TS is homoquote:Op donderdag 25 september 2008 13:45 schreef servus_universitas het volgende:
Ik ben niet heel snel onder de indruk van vrouwelijk schoon. Het laat mij doorgaans koud.
Waarom? Omdat ik niet als een mannelijke neanderthaler begin te kwijlen iedere keer wanneer ik ook maar een schim zie van een vrouw? Dat deed ik misschien als puber, maar dan is het logisch.quote:
Inderdaad, doorsnee vrouwen zijn helemaal niet interessant. Ik heb een verfijnde smaakquote:Op donderdag 25 september 2008 13:47 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Kwaliteit boven kwantiteit stellen, homofoob.
Er zijn echt mensen die iemands Hyves vragen? Na msn is er een nieuw dieptepunt bereiktquote:Op donderdag 25 september 2008 13:46 schreef Chaos-Zero het volgende:
Hangt ook een beetje van je zelf af, als je gewoon op d'r afstapt en d'r nummer/hyves/msn vraagt kan je dr nog wel eens zien
Ik zeg: vrijwel 100% zeker.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:50 schreef thumper het volgende:
Waarom ben je er zo zeker van dat de kans dat je haar nooit meer ontmoet 100% is?
Integendeelquote:
Nee, het gaat om vluchtige observaties. Bijvoorbeeld: ik zit in de trein, de trein stopt bij een station en opeens, langs mijn raam, zie ik haar lopen. Ze is uitgestapt.quote:
Nee, dit is een verzameltopic. Heb je mij een specifiek voorbeeld zien beschrijven?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:50 schreef Elfy het volgende:
ga je nu elke keer als je een leuk meisje voorbij fietst hier posten ?
Dan spring je uit de trein, ldo.quote:Nee, het gaat om vluchtige observaties. Bijvoorbeeld: ik zit in de trein, de trein stopt bij een station en opeens, langs mijn raam, zie ik haar lopen. Ze is uitgestapt.
Idd...quote:Op donderdag 25 september 2008 13:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Er zijn echt mensen die iemands Hyves vragen? Na msn is er een nieuw dieptepunt bereikt.
Daarin ga ik dan weer met je mee. In het bezit zijn van een Hyves pagina impliceert een onzekere persoonlijkheid.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:55 schreef thumper het volgende:
[..]
Idd...
Ook al is de vrouw nog zo mooi, heeft ze een Hyves pagina dan haak ik af
En dat doe jij bij iedere mooie vrouw die je ziet? Je zult het druk hebbenquote:Op donderdag 25 september 2008 13:46 schreef Chaos-Zero het volgende:
Hangt ook een beetje van je zelf af, als je gewoon op d'r afstapt en d'r nummer/hyves/msn vraagt kan je dr nog wel eens zien
Ja preciesquote:Op donderdag 25 september 2008 13:46 schreef Chaos-Zero het volgende:
Precies, dat doe je doorgaans niet op die manier en vaak is daar ook helemaal geen gelegenheid toe. Bovendien ben je vaak al te laat, voordat je je realiseert wat je mogelijkerwijs bent misgelopen.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:57 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
En dat doe jij bij iedere mooie vrouw die je ziet? Je zult het druk hebben
Het bezit van een mobiele telefoon ook.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:57 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Daarin ga ik dan weer met je mee. In het bezit zijn van een Hyves pagina impliceert een onzekere persoonlijkheid.
Ok, point takenquote:Op donderdag 25 september 2008 13:53 schreef servus_universitas het volgende:
Nee, het gaat om vluchtige observaties. Bijvoorbeeld: ik zit in de trein, de trein stopt bij een station en opeens, langs mijn raam, zie ik haar lopen. Ze is uitgestapt.
Wat is dat nu weer voor een vergelijking?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:59 schreef Elfy het volgende:
[..]
Het bezit van een mobiele telefoon ook.
Iemands persoonlijkheid afmeten aan zijn hyves is anders wel net zo kortzichtigquote:Op donderdag 25 september 2008 14:00 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een vergelijking?
Een mobiele telefoon is tegenwoordig bijna een maatschappelijke noodzaak, dus daar zal ik iemand niet op af rekenen.
Nee, meedoen met zulke zaken zegt iets over je persoonlijkheid. Je conformeren aan een maatschappelijke noodzaak zegt ook iets over je persoonlijkheid, maar op een hele andere manier. Ik vind het logischer dat iemand zich conformeert aan een maatschappelijke noodzaak, dan aan een hype.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:03 schreef Elfy het volgende:
[..]
Iemands persoonlijkheid afmeten aan zijn hyves is anders wel net zo kortzichtig
Dat dus..quote:Op donderdag 25 september 2008 14:03 schreef Elfy het volgende:
Ik heb het verder niet over de verschillen tussen hyves en een mobiele telefoon. Maar iemand meteen een onzekere persoonlijkheid toemeten omdat degene een hyves-pagina heeft, vind ik kortzichtig.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:06 schreef servus_universitas het volgende:
Als je het verschil tussen beide niet ziet ben je erg dom.
Ben ik tot op zekere hoogte ook nog met je eens, maar iemand met 170+ vrienden op Hyves, daar heb ik wel een redelijk accuraat beeld van zijn/haar persoonlijkheid vanquote:Op donderdag 25 september 2008 14:03 schreef Elfy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ook. Waar maken we ons druk om.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:09 schreef SHE het volgende:
Nou, dan ga ik mijn hyvespagina direct verwijderen. Straks val ik nog buiten de boot bij die woest aantrekkelijke treinreizigers die te fucking onzeker zijn om middels een vriendelijk woord de aandacht van een dame vast te houden.
Misschien niet in alle gevallen, zoals met alles. Maar ik denk dat er toch wel een hoge correlatie bestaat tussen meedoen met Hyves en een onzekerheid in de zin van behoefte aan bevestiging van eigenwaarde.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:08 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik heb het verder niet over de verschillen tussen hyves en een mobiele telefoon. Maar iemand meteen een onzekere persoonlijkheid toemeten omdat degene een hyves-pagina heeft, vind ik kortzichtig.
Ik zei dat je erg dom zou zijn wanneer je het verschil tussen Hyves en een mobiele telefoon niet ziet. Dat zie je wel, je doelde op iets anders, dus dan neem ik mijn woorden terug.quote:
In de helft van de gevallen heeft het nauwelijks iets met maatschappelijke noodzaak van doen. Ondertussen zijn we zo hard op weg naar een verfuckte tijd dat kinderen bij 5 al een mini-volwassenenoutfit dragen bij 8 al zon ding hebben.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:05 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Nee, meedoen met zulke zaken zegt iets over je persoonlijkheid. Je conformeren aan een maatschappelijke noodzaak zegt ook iets over je persoonlijkheid, maar op een hele andere manier. Ik vind het logischer dat iemand zich conformeert aan een maatschappelijke noodzaak, dan aan een hype.
Hoeft niet. Gewoon niet melden dat je een Hyves pagina hebtquote:Op donderdag 25 september 2008 14:09 schreef SHE het volgende:
Nou, dan ga ik mijn hyvespagina direct verwijderen. Straks val ik nog buiten de boot bij die woest aantrekkelijke treinreizigers die te fucking onzeker zijn om middels een vriendelijk woord de aandacht van een dame vast te houden.
Inderdaad, maar misschien ben ik wel iets te kort door de bocht geweest in mijn bewering.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:09 schreef thumper het volgende:
[..]
Ben ik tot op zekere hoogte ook nog met je eens, maar iemand met 170+ vrienden op Hyves, daar heb ik wel een redelijk accuraat beeld van zijn/haar persoonlijkheid van
Ik ookquote:Op donderdag 25 september 2008 14:12 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Inderdaad, maar misschien ben ik wel iets te kort door de bocht geweest in mijn bewering.
Dan zul je niet veel mooie vrouwen tegenkomenquote:Op donderdag 25 september 2008 13:55 schreef thumper het volgende:
[..]
Idd...
Ah jammerquote:Ik ook
* thumper heeft zelf ook Hyves
Gefrustreeerd, nou, heel even misschien. Als ik een écht heel erg mooie vrouw zie, verdraai ik mn nek, denk ik "goddomme wat een lekker wijf" en daarna draai ik me schouderophalend weer om, omdat ik anders vol tegen een aanstormende auto zou fietsen. En met dat ik me omdraai zie ik misschien wel weer een andere mooie.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:45 schreef servus_universitas het volgende:
Maar wat is het dan toch frustrerend wanneer je met vrijwel 100% zekerheid kunt zeggen dat de kans 0 is dat je haar ooit weer ziet.
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dan zul je niet veel mooie vrouwen tegenkomen
[..]
Ah jammer![]()
quote:Geboortedatum: 26-03-1989
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:09 schreef thumper het volgende:
[..]
Ben ik tot op zekere hoogte ook nog met je eens, maar iemand met 170+ vrienden op Hyves, daar heb ik wel een redelijk accuraat beeld van zijn/haar persoonlijkheid van
Waarvan precies? Ik zie een kruisje..quote:Op donderdag 25 september 2008 14:20 schreef Elfy het volgende:
[ afbeelding ]
* Elfy wordt zo heel treurig
prima uitspraak.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:47 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik niet als een mannelijke neanderthaler begin te kwijlen iedere keer wanneer ik ook maar een schim zie van een vrouw? Dat deed ik misschien als puber, maar dan is het logisch.
Nou, ik herken dus niet dat van de ene vrouw naar de andere vrouw kijken. Ik veroordeel dat niet ofzo, ik beschrijf simpelweg hoe ik er op reageer. De momenten dat ik mij omdraai voor een vrouw die ik zie zijn heel zeldzaam. Het doet mij normaal gesproken niet zoveel. Of het moet dus heel bijzonder zijn.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:19 schreef Gripper het volgende:
[..]
Gefrustreeerd, nou, heel even misschien. Als ik een écht heel erg mooie vrouw zie, verdraai ik mn nek, denk ik "goddomme wat een lekker wijf" en daarna draai ik me schouderophalend weer om, omdat ik anders vol tegen een aanstormende auto zou fietsen. En met dat ik me omdraai zie ik misschien wel weer een andere mooie.
(of zou jij dit betitelen als wel snel onder de indruk zijn van vrouwelijk schoon ?)
Nou ja, mijn frustratie reikt ook niet verder dan een paar seconden. Het is vaak gewoon even een gevoel van hè jammer. Hoewel ik ook wel eens heb meegemaakt dat ik er dagen later nog aan dacht.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:19 schreef Gripper het volgende:
Er is volgens mij genoeg moois te zien in ieder geval, en door gefrustreerd te doen mis ik al die andere leuke exemplaren
dan wordt het wel verrekte moelijk om een vriendin te vinden aangezien het ledenaantal van Hyves dermate groot is dat een overgroot deel van de nederlandse bevolking onder de 30 een profielleke heeft.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:55 schreef thumper het volgende:
[..]
Idd...
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |