Jaaaaaaquote:Op donderdag 25 september 2008 13:20 schreef Reflectionne het volgende:
Ik lust wel een lekker ijsje nu! Zo'n ijsstam Vienetta Caramel biscuit! Oooh lekker lekker!
Neequote:Op donderdag 25 september 2008 13:28 schreef Californium het volgende:
Fipo!
En reflectionne....Jij vermaakt je echt niet op stage he?Ik zeg vaak wel dat ik er geen zin in heb, maar dan ben ik gewoon te lui om op te staan...
Verder is het hier helemaal geweldig
Smakelijk!quote:Op donderdag 25 september 2008 13:34 schreef Californium het volgende:
Oke coolklinkt ook lekker...
Maar over eten gesproken.... Lunch![]()
Honger zeg
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:51 schreef Milou__ het volgende:
Moet je tegenwoordig geld betalen als je iets op marktplaats wil zetten
Okequote:Op donderdag 25 september 2008 13:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Beetje zoals nu in mn Fobo staat, maar dan zonder gel
Dus niks bijzonders hoor
quote:
Welneequote:Op donderdag 25 september 2008 13:53 schreef Reflectionne het volgende:
OkeEn nu moet ik zeker gaan posten in je fobo omdat ik gluurde?
Goed hoor.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:45 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Mwa redelijk, hoe is het met jou??
Oke Milou is er ook nog
Ik ga wel weer even an die Arbeit
Hmm, nee, lastigquote:Op donderdag 25 september 2008 13:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mwa ik denk niet dat ik hier mijn scooter kwijt word
Misschien wel hoor maar dan wordt je eerst uitgescholden omdat je een scooterrijder bentquote:Op donderdag 25 september 2008 13:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mwa ik denk niet dat ik hier mijn scooter kwijt word
Ja daarom. Dat bespaar ik mezelfquote:Op donderdag 25 september 2008 14:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Misschien wel hoor maar dan wordt je eerst uitgescholden omdat je een scooterrijder bent was:P
Ahh. Dan je toch lekker op je toestebord liggen met je hoofd? Of merken ze dat?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:02 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
't Lukt voor geen meter, mijn ogen hebben geen zin om open te blijven
Dat valt zo op!quote:Op donderdag 25 september 2008 14:06 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ahh. Dan je toch lekker op je toestebord liggen met je hoofd? Of merken ze dat?
Nee, ik ben nog net wakkerquote:Op donderdag 25 september 2008 14:12 schreef Piles het volgende:
Ssssst, volgens mij is ze in slaap gevallen...![]()
Kussentje zoeken danquote:Op donderdag 25 september 2008 14:14 schreef Reflectionne het volgende:
Dat valt zo op!En het toetsenbord ligt niet echt fijn..
![]()
Ja maar slapen isquote:Nee, ik ben nog net wakkerAlleen, als ik in slaap was gevallen moet je me wakker maken joh
Anders sta ik hier op stage voor lul!
Ja slapen isquote:Op donderdag 25 september 2008 14:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Kussentje zoeken dan
[..]
Ja maar slapen is
En ik maak niet graag slapende mensen wakker![]()
Plan van aanpakquote:Op donderdag 25 september 2008 14:23 schreef Yesse het volgende:
Heeft er hier iemand een normaal, gebruikelijk plan van aanpak schema voor me? Er zijn echt té veel verschillende soorten op internet
Ik zal m'n best doenquote:Op donderdag 25 september 2008 14:23 schreef Reflectionne het volgende:
Ja slapen isEens, maar niet op stage!
Dus dan mag je me wel wakker maken, anders ook niet hoor
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:29 schreef Reflectionne het volgende:
Druk druk druk!NIet iedereen heeft zomaar 3 dagen vrij!
![]()
![]()
Haha, discipline!quote:Op donderdag 25 september 2008 14:30 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ik wilde hier eigenlijk ook niet zijn vandaag, maar toch maar thuisgebleven
Van mijquote:
Of je nou thuis Fokt of op stage, maakt ook niet uit tochquote:Ik zou beter gewoon thuis kunnen blijven
Ja dat discipline was een beetje sarcastisch..quote:Op donderdag 25 september 2008 14:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Van mij
Eerder te lui om weg te gaan
[..]
Of je nou thuis Fokt of op stage, maakt ook niet uit toch![]()
Dan klopt het helemaal. Discipline heb ik totaal niet (meer)quote:Op donderdag 25 september 2008 14:38 schreef Reflectionne het volgende:
Ja dat discipline was een beetje sarcastisch..![]()
Ik Fok overal evenveelquote:Thuis Fok ik zelfs minder
Ik word alleen maar moe en chagrijnig omdat ik zo lang in bed blijf liggenquote:En dan was ik minder chagrijnig en moe omdat ik dan langer in m'n bed was blijven liggen!
Nee dat is zondequote:Op donderdag 25 september 2008 15:00 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Maar heb nog steeds geen mobiel internet![]()
Kloptquote:Op donderdag 25 september 2008 15:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, ik zit hier nog niet genoeg wil je zeggen
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:13 schreef Californium het volgende:
Het ergste is dat ik het je ook nog zie doen Pillekeeen kloon aanmaken en de hele dag tegen jezelf praten
Tofquote:Op donderdag 25 september 2008 15:08 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Misschien maar eens een kloon maken, kan ik de hele dag tegen mezelf praten hier![]()
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:18 schreef Reflectionne het volgende:
Ben ik weer! Nog altijd wakker!
Weekendplannen, lui zijn en slapen waarschijnlijk! Jij zelf Mr. G?
Hoe bedoel je?? Dat je heir niet veel gaat zijn nu?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:33 schreef Piles het volgende:
Van mij hoef je niet teveel te verwachten hoor...
Kloptquote:Op donderdag 25 september 2008 15:34 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?? Dat je heir niet veel gaat zijn nu?
same.. maar dat had je vast al gemerktquote:Op donderdag 25 september 2008 15:34 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?? Dat je heir niet veel gaat zijn nu?
uhu das ook lekkerquote:
Goed bezig! En dat op donderdagmiddag om kwart over 4?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:10 schreef Yesse het volgende:
Jippie spul voor school eindelijk mee begonnen... Kom ik nu eindelijk op gang?
Zaterdag gerecht?? Zaterdag = Stamppot!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
uhu das ook lekkermaar dat vind ik een zaterdag gerecht
Kwartiertje snijden/koken en dan 30 minuutjes in de oven. niet veel gerechten zijn heel veel sneller in totaal en daarbij hoef je die 30 min er niet bij te staanquote:Op donderdag 25 september 2008 16:13 schreef Reflectionne het volgende:
Zaterdag gerecht?? Zaterdag = Stamppot!![]()
Lasagne moet alleen zolang in de oven, dus dan moet je lang van te voren beginnen met koken..Maar dat heb ik er wel voor over, want het is lekkerrrr!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |