Ik ben de allerbeste daarin.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij was hier toch de expert in het negeren van signalen?
van mij zal je zeer weinig inhoudelijks erover horen, want zoveel weet ik daar niet van. Eigenlijk kan ik wel zeggen helemaal niks.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:17 schreef Kluts het volgende:
Zullen we het dan maar een brede maatschappelijke discussie over de urbanisatiedrang van de geel/wit-gestreepte meikever op gaan starten? Is dat inhoudelijk genoeg?
quote:
Over het algemeen geven je ouders je een naam en verzin je die niet zelfquote:Op donderdag 25 september 2008 16:27 schreef Cuegirllie het volgende:
iemand.. hmm wie noemt zichzelf nou iemand
U riep?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De echte Qasanova manier natuurlijk.
Ahh daar is hij dan!quote:
Ik heb anders ook weinig zinnigs te meldenquote:Op donderdag 25 september 2008 17:57 schreef Cuegirllie het volgende:
ik probeer jou zo goed mogelijk gezelschap te houden.. verder heb ik hier weinig te zoeken
Dan open ik een klb-topic over dat jij klbquote:Op donderdag 25 september 2008 18:26 schreef Cuegirllie het volgende:
KLB
en idd een.. hij is nogal krities en hij zei: m'n complimenten
Braaf.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:04 schreef Kluts het volgende:
Ik ben er nog.
Ik ben er weer!quote:
Ik ook... Tijd om te gaan hoereren in FB. Waar is Litpho als je hem nodig hebt?quote:Op donderdag 25 september 2008 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
ERROR! Hoi! Het lijkt erop dat je een script gebruikt om bepaalde beveiliging van deze site te omzeilen. Schakel deze scripts uit om gebruik te kunnen maken van FOK!
Wat?! Ga weg zeg
Ja, dat heb je toch het liefst als kindquote:Op donderdag 25 september 2008 18:28 schreef Cuegirllie het volgende:
dat magwil ik wel een linkje
owja dat is ook handig. Nee m'n pa kan soms wel eens iets afkraken, wel in de zin van opbouwende kritiek maar het is nooit leuk. en nu was ie gewoon tevreden das wel kewl.
Mooie omschrijving van de klant waar ik vandaag geweest benquote:Op donderdag 25 september 2008 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
ERROR!
Lekker verdienen dus!quote:Op donderdag 25 september 2008 18:35 schreef webspider het volgende:
Mooie omschrijving van de klant waar ik vandaag geweest ben.
Mwah... Nog niet echt... Et tu?quote:
Wat is dit dan voor een rare foutmelding?quote:Op donderdag 25 september 2008 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook... Tijd om te gaan hoereren in FB. Waar is Litpho als je hem nodig hebt?
Tip: Stoommaaltijd van de AH. Snel, nu het nog kan.quote:
Tnx, maar mn magnetron is kapot.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:49 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Tip: Stoommaaltijd van de AH. Snel, nu het nog kan.
Neem kinderenquote:Op donderdag 25 september 2008 18:54 schreef Feitosa het volgende:
Ik eet alleen maar magnetron maaltijden. Heb echt geen zin om voor mezelf een half uur in de keuken te staan voor 7 minuten eetplezier.
Enkel als ik bezoek heb kook ik.
Hacken op productie zonder goed te testen én het vreemde idee hebben dat Fok! iets anders is dan een contentprovider. Ja, dat combineert wel tot fail. Content die zijn weg naar mijn computer heeft gevonden is van mij om te doen wat ik wil.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is dit dan voor een rare foutmelding?
Fail dus weer.
Binnen een half uurtje, Air. Dat is best aardig voor wat je me betaaltquote:Op donderdag 25 september 2008 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook... Tijd om te gaan hoereren in FB. Waar is Litpho als je hem nodig hebt?
quote:Op donderdag 25 september 2008 18:54 schreef Feitosa het volgende:
Ik eet alleen maar magnetron maaltijden. Heb echt geen zin om voor mezelf een half uur in de keuken te staan voor 7 minuten eetplezier.
Enkel als ik bezoek heb kook ik.
Zo denkt Google Chrome ook met content die je opstuurt via henquote:Op donderdag 25 september 2008 18:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hacken op productie zonder goed te testen én het vreemde idee hebben dat Fok! iets anders is dan een contentprovider. Ja, dat combineert wel tot fail. Content die zijn weg naar mijn computer heeft gevonden is van mij om te doen wat ik wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |