interesseren
Ik weet niet hoe jij denkt dat ik vrouwen aanspreek, maar in elk geval niet met de intentie om haar te versieren en daar is mijn gespreksonderwerp dan ook niet naarquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:10 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Ik kom niet graag over als een vrouwen versierder. Ik vindt het zo kansloos hoe sommige mensen elkaar op zo'n goedkope manier benaderen.
Laatst stond ik bij een parkeer automaat te wachten op mijn beurt. Komt er ineens een gast die de vrouw die voor mij stond aansprak (mooi vrouwtje). Ze wist niet wat haar overkwam, en probeerde met duizend smoesjes weg te komen van die vent. iaw; niet iedereen stelt dat op prijs.
En nee, die gast wa geen creep ofzo... hij zag er vrij normaal uit. Het komt alleen zo kansloos over. (mijn mening ofc)
Jij neemt meteen een extreem voorbeeld. Ik bedoel er alleen mee dat ik de boel niet ga forceren. Dat loopt eerder uit op een fiasco ipv een succes.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:03 schreef Elfy het volgende:
[..]
Hè? Dat is een mooie gedachte, maar daar ben ik mee gestopt in te geloven toen ik 16 was![]()
Dit doet me sterk denken aan die man bij dr Phil die zei dat God zijn weg leidde en hij daarom geen werk had. Hij ging dus ook niet op zoek en zat thuis lekker te spelen met zijn 'uitvindingen' zonder gas, licht en water.
* Elfy gaat nu naar scola![]()
Maar de achterliggende gedachte wel. En die laat jij misschien niet duidelijk blijken, maar veel vrouwen pakken dat wel op.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:13 schreef thumper het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij denkt dat ik vrouwen aanspreek, maar in elk geval niet met de intentie om haar te versieren en daar is mijn gespreksonderwerp dan ook niet naar
TS heeft verstand van zakenquote:Op donderdag 25 september 2008 14:04 schreef Tommeke het volgende:
TS loopt dankzij zijn beperkte sociale capaciteiten achter de feiten aan
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |