Tenminste nog 1 iemand danquote:Op donderdag 25 september 2008 13:07 schreef Belsezar het volgende:
Zo, heb genoten van die discussie (voor zover je het dat kan noemen) tussen Kluts en de kardinaal in het vorige topic
2quote:
Doe es ff niet zo negatief zeg, het is al voorbij hoor.quote:
Heb jij er van genoten dan?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Doe es ff niet zo negatief zeg, het is al voorbij hoor.
Uhuhquote:Op donderdag 25 september 2008 13:06 schreef Kluts het volgende:
Hoi weer-internet-hebbende-CG!
Oh, en Burdie, sorry dat ik ineens van msn was trouwens, maar ik was eh.. druk.
De mijne is non-existent.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heb jij er van genoten dan?
Gewoon wie heeft het grootste pikkie discussie op meningen.
Tuurlijk heb ik lol als ik iets voorbij zie komen waarvan ik weet hoe het echt zit en dat er eentje volledig onzin zit te vertellenquote:
You know exactly what I mean, babe.quote:
Ik heb t ook nog even nagekeken, maar ik heb er ook geen.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
De mijne is non-existent..
De jouwe?
Wijven!quote:
Hij schijnt te bestaan.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
De mijne is non-existent..
De jouwe?
JBquote:
Hai! Zakdoek delen?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:30 schreef TwistedDarling het volgende:
*gaat zitten voor het theekransje*
De doek mag je houden, de zak daarentegen..quote:
Zijn net geweestquote:Op donderdag 25 september 2008 13:20 schreef Kluts het volgende:
Weet iemand toevallig of Bloc Party binnenkort een gig in NL heeft?
Kan er op internet niks over vinden maar wil erheen!
*houdt theekist geopend voor*quote:Op donderdag 25 september 2008 13:30 schreef TwistedDarling het volgende:
*gaat zitten voor het theekransje*
*Probeert beeld van tsist die rondloopt met een losse zak van netvlies te krijgen*quote:Op donderdag 25 september 2008 13:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
De doek mag je houden, de zak daarentegen..
Jij bent wel een hardcore vuns dat je zulke dubbelzinnige uitspraken zelfs doet als je gammel bent...quote:Op donderdag 25 september 2008 13:32 schreef TwistedDarling het volgende:
De doek mag je houden, de zak daarentegen..
Euh.. koffie.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
*houdt theekist geopend voor*
Wat voor smaak wil je?
quote:
Mijn hoofd werkt gelukkig nog aardig goed.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent wel een hardcore vuns dat je zulke dubbelzinnige uitspraken zelfs doet als je gammel bent...
Oh ja, dat verhaal. Blijf het apart vinden, hebben ze het stopcontact inmiddels gemaakt?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, ik heb veel goed kunnen maken op mn werk voor die drie uur dat ik niet heb kunnen werken door dat stomme stopcontact, heel veel gedaan gekregen vandaag
Das altijd fijn
Ja, absoluutquote:Op donderdag 25 september 2008 13:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar ook jouw ding dus?
Nou, allebei in de gaten houden dus, kunnen we daar wel samen heen.
quote:
Dan zijn we lotgenoten.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, absoluut.
Ik wilde in m'n eentje gaan, omdat ik niemand ken die het ook leuk vindt.
Ok, das minder maar je kan tenminste weer werken. Ben eigenlijk wel benieuwd naar wat er nou precies stuk aan dat ding is.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, dus zit ik nog met een verlengsnoer te kuttendat eigenlijk te kort is.
Iedereen heeft hier toch wel eens iets van Plato gelezen.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je Socrates/Plato gelezen zou hebben zou je weten waarom!
Nee thnx. Alcohol gaat me op dit moment echt te furr.quote:
Ik voel die van mij vooral erg goed...quote:Op donderdag 25 september 2008 13:36 schreef TwistedDarling het volgende:
Mijn hoofd werkt gelukkig nog aardig goed.
TwistedGenialiteitquote:Op donderdag 25 september 2008 13:40 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nee thnx. Alcohol gaat me op dit moment echt te furr.
Ik mijne ook...quote:Op donderdag 25 september 2008 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voel die van mij vooral erg goed...
Ik zie hier wel een mogelijkheid tot gesubsidieerde slachtofferhulp in de vorm van een Bloc Party concert!quote:Op donderdag 25 september 2008 13:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ieuwww.
Ow, mogen we nu een praatgroepje oprichten?.
Nee joh, het is een hele leuke indie-rockbandquote:Op donderdag 25 september 2008 13:42 schreef TwistedDarling het volgende:
Wat is Bloc party voor muziek dan? De naam klinkt als een hele foute boyband. Please tell me I'm wrong.
Privéconcertje dan, met een meet-en-greet met een van de weinige echt charmante negers in de muziekindustrie die ik kenquote:Op donderdag 25 september 2008 13:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie hier wel een mogelijkheid tot gesubsidieerde slachtofferhulp in de vorm van een Bloc Party concert!
Willie Wartaal.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
een van de weinige echt charmante negers in de muziekindustrie die ik ken.
He's all yours.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Privéconcertje dan, met een meet-en-greet met een van de weinige echt charmante negers in de muziekindustrie die ik ken.
Dat eerste nummer ken ik wel ergens van. Klinkt okay die muziek. Niet zo emo-indie, want daar houd ik niet meer zo van.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee joh, het is een hele leuke indie-rockband!!!
Mijn twee favo nummers van deze band zijn:
Aux Raus.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
He's all yours.
Banquet is idd een heerlijk nummer, Mercury en Flux vind ik ook erg tof.
Heb ze pas net ontdekt, maar echt heerlijk, om weer eens iets qua muziek te ontdekken wat wél echt de moeite waard is.
Datzelfde heb ik ook bij Aux Raus, maar dat is vooral gewoon blije muziek.
Het kan zijn dat ik het je eerder heb laten horen, we hebben het ook ooit met de band gespeeld namelijkquote:Op donderdag 25 september 2008 13:50 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat eerste nummer ken ik wel ergens van. Klinkt okay die muziek. Niet zo emo-indie, want daar houd ik niet meer zo van.
Okee, heb je al kennis gemaakt met Morrissey en The Smiths?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
He's all yours.
Banquet is idd een heerlijk nummer, Mercury en Flux vind ik ook erg tof.
Heb ze pas net ontdekt, maar echt heerlijk, om weer eens iets qua muziek te ontdekken wat wél echt de moeite waard is.
Datzelfde heb ik ook bij Aux Raus, maar dat is vooral gewoon blije muziek.
Ja, geweldig vind ik het.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:52 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Aux Raus.Echt teringherrie eigenlijk, maar wel tof.
Nee?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Okee, heb je al kennis gemaakt met Morrissey en The Smiths?
Basiskennis.
Ow jeetje, de opvoeding moet nog beginnen...quote:
And if a double-decker busquote:Op donderdag 25 september 2008 13:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Okee, heb je al kennis gemaakt met Morrissey en The Smiths?
Basiskennis.
Dat vind ik dan weer een beetje een zeiknummer. Doe mij maar Bigmouth of Heaven knows I'm miserable.quote:
Geniale teksten blijven hetquote:Op donderdag 25 september 2008 14:02 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
And if a double-decker bus
Crashes into us
To die by your side
Is such a heavenly way to die
And if a ten ton truck
Kills the both of us
To die by your side
Well the pleasure, the privilege is mine
Romantiek is niet dood, romantiek is samen doodgaan.
Over emo-indie gesprokenquote:Op donderdag 25 september 2008 14:02 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
And if a double-decker bus
Crashes into us
To die by your side
Is such a heavenly way to die
And if a ten ton truck
Kills the both of us
To die by your side
Well the pleasure, the privilege is mine
Romantiek is niet dood, romantiek is samen doodgaan.
Dit is in een serie (charmed?) gebruikt volgens mij, komt me bekend voor en klinkt niet verkeerd.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ow jeetje, de opvoeding moet nog beginnen....
Morrissey is geniaal, legendarisch, en mijn grote held!!!
Begin hier eens mee:
die ken je wellicht al.
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dit is in een serie (charmed?) gebruikt volgens mij, komt me bekend voor en klinkt niet verkeerd.
Sowieso, ben gek op muziek, en sta altijd open voor het leren kennen van nog meer goeie muziek.
Ook al lang niet meer geluisterd. Maar The Smiths blijven toch wel een geval van oude liefde roest niet bij mij.quote:
Bigmouth.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een beetje een zeiknummer. Doe mij maar Bigmouth of Heaven knows I'm miserable.
Weliswaar in een heidense coverversie, maar het was in ieder geval niet die van Tatuquote:Op donderdag 25 september 2008 14:08 schreef Burdie het volgende:
[..]die is idd in charmed gebruikt als tune, vandaar dat je het misschien zou kennen
.
Sinds wanneer?quote:praat anders eens met Litpho, die heeft ook altijd goede suggesties.
17:43 minuten lang durende progrock gitaargepingel uit de jaren 70 FTW!quote:
Gisteren een dvd gekocht met 19:20 minuten lang getoeter uit de jaren 60. Dolphyquote:Op donderdag 25 september 2008 14:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
17:43 minuten lang durende progrock gitaargepingel uit de jaren 70 FTW!
Maar gedeeltelijkquote:Op donderdag 25 september 2008 14:21 schreef Kluts het volgende:
Wij hebben het volgens mij al eens eerder over jouw uitgebreide muziekkennis en smaak gehad, toch Lit?
Don't push me, I don't wanna... be. the. one. that. goes. to... FALL!quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Don't push me, I don't wanna... be. the. one. that. goes. to... FALL!
Geweldig nummer!
Jamiroquai vind ik overigens ook tof.
Jup. Maar om jouw lijst met albums door te werken, moet ik ook een week vakantie opnemen eigenlijk.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar gedeeltelijk. Alhoewel ik het idee heb dat een redelijk deel van de voor de hand liggende overlap in smaak intussen wel voorbij is gekomen.
Als je dan toch iets pakt van Jamiroquai, pak deze.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:23 schreef S95Sedan het volgende:
Ok genoeg van die troep, echte muziek
Sla alles waar 'Zorn' op staat over, dat helptquote:Op donderdag 25 september 2008 14:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jup. Maar om jouw lijst met albums door te werken, moet ik ook een week vakantie opnemen eigenlijk.
Lit.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je dan toch iets pakt van Jamiroquai, pak deze.
Beste bas die ze ooit hebben geschreven (en het beste aan de hele film, maar dat was geen prestatie...).
Ventquote:Op donderdag 25 september 2008 14:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je dan toch iets pakt van Jamiroquai, pak deze.
Beste bas die ze ooit hebben geschreven (en het beste aan de hele film, maar dat was geen prestatie...).
Kijk, dat kan ik waarderenquote:Op donderdag 25 september 2008 14:23 schreef S95Sedan het volgende:
Ok genoeg van die troep, echte muziek
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:39 schreef Litpho het volgende:
Argh, cultuurbarbaren die de Mad Hatter vertalen naar 'de gekke hoed'.
http://nu.nl/news/1760804(...)piratenkapitein.html
Jij zou het prima doen als Hartenkoninginquote:Op donderdag 25 september 2008 14:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat soort mensen moeten eigenlijk gewoon dood.
Ook al lijkt dat ietwat excessief.
Das wel erg ja...quote:Op donderdag 25 september 2008 14:39 schreef Litpho het volgende:
Argh, cultuurbarbaren die de Mad Hatter vertalen naar 'de gekke hoed'.
http://nu.nl/news/1760804(...)piratenkapitein.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |