Jaaaaaaquote:Op donderdag 25 september 2008 13:20 schreef Reflectionne het volgende:
Ik lust wel een lekker ijsje nu! Zo'n ijsstam Vienetta Caramel biscuit! Oooh lekker lekker!
Neequote:Op donderdag 25 september 2008 13:28 schreef Californium het volgende:
Fipo!
En reflectionne....Jij vermaakt je echt niet op stage he?Ik zeg vaak wel dat ik er geen zin in heb, maar dan ben ik gewoon te lui om op te staan...
Verder is het hier helemaal geweldig
Smakelijk!quote:Op donderdag 25 september 2008 13:34 schreef Californium het volgende:
Oke coolklinkt ook lekker...
Maar over eten gesproken.... Lunch![]()
Honger zeg
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:51 schreef Milou__ het volgende:
Moet je tegenwoordig geld betalen als je iets op marktplaats wil zetten
Okequote:Op donderdag 25 september 2008 13:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Beetje zoals nu in mn Fobo staat, maar dan zonder gel
Dus niks bijzonders hoor
quote:
Welneequote:Op donderdag 25 september 2008 13:53 schreef Reflectionne het volgende:
OkeEn nu moet ik zeker gaan posten in je fobo omdat ik gluurde?
Goed hoor.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:45 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Mwa redelijk, hoe is het met jou??
Oke Milou is er ook nog
Ik ga wel weer even an die Arbeit
Hmm, nee, lastigquote:Op donderdag 25 september 2008 13:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mwa ik denk niet dat ik hier mijn scooter kwijt word
Misschien wel hoor maar dan wordt je eerst uitgescholden omdat je een scooterrijder bentquote:Op donderdag 25 september 2008 13:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mwa ik denk niet dat ik hier mijn scooter kwijt word
Ja daarom. Dat bespaar ik mezelfquote:Op donderdag 25 september 2008 14:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Misschien wel hoor maar dan wordt je eerst uitgescholden omdat je een scooterrijder bent was:P
Ahh. Dan je toch lekker op je toestebord liggen met je hoofd? Of merken ze dat?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:02 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
't Lukt voor geen meter, mijn ogen hebben geen zin om open te blijven
Dat valt zo op!quote:Op donderdag 25 september 2008 14:06 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ahh. Dan je toch lekker op je toestebord liggen met je hoofd? Of merken ze dat?
Nee, ik ben nog net wakkerquote:Op donderdag 25 september 2008 14:12 schreef Piles het volgende:
Ssssst, volgens mij is ze in slaap gevallen...![]()
Kussentje zoeken danquote:Op donderdag 25 september 2008 14:14 schreef Reflectionne het volgende:
Dat valt zo op!En het toetsenbord ligt niet echt fijn..
![]()
Ja maar slapen isquote:Nee, ik ben nog net wakkerAlleen, als ik in slaap was gevallen moet je me wakker maken joh
Anders sta ik hier op stage voor lul!
Ja slapen isquote:Op donderdag 25 september 2008 14:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Kussentje zoeken dan
[..]
Ja maar slapen is
En ik maak niet graag slapende mensen wakker![]()
Plan van aanpakquote:Op donderdag 25 september 2008 14:23 schreef Yesse het volgende:
Heeft er hier iemand een normaal, gebruikelijk plan van aanpak schema voor me? Er zijn echt té veel verschillende soorten op internet
Ik zal m'n best doenquote:Op donderdag 25 september 2008 14:23 schreef Reflectionne het volgende:
Ja slapen isEens, maar niet op stage!
Dus dan mag je me wel wakker maken, anders ook niet hoor
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:29 schreef Reflectionne het volgende:
Druk druk druk!NIet iedereen heeft zomaar 3 dagen vrij!
![]()
![]()
Haha, discipline!quote:Op donderdag 25 september 2008 14:30 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ik wilde hier eigenlijk ook niet zijn vandaag, maar toch maar thuisgebleven
Van mijquote:
Of je nou thuis Fokt of op stage, maakt ook niet uit tochquote:Ik zou beter gewoon thuis kunnen blijven
Ja dat discipline was een beetje sarcastisch..quote:Op donderdag 25 september 2008 14:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Van mij
Eerder te lui om weg te gaan
[..]
Of je nou thuis Fokt of op stage, maakt ook niet uit toch![]()
Dan klopt het helemaal. Discipline heb ik totaal niet (meer)quote:Op donderdag 25 september 2008 14:38 schreef Reflectionne het volgende:
Ja dat discipline was een beetje sarcastisch..![]()
Ik Fok overal evenveelquote:Thuis Fok ik zelfs minder
Ik word alleen maar moe en chagrijnig omdat ik zo lang in bed blijf liggenquote:En dan was ik minder chagrijnig en moe omdat ik dan langer in m'n bed was blijven liggen!
Nee dat is zondequote:Op donderdag 25 september 2008 15:00 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Maar heb nog steeds geen mobiel internet![]()
Kloptquote:Op donderdag 25 september 2008 15:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, ik zit hier nog niet genoeg wil je zeggen
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:13 schreef Californium het volgende:
Het ergste is dat ik het je ook nog zie doen Pillekeeen kloon aanmaken en de hele dag tegen jezelf praten
Tofquote:Op donderdag 25 september 2008 15:08 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Misschien maar eens een kloon maken, kan ik de hele dag tegen mezelf praten hier![]()
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:18 schreef Reflectionne het volgende:
Ben ik weer! Nog altijd wakker!
Weekendplannen, lui zijn en slapen waarschijnlijk! Jij zelf Mr. G?
Hoe bedoel je?? Dat je heir niet veel gaat zijn nu?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:33 schreef Piles het volgende:
Van mij hoef je niet teveel te verwachten hoor...
Kloptquote:Op donderdag 25 september 2008 15:34 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?? Dat je heir niet veel gaat zijn nu?
same.. maar dat had je vast al gemerktquote:Op donderdag 25 september 2008 15:34 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?? Dat je heir niet veel gaat zijn nu?
uhu das ook lekkerquote:
Goed bezig! En dat op donderdagmiddag om kwart over 4?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:10 schreef Yesse het volgende:
Jippie spul voor school eindelijk mee begonnen... Kom ik nu eindelijk op gang?
Zaterdag gerecht?? Zaterdag = Stamppot!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
uhu das ook lekkermaar dat vind ik een zaterdag gerecht
Kwartiertje snijden/koken en dan 30 minuutjes in de oven. niet veel gerechten zijn heel veel sneller in totaal en daarbij hoef je die 30 min er niet bij te staanquote:Op donderdag 25 september 2008 16:13 schreef Reflectionne het volgende:
Zaterdag gerecht?? Zaterdag = Stamppot!![]()
Lasagne moet alleen zolang in de oven, dus dan moet je lang van te voren beginnen met koken..Maar dat heb ik er wel voor over, want het is lekkerrrr!
en dat nog wel op deze dagquote:
Nee, paracetamol, fruit en een paar antipijn-jointjesquote:Op donderdag 25 september 2008 16:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat is wel kut zeg!
Maar dat wordt dus een lekker soepje en een lange douche voor het slapen gaan
Ja alles beter dan nietquote:Op donderdag 25 september 2008 16:12 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Goed bezig! En dat op donderdagmiddag om kwart over 4?
Iddquote:
Jazzquote:Op donderdag 25 september 2008 18:26 schreef jna het volgende:dag iedereen. Lang niet gezien
vandaag 2gb usb stick gevonden, die had ik net nodig
wat ben jij nou voor metalheadquote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:06 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
wat ben jij nou voor metalhead
Heel klein beetje beter? Ging het slecht dan?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Heel klein beetje beter![]()
En met u?
Understatementquote:Op donderdag 25 september 2008 19:18 schreef G.Fawkes het volgende:
Heel klein beetje beter? Ging het slecht dan?
quote:Met mij is het prima
Throw it out then!quote:Op donderdag 25 september 2008 19:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Understatement
En het gaat nog steeds niet echt lekker, maar ach
[..]
heyquote:Op donderdag 25 september 2008 19:26 schreef Californium het volgende:
En ik heb de onbeveiligd draadloos weer gevonden
Succes alvastquote:Op donderdag 25 september 2008 19:49 schreef Californium het volgende:
nog steeds yayen moet ook nog een research plan maken
misschien moet je toch maar een kloon aanmkenquote:Op donderdag 25 september 2008 20:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Succes alvast
Stormlooptopic trouwens
Hoor je dat piles.. jij bent niemandquote:Op donderdag 25 september 2008 20:16 schreef Californium het volgende:
dankjewel he
ben ik er eens een keer... is er niemand
Komt er nog een keer van zoquote:Op donderdag 25 september 2008 20:17 schreef Cuegirllie het volgende:
misschien moet je toch maar een kloon aanmken
Jij bent inderdaad wel snelquote:Hoor je dat piles.. jij bent niemand
quote:
quote:Jij bent inderdaad wel snel![]()
Maar idd
Ja, ik ben traag, nu weten we het welquote:Op donderdag 25 september 2008 20:25 schreef Californium het volgende:
Piles is niet Niemand.... Hij reageerde ook niet zo snel dus dacht dat hij weg was
Ik word afgeleidquote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:33 schreef Cuegirllie het volgende:
![]()
je zou haast denken dat het het lot is vandaag
quote:
Theo, theeeheeeheeeooooooooo!quote:Op donderdag 25 september 2008 20:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Eerst door jou, nu door Theo Maassen
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:43 schreef Californium het volgende:
Op donderdag 25 september 2008 20:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Door wie word je afgeleid
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:54 schreef HostiMeister het volgende:
Leuk die onbeveiligde draadloze netwerken in Schotland, gaan zomaar ineens uit de lucht mid-chat
Afgeleid is met een d ipv dt, dus ik haalde die fout er ook nog ff uitquote:
quote:
Jaaa, dat zag ik welquote:Op donderdag 25 september 2008 20:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Afgeleid is met een d ipv dt, dus ik haalde die fout er ook nog ff uit
de fout of dat ie dat verbeterdequote:
Geen van beide dusquote:Op donderdag 25 september 2008 20:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
de fout of dat ie dat verbeterde
Jup, einde draadloos netwerk smste ze zojuistquote:
Hoeveelste les ben je nu?quote:Op donderdag 25 september 2008 21:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mwa, het rijden zelf gaat goed.. Alleen in combinatie met het andere verkeer wat minder
Bij jou altijdquote:
Komt vanzelf wel goedquote:Op donderdag 25 september 2008 21:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mwa vandaag nietMaar gewoon, ervaring enzo
Schiet ook al opquote:Op donderdag 25 september 2008 21:17 schreef Milou__ het volgende:
Ja dat heb ik nu.. maargoed nog 3 weekjes
Maar jij heb je pasje alquote:Op donderdag 25 september 2008 21:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat doe ik elke keer als ik in de auto stap
Ja, das waarquote:
je hoort het tegen die tijd welquote:Op donderdag 25 september 2008 21:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, das waar
Ik heb zelfs nog een papiertje
Maar komt vast goed![]()
Je hebt nog tijd genoeg om te oefenen
Ik zie je wel verschijnen hierquote:Op donderdag 25 september 2008 21:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
je hoort het tegen die tijd wel
Dat miss wel, maar vind het nog vaak dood engquote:
Tussen tijdse toets?quote:Op donderdag 25 september 2008 21:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat miss wel, maar vind het nog vaak dood eng
heb je je TTT al gehad?
Heb je ook niet zo heel veel aan eigenlijkquote:Op donderdag 25 september 2008 21:28 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Tussen tijdse toets?
Nee, en die ik ook niet
Hij doet het weerquote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 21:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij doet het weerhopelijk nu langer
Ik kreeg zelfs Rijles in Stappenquote:Op donderdag 25 september 2008 21:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hier in de buurt wordt dat sowieso niet vaak gedaan volgens mij.
in Stappen?quote:Op donderdag 25 september 2008 21:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kreeg zelfs Rijles in Stappen
Maar dat was een beetje een foutje of als proef geloof ik
Vond het wel handig
Ja, kreeg je een boekje met theorie. Allerlei situaties. Begon met de technische handelingen (hoofdstuk 1), daarna simpele verkeerssituaties enzovoortsquote:
Oh, zo ging het bij mij ook niet helemaal hoor. Wat ik gedaan werd gewoon al bekekenquote:Op donderdag 25 september 2008 21:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Anderen deden het in stappen en dan word je echt gekeurd op je rijden, dan op je kijken, dan op je schakelen en pas op het eind op alles in totaal.. vind ik niet heel goed.
hmm nog nooit van gehoord hahaquote:Op donderdag 25 september 2008 21:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, kreeg je een boekje met theorie. Allerlei situaties. Begon met de technische handelingen (hoofdstuk 1), daarna simpele verkeerssituaties enzovoorts
Kon je voor de les al dingen voorbereiden, en hoefde er in de auto weinig uitgelegd te worden, dus meer rijden
Kreeg je ook per onderdeel cijfers enzo, dus kon je zelf ook zien wat je moest verbeteren
Lijkt me ook niet verstandig om in Schotland te doenquote:Op donderdag 25 september 2008 21:45 schreef Californium het volgende:
ik heb geen rijbewijs en ben er ook niet mee bezig
Ga je er wel ooit aan beginnen?quote:Op donderdag 25 september 2008 21:45 schreef Californium het volgende:
ik heb geen rijbewijs en ben er ook niet mee bezig
word als voetganger al bijna overreden omdat ik de verkeerde kant opkijk.... In de auto is geen goed planquote:Op donderdag 25 september 2008 21:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet verstandig om in Schotland te doen
jawel....als ik terug ben in NL ga ik erover denken... heb ergens een rijbewijs potje maar zit nog niet half genoeg geld inquote:Op donderdag 25 september 2008 21:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ga je er wel ooit aan beginnen?
Als je hier komtquote:
quote:
morgen vliegt er een vliegtuig hiernaartoequote:
quote:
quote:
quote:
Nou, laat maarquote:Op donderdag 25 september 2008 21:51 schreef Californium het volgende:
morgen vliegt er een vliegtuig hiernaartoe
quote:
Ja wereldnieuws johquote:Op donderdag 25 september 2008 21:54 schreef Milou__ het volgende:
als je het over seks heb..
yolante heeft het ook met een vrouw gedaan..![]()
http://www.telegraaf.nl/video/prive/article1949282.ece
dat is niet wat ik wil bereikenquote:
Nee, niet jij, maar dat een krant daar daadwerkelijk over schrijftquote:Op donderdag 25 september 2008 21:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
kwam ik toevallig tegen en jullie hadden het over seks
dt dacht ikquote:Op donderdag 25 september 2008 21:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat is niet wat ik wil bereiken
hoort geen dt inquote:
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:58 schreef Cuegirllie het volgende:
sascha bi
al vind ik het een sukkel
kotsen bahquote:
Waaromquote:
komt doordat dit fok isquote:Op donderdag 25 september 2008 22:02 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nooit gemerkt dat jij dat zo vies vond
ik blijf maagd tot mijn doodquote:Op donderdag 25 september 2008 22:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Waaromwil jij dat niet met mij doen
wat voor manier dan?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:04 schreef Milou__ het volgende:
oh nee oke! dan communiceren we op een andere manier verder
Hier luistert er ook niemand naar je geklaagquote:Op donderdag 25 september 2008 22:02 schreef Cuegirllie het volgende:
Piles zegt dat ik in mezelf praat, terwijl ik tegen hem lul!!!
hij luistert niet!!!
dat zijn vrouwenquote:Op donderdag 25 september 2008 22:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier luistert er ook niemand naar je geklaag
Ik ookquote:Op donderdag 25 september 2008 22:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik blijf maagd tot mijn dood
nietus! jij hebt een vriend, dan kan dat niet!quote:
wellusquote:Op donderdag 25 september 2008 22:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nietus! jij hebt een vriend, dan kan dat niet!
ik zeg toch blijf! zeg niet dat i het geweest benquote:Op donderdag 25 september 2008 22:10 schreef Californium het volgende:
[..]
wellusjij had ooit een vriend
Misschien hou ik ook wel helemaal niet van seks, weet jij veulquote:Op donderdag 25 september 2008 22:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nietus! jij hebt een vriend, dan kan dat niet!
Ik weet heul veel, dat weet jij heul nietquote:Op donderdag 25 september 2008 22:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien hou ik ook wel helemaal niet van seks, weet jij veul
Dat kan niet, je bent een jongen.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien hou ik ook wel helemaal niet van seks, weet jij veul
Maar jij weet geen hol van mijquote:Op donderdag 25 september 2008 22:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet heul veel, dat weet jij heul niet
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat kan niet, je bent een jongen.
dan denk je dat maar mooi guussie boyquote:Op donderdag 25 september 2008 22:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar jij weet geen hol van mij
Stalkerquote:Op donderdag 25 september 2008 22:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan denk je dat maar mooi guussie boy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trustequote:Op donderdag 25 september 2008 22:16 schreef Milou__ het volgende:
Ik ben weg. Ga slapen, dus van mij heb je geen last meer![]()
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:15 schreef Piles het volgende:
Joo Hosti, kun je het aan met al die dames hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:
Ik mag je nog steeds wel hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 22:16 schreef Milou__ het volgende:
Ik ben weg. Ga slapen, dus van mij heb je geen last meer![]()
Dan zal iedereen vast lekker slapenquote:Op donderdag 25 september 2008 22:38 schreef Yesse het volgende:
I feel the love peace and icecream.. Een kusje voor iedereeeeen
Idemquote:Op vrijdag 26 september 2008 06:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen
eten en richting werk
quote:@Piles: vind je het gek?Misschien eens met je tweede naam ook inloggen. Kan je tegen elkaar praten op dat tijdstip
Bij mij juist niet, het weekend is net voorbijquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:05 schreef Reflectionne het volgende:
En de laatste dag voor het weekend!
Haha ja oke, maar je hebt wel een langer weekend gehad dan! Maar moet je zaterdag en zondag ook werken dan??quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:51 schreef Piles het volgende:
Hallo
[..]
Bij mij juist niet, het weekend is net voorbij
Nee, alleen zaterdagquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:53 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha ja oke, maar je hebt wel een langer weekend gehad dan! Maar moet je zaterdag en zondag ook werken dan??
Jawelquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:01 schreef Reflectionne het volgende:
Ooh dan, toch nog wel een beetje weekend
6quote:
Ja vond ik ook welquote:
LEer je het mij??quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben blij voor je
Denk ik
Reflectionne, open jij zo een nieuw topic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |