Tenminste nog 1 iemand danquote:Op donderdag 25 september 2008 13:07 schreef Belsezar het volgende:
Zo, heb genoten van die discussie (voor zover je het dat kan noemen) tussen Kluts en de kardinaal in het vorige topic
2quote:
Doe es ff niet zo negatief zeg, het is al voorbij hoor.quote:
Heb jij er van genoten dan?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Doe es ff niet zo negatief zeg, het is al voorbij hoor.
Uhuhquote:Op donderdag 25 september 2008 13:06 schreef Kluts het volgende:
Hoi weer-internet-hebbende-CG!
Oh, en Burdie, sorry dat ik ineens van msn was trouwens, maar ik was eh.. druk.
De mijne is non-existent.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heb jij er van genoten dan?
Gewoon wie heeft het grootste pikkie discussie op meningen.
Tuurlijk heb ik lol als ik iets voorbij zie komen waarvan ik weet hoe het echt zit en dat er eentje volledig onzin zit te vertellenquote:
You know exactly what I mean, babe.quote:
Ik heb t ook nog even nagekeken, maar ik heb er ook geen.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
De mijne is non-existent..
De jouwe?
Wijven!quote:
Hij schijnt te bestaan.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
De mijne is non-existent..
De jouwe?
JBquote:
Hai! Zakdoek delen?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:30 schreef TwistedDarling het volgende:
*gaat zitten voor het theekransje*
De doek mag je houden, de zak daarentegen..quote:
Zijn net geweestquote:Op donderdag 25 september 2008 13:20 schreef Kluts het volgende:
Weet iemand toevallig of Bloc Party binnenkort een gig in NL heeft?
Kan er op internet niks over vinden maar wil erheen!
*houdt theekist geopend voor*quote:Op donderdag 25 september 2008 13:30 schreef TwistedDarling het volgende:
*gaat zitten voor het theekransje*
*Probeert beeld van tsist die rondloopt met een losse zak van netvlies te krijgen*quote:Op donderdag 25 september 2008 13:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
De doek mag je houden, de zak daarentegen..
Jij bent wel een hardcore vuns dat je zulke dubbelzinnige uitspraken zelfs doet als je gammel bent...quote:Op donderdag 25 september 2008 13:32 schreef TwistedDarling het volgende:
De doek mag je houden, de zak daarentegen..
Euh.. koffie.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
*houdt theekist geopend voor*
Wat voor smaak wil je?
quote:
Mijn hoofd werkt gelukkig nog aardig goed.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent wel een hardcore vuns dat je zulke dubbelzinnige uitspraken zelfs doet als je gammel bent...
Oh ja, dat verhaal. Blijf het apart vinden, hebben ze het stopcontact inmiddels gemaakt?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, ik heb veel goed kunnen maken op mn werk voor die drie uur dat ik niet heb kunnen werken door dat stomme stopcontact, heel veel gedaan gekregen vandaag
Das altijd fijn
Ja, absoluutquote:Op donderdag 25 september 2008 13:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar ook jouw ding dus?
Nou, allebei in de gaten houden dus, kunnen we daar wel samen heen.
quote:
Dan zijn we lotgenoten.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, absoluut.
Ik wilde in m'n eentje gaan, omdat ik niemand ken die het ook leuk vindt.
Ok, das minder maar je kan tenminste weer werken. Ben eigenlijk wel benieuwd naar wat er nou precies stuk aan dat ding is.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, dus zit ik nog met een verlengsnoer te kuttendat eigenlijk te kort is.
Iedereen heeft hier toch wel eens iets van Plato gelezen.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je Socrates/Plato gelezen zou hebben zou je weten waarom!
Nee thnx. Alcohol gaat me op dit moment echt te furr.quote:
Ik voel die van mij vooral erg goed...quote:Op donderdag 25 september 2008 13:36 schreef TwistedDarling het volgende:
Mijn hoofd werkt gelukkig nog aardig goed.
TwistedGenialiteitquote:Op donderdag 25 september 2008 13:40 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nee thnx. Alcohol gaat me op dit moment echt te furr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |