Bigmouth.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een beetje een zeiknummer. Doe mij maar Bigmouth of Heaven knows I'm miserable.
Weliswaar in een heidense coverversie, maar het was in ieder geval niet die van Tatuquote:Op donderdag 25 september 2008 14:08 schreef Burdie het volgende:
[..]die is idd in charmed gebruikt als tune, vandaar dat je het misschien zou kennen
.
Sinds wanneer?quote:praat anders eens met Litpho, die heeft ook altijd goede suggesties.
17:43 minuten lang durende progrock gitaargepingel uit de jaren 70 FTW!quote:
Gisteren een dvd gekocht met 19:20 minuten lang getoeter uit de jaren 60. Dolphyquote:Op donderdag 25 september 2008 14:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
17:43 minuten lang durende progrock gitaargepingel uit de jaren 70 FTW!
Maar gedeeltelijkquote:Op donderdag 25 september 2008 14:21 schreef Kluts het volgende:
Wij hebben het volgens mij al eens eerder over jouw uitgebreide muziekkennis en smaak gehad, toch Lit?
Don't push me, I don't wanna... be. the. one. that. goes. to... FALL!quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Don't push me, I don't wanna... be. the. one. that. goes. to... FALL!
Geweldig nummer!
Jamiroquai vind ik overigens ook tof.
Jup. Maar om jouw lijst met albums door te werken, moet ik ook een week vakantie opnemen eigenlijk.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar gedeeltelijk. Alhoewel ik het idee heb dat een redelijk deel van de voor de hand liggende overlap in smaak intussen wel voorbij is gekomen.
Als je dan toch iets pakt van Jamiroquai, pak deze.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:23 schreef S95Sedan het volgende:
Ok genoeg van die troep, echte muziek
Sla alles waar 'Zorn' op staat over, dat helptquote:Op donderdag 25 september 2008 14:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jup. Maar om jouw lijst met albums door te werken, moet ik ook een week vakantie opnemen eigenlijk.
Lit.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je dan toch iets pakt van Jamiroquai, pak deze.
Beste bas die ze ooit hebben geschreven (en het beste aan de hele film, maar dat was geen prestatie...).
Ventquote:Op donderdag 25 september 2008 14:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je dan toch iets pakt van Jamiroquai, pak deze.
Beste bas die ze ooit hebben geschreven (en het beste aan de hele film, maar dat was geen prestatie...).
Kijk, dat kan ik waarderenquote:Op donderdag 25 september 2008 14:23 schreef S95Sedan het volgende:
Ok genoeg van die troep, echte muziek
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:39 schreef Litpho het volgende:
Argh, cultuurbarbaren die de Mad Hatter vertalen naar 'de gekke hoed'.
http://nu.nl/news/1760804(...)piratenkapitein.html
Jij zou het prima doen als Hartenkoninginquote:Op donderdag 25 september 2008 14:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat soort mensen moeten eigenlijk gewoon dood.
Ook al lijkt dat ietwat excessief.
Das wel erg ja...quote:Op donderdag 25 september 2008 14:39 schreef Litpho het volgende:
Argh, cultuurbarbaren die de Mad Hatter vertalen naar 'de gekke hoed'.
http://nu.nl/news/1760804(...)piratenkapitein.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |