De echte Qasanova manier natuurlijk.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe het heel subtiel. Zo subtiel dat jij het niet merkt.
Hoop vandaag alleen beetje inhoudelijke posts te maken, vond deze dan ook wel nuttigquote:Op donderdag 25 september 2008 15:57 schreef Kluts het volgende:
Bijdehandje.
Het is wel een relaxte dude trouwens.
Jij was hier toch de expert in het negeren van signalen?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe het heel subtiel. Zo subtiel dat jij het niet merkt.
Zullen we het dan maar een brede maatschappelijke discussie over de urbanisatiedrang van de geel/wit-gestreepte meikever op gaan starten? Is dat inhoudelijk genoeg?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoop vandaag alleen beetje inhoudelijke posts te maken, vond deze dan ook wel nuttig
yup
Ik ben de allerbeste daarin.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij was hier toch de expert in het negeren van signalen?
van mij zal je zeer weinig inhoudelijks erover horen, want zoveel weet ik daar niet van. Eigenlijk kan ik wel zeggen helemaal niks.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:17 schreef Kluts het volgende:
Zullen we het dan maar een brede maatschappelijke discussie over de urbanisatiedrang van de geel/wit-gestreepte meikever op gaan starten? Is dat inhoudelijk genoeg?
quote:
Over het algemeen geven je ouders je een naam en verzin je die niet zelfquote:Op donderdag 25 september 2008 16:27 schreef Cuegirllie het volgende:
iemand.. hmm wie noemt zichzelf nou iemand
U riep?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De echte Qasanova manier natuurlijk.
Ahh daar is hij dan!quote:
Ik heb anders ook weinig zinnigs te meldenquote:Op donderdag 25 september 2008 17:57 schreef Cuegirllie het volgende:
ik probeer jou zo goed mogelijk gezelschap te houden.. verder heb ik hier weinig te zoeken
Dan open ik een klb-topic over dat jij klbquote:Op donderdag 25 september 2008 18:26 schreef Cuegirllie het volgende:
KLB
en idd een.. hij is nogal krities en hij zei: m'n complimenten
Braaf.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:04 schreef Kluts het volgende:
Ik ben er nog.
Ik ben er weer!quote:
Ik ook... Tijd om te gaan hoereren in FB. Waar is Litpho als je hem nodig hebt?quote:Op donderdag 25 september 2008 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
ERROR! Hoi! Het lijkt erop dat je een script gebruikt om bepaalde beveiliging van deze site te omzeilen. Schakel deze scripts uit om gebruik te kunnen maken van FOK!
Wat?! Ga weg zeg
Ja, dat heb je toch het liefst als kindquote:Op donderdag 25 september 2008 18:28 schreef Cuegirllie het volgende:
dat magwil ik wel een linkje
owja dat is ook handig. Nee m'n pa kan soms wel eens iets afkraken, wel in de zin van opbouwende kritiek maar het is nooit leuk. en nu was ie gewoon tevreden das wel kewl.
Mooie omschrijving van de klant waar ik vandaag geweest benquote:Op donderdag 25 september 2008 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
ERROR!
Lekker verdienen dus!quote:Op donderdag 25 september 2008 18:35 schreef webspider het volgende:
Mooie omschrijving van de klant waar ik vandaag geweest ben.
Mwah... Nog niet echt... Et tu?quote:
Wat is dit dan voor een rare foutmelding?quote:Op donderdag 25 september 2008 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook... Tijd om te gaan hoereren in FB. Waar is Litpho als je hem nodig hebt?
Tip: Stoommaaltijd van de AH. Snel, nu het nog kan.quote:
Tnx, maar mn magnetron is kapot.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:49 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Tip: Stoommaaltijd van de AH. Snel, nu het nog kan.
Neem kinderenquote:Op donderdag 25 september 2008 18:54 schreef Feitosa het volgende:
Ik eet alleen maar magnetron maaltijden. Heb echt geen zin om voor mezelf een half uur in de keuken te staan voor 7 minuten eetplezier.
Enkel als ik bezoek heb kook ik.
Hacken op productie zonder goed te testen én het vreemde idee hebben dat Fok! iets anders is dan een contentprovider. Ja, dat combineert wel tot fail. Content die zijn weg naar mijn computer heeft gevonden is van mij om te doen wat ik wil.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is dit dan voor een rare foutmelding?
Fail dus weer.
Binnen een half uurtje, Air. Dat is best aardig voor wat je me betaaltquote:Op donderdag 25 september 2008 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook... Tijd om te gaan hoereren in FB. Waar is Litpho als je hem nodig hebt?
quote:Op donderdag 25 september 2008 18:54 schreef Feitosa het volgende:
Ik eet alleen maar magnetron maaltijden. Heb echt geen zin om voor mezelf een half uur in de keuken te staan voor 7 minuten eetplezier.
Enkel als ik bezoek heb kook ik.
Zo denkt Google Chrome ook met content die je opstuurt via henquote:Op donderdag 25 september 2008 18:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hacken op productie zonder goed te testen én het vreemde idee hebben dat Fok! iets anders is dan een contentprovider. Ja, dat combineert wel tot fail. Content die zijn weg naar mijn computer heeft gevonden is van mij om te doen wat ik wil.
Ik overleef het wel.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sorry van dat andere topic
Daar ben ik het óók niet mee eens en daar ben ik nauwelijks de enige in. Inclusief mensen die daar wel advocaten op los willen laten.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo denkt Google Chrome ook met content die je opstuurt via hen
Heb soms de intentie om te gaan koken en koop dan allemaal verse ingredienten, echter beland het dan een week later in de vuilnisbak omdat het dan bedorven is.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is wel heul erg! Vooral als je naar de kwaliteit vd gemiddelde magnetronmaaltijd kijkt.
Ik kook denk ik 3 keer in de week echt voor mezelf. De rest van de dagen eet ik wat ik over heb, of ergens anders.
Dat heb ik ook. Sowieso geef ik een fortuin uit aan boodschappen, de helft kan ik weggooien omdat ik t niet eet.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:02 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heb soms de intentie om te gaan koken en koop dan allemaal verse ingredienten, echter beland het dan een week later in de vuilnisbak omdat het dan bedorven is.
Dus dat doe ik ook bijna niet meer. Komt er toch niet van.
Oeh, harde panini,s erbij, spek, cheddarkaas, champignons, sla en natuurlijk zelfgemaakte saus van mayo en curry.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:59 schreef Kluts het volgende:
Niks in huis om salade mee te maken.
Ovenfriet en hamburgers it is, dus.
Jij bent wel een keukenprins hoor!quote:Op donderdag 25 september 2008 19:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Oeh, harde panini,s erbij, spek, cheddarkaas, champignons, sla en natuurlijk zelfgemaakte saus van mayo en curry.![]()
Daar wil ik nog wel eens moeite voor doen.
Oh, en de uiringen niet vergeten natuurlijk. ( niet geschikt voor een low calory diet )
Ben nog op zoek naar een geschikte keukenprinses.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij bent wel een keukenprins hoor!
Maar een uit de hand gelopen, totaal niet verantwoorde, maar oh zo lekkere hamburger is soms echt de shit.
Italiaanse bollen, van gehakt zelf hamburgers maken, sla,tomaat,komkommer,ui, alles wat je wil en in huis hebt erop. Maar dan maak ik altijd zelf een zelfbedacht hamburgersausje.
Ik ben goed in koken, maar verder rampzalig in het huishouden, dus ik heb een hoop te compenseren.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ben nog op zoek naar een geschikte keukenprinses.
Vriend van me heeft het erg relaxed. Zijn vriendin vind koken geweldig, kan het ook goed en komt regelmatig met allerlei lekkere exotische gerechten aanzetten.
Zaterdag eet ik hoogstwaarscijnlijk weer mee.![]()
Als de Amerikaanse overheid mag ingrijpen in de markt, dan mag Danny dat ook met FOK!quote:Op donderdag 25 september 2008 19:19 schreef Anthraxx het volgende:
*zucht*
Waarom dan wantrouwende gedrag naar users toe?Laat ze lekker zelf bepalen wat ze met hun data op hun computer doen. Het is niet dat Fok! er last van heeft ofzo. Zeker niet als je gewoon de policy zo instelt dat het gebruik van die scripts op eigen risico is en dat er geen "support" op gegeven wordt.
Nou ja, dat laatste wordt dus aangehaald als excuus. En ik zou als Fok! ook scriptjes blokken die eigenhandig duizenden hits creëren. Maar het blokken van Stylish? Dat is gewoon kinderachtig "je gebruikt mijn layout maar, of je gebruikt heel Fok! niet"quote:Op donderdag 25 september 2008 19:19 schreef Anthraxx het volgende:
Het is niet dat Fok! er last van heeft ofzo. Zeker niet als je gewoon de policy zo instelt dat het gebruik van die scripts op eigen risico is en dat er geen "support" op gegeven wordt.
Ja, van die hits kan ik nog snappen. Maar dit is gewoon koppig zijn, geen idee hebben wat je aan het doen bent en denken dat je zelf zulke geweldige dingen maakt.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, dat laatste wordt dus aangehaald als excuus. En ik zou als Fok! ook scriptjes blokken die eigenhandig duizenden hits creëren. Maar het blokken van Stylish? Dat is gewoon kinderachtig "je gebruikt mijn layout maar, of je gebruikt heel Fok! niet".
Als n00b kan ik niet bepalen welke tijdbesteding is gemoeid om een stuk code te kloppen dat dat onderscheid maakt. Ik kan mij wel voorstellen, mocht daar enige tijd mee gemoeid zijn, met de beperkt beschikbare capaciteit voor ontwikkeling dat daar niet je prioriteit ligt.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:26 schreef Litpho het volgende:
Nou ja, dat laatste wordt dus aangehaald als excuus. En ik zou als Fok! ook scriptjes blokken die eigenhandig duizenden hits creëren. Maar het blokken van Stylish? Dat is gewoon kinderachtig "je gebruikt mijn layout maar, of je gebruikt heel Fok! niet".
En het dan diefstal noemen omdat je zogezegd bij een abonnement niet met dit geklungel geconfronteerd wordt. Wat ik ten zeerste betwijfel.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:29 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, van die hits kan ik nog snappen. Maar dit is gewoon koppig zijn, geen idee hebben wat je aan het doen bent en denken dat je zelf zulke geweldige dingen maakt.
Gelukkig is er altijd nog de overheidquote:Danny had in het bedrijfsleven hier absoluut niet mee weggekomen.
Ik denk dat dat ook een reden is waarom Danny zelfstandig is gegaan. Hij lijkt mij niet het type dat hiërarchie makkelijk accepteert.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:29 schreef Anthraxx het volgende:
Danny had in het bedrijfsleven hier absoluut niet mee weggekomen.
Je bent niet n00b genoeg om het verschil tussen "hey, deze user levert meer serverhits op dan we zouden verwachten" en "laten we in het clientside javascript allerlei hackcode inbouwen voor het geval dat" niet te begrijpen. De verschillen zijn zo groot dat dit zo waar iets is waar Pheno, ik en mrbox het zonder enig argument over eens zouden zijn.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als n00b kan ik niet bepalen welke tijdbesteding is gemoeid om een stuk code te kloppen dat dat onderscheid maakt.
Strijken is het enige waar ik echt een hekel aan heb, en doe het dus niet , of enkel voor het uitgaan.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben goed in koken, maar verder rampzalig in het huishouden, dus ik heb een hoop te compenseren.
Maar koken is hartstikke leuk, maar gewoon niet voor jezelf.
Omdat jij niet de recente aanvaringen met mrbox hebt gehad die Pheno en ik wel hadden.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:36 schreef Anthraxx het volgende:
*kuch* waarom sta ik niet in dat rijtje?
Dan zet ik je op een lijstje met Annie. Jullie allebei blij terwijl ik tijd heb om na te denken over wat voor lijstje dat is.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:38 schreef Godlike02 het volgende:
Lijstjes? Ik ben gek op lijstjes
Mooiquote:Op donderdag 25 september 2008 19:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan zet ik je op een lijstje met Annie. Jullie allebei blij terwijl ik tijd heb om na te denken over wat voor lijstje dat is.
Dat doe ik ook. 1 keer in de week met de botte bijl erdoorheen en t is weer klaar.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:35 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Strijken is het enige waar ik echt een hekel aan heb, en doe het dus niet , of enkel voor het uitgaan.
Het huis poetsen vind ik niet zo,n ramp, muziekje aan en knallen maar. Dan ben ik in 3 uur klaar met het hele appartement.
Oh, ik zag mijn naam ergens.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat jij niet de recente aanvaringen met mrbox hebt gehad die Pheno en ik wel hadden.
Je kunt niet stofzuigen? Wat ben je voor vrouwquote:Op donderdag 25 september 2008 19:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. 1 keer in de week met de botte bijl erdoorheen en t is weer klaar.
Maar stofzuigen en afwassen kan ik niet goed, en ik ben een onwijze sloddervos.
Moet je ook al betalen voor vrijheid van meningsuiting?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:45 schreef Kluts het volgende:
Maar goed, als Danny voor iedere keer dat hierover een discussie gevoerd wordt, een euro zou krijgen, zou hij stinkend rijk worden.
Hopelijk breng ik 'm niet op ideeën.
Nee. Niet op een publieke plaats tenminstequote:Op donderdag 25 september 2008 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet je ook al betalen voor vrijheid van meningsuiting?
Gelukkig weet ik mijn tekortkomingen heel goed te compenseren.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt niet stofzuigen? Wat ben je voor vrouw
En alle niet-Baggerlayouts wegflikkeren.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:51 schreef Godlike02 het volgende:
FB gewoon sluiten
Daar heb ik geen last vanquote:Op donderdag 25 september 2008 19:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
En alle niet-Baggerlayouts wegflikkeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |