Dan open ik een klb-topic over dat jij klbquote:Op donderdag 25 september 2008 18:26 schreef Cuegirllie het volgende:
KLB
en idd een.. hij is nogal krities en hij zei: m'n complimenten
Braaf.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:04 schreef Kluts het volgende:
Ik ben er nog.
Ik ben er weer!quote:
Ik ook... Tijd om te gaan hoereren in FB. Waar is Litpho als je hem nodig hebt?quote:Op donderdag 25 september 2008 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
ERROR! Hoi! Het lijkt erop dat je een script gebruikt om bepaalde beveiliging van deze site te omzeilen. Schakel deze scripts uit om gebruik te kunnen maken van FOK!
Wat?! Ga weg zeg
Ja, dat heb je toch het liefst als kindquote:Op donderdag 25 september 2008 18:28 schreef Cuegirllie het volgende:
dat magwil ik wel een linkje
owja dat is ook handig. Nee m'n pa kan soms wel eens iets afkraken, wel in de zin van opbouwende kritiek maar het is nooit leuk. en nu was ie gewoon tevreden das wel kewl.
Mooie omschrijving van de klant waar ik vandaag geweest benquote:Op donderdag 25 september 2008 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
ERROR!
Lekker verdienen dus!quote:Op donderdag 25 september 2008 18:35 schreef webspider het volgende:
Mooie omschrijving van de klant waar ik vandaag geweest ben.
Mwah... Nog niet echt... Et tu?quote:
Wat is dit dan voor een rare foutmelding?quote:Op donderdag 25 september 2008 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook... Tijd om te gaan hoereren in FB. Waar is Litpho als je hem nodig hebt?
Tip: Stoommaaltijd van de AH. Snel, nu het nog kan.quote:
Tnx, maar mn magnetron is kapot.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:49 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Tip: Stoommaaltijd van de AH. Snel, nu het nog kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |