Dublin.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, kun jij ook niks aan doen dat je daarvoor bent.
Wintersport, nooit gedaan.
Doe mij maar zon, zee en strand.
Om de hele middag te kunnen zuipen heb je anders aardig wat inhoud voor nodigquote:
Ik weet wel zeker dat je je daar volledig in vergist.quote:
Of een breed kanaal om het vocht af te voeren.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Om de hele middag te kunnen zuipen heb je anders aardig wat inhoud voor nodig
Dat ook.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Om de hele middag te kunnen zuipen heb je anders aardig wat inhoud voor nodig
Ik denk van niet! Bewijs het tegendeel zou ik zeggen!quote:Op donderdag 25 september 2008 11:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat je je daar volledig in vergist.
Je werkt bij de FIOD?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk van niet! Bewijs het tegendeel zou ik zeggen!
quote:
Vergeleken met vorige maand redelijk riant?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:44 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kreeg mijn salarisstrook ook al. Het viel mee.
Niks mis met een handzaam modelletje wat je over je schouder kan gooien als ze weer eens de hele middag op een terras heeft lopen zuipen.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat ook.
Maar ik ben niet zo groot, dus dat valt ook tegen.
Uit het feit dat ik van feesten en dergelijke hou, noem jij me een vrouw zonder inhoud.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lit.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niks mis met een handzaam modelletje wat je over je schouder kan gooien als ze weer eens de hele middag op een terras heeft lopen zuipen.
Meer dan 2x zoveelquote:Op donderdag 25 september 2008 11:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vergeleken met vorige maand redelijk riant?
Dat zeg ik. Als je zo dronken bent, is er wel iemand die je optilt. Zwalken is er niet bij, lallen optioneelquote:Op donderdag 25 september 2008 11:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lit.
True.
Maar: Ik word nooit zo dronken dat ik lallend over straat zwalk, dus het is niet nodig.
Kans klein dat je bijzonder intelligent bent. Deze uitspraken doe ik op basis van vooroordelen en cliches! Die hoeven dus niet perse te kloppen, maar een dikke kans dat er wel degelijk een kern van waarheid in zit. Of zit ik er soms naast drs. Kluts?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Uit het feit dat ik van feesten en dergelijke hou, noem jij me een vrouw zonder inhoud.
Dus dat wil zeggen dat ik dan niet intelligent, onderhoudend, ontwikkeld, communicatief vaardig of iets dergelijks kan zijn?
Jouw kortzichtige gedachtengang in deze, doet mij vermoeden dat jij degene bent die wat van die eigenschappen mist. Je roept maar wat, op basis waarvan?
Ben je de slechtste Thisbekloon ooit of zo?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Of zit ik er soms naast drs. Kluts?
Daar ga je dus sowieso al de mist in, maar terzijde.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kans klein dat je bijzonder intelligent bent. Deze uitspraken doe ik op basis van vooroordelen en cliches! Die hoeven dus niet perse te kloppen, maar een dikke kans dat er wel degelijk een kern van waarheid in zit. Of zit ik er soms naast drs. Kluts?
Een dag of twee. Ik hoop deze maand mijn auto te verkopen (iemand?) zodat ik weer wat meer kan eten.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Hoe lang ga je het deze maand volhouden?
Moet je eens doen, je gaat je woonplaats ineens op een heel andere manier waarderen .... "Oh, wow, wat zijn die lantaarnpalen stevig"quote:Op donderdag 25 september 2008 11:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
True.
Maar: Ik word nooit zo dronken dat ik lallend over straat zwalk, dus het is niet nodig.
Ha, een vrouw met pit!quote:Op donderdag 25 september 2008 11:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je kunt een hele hoop van me zeggen, maar inhoudsloos ben ik zeker niet. En dat laat ik me dus ook niet zeggen.
Tuurlijk. Ik laat niet iemand die me totaal niet kent, dat soort dingen over me zeggen.quote:
Ach vooroordelen en cliches bevatten wel degelijk een bepaalde waarheid, maar de mate waarin daar valt over te twisten.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar ga je dus sowieso al de mist in, maar terzijde.
Ik ben wel degelijk bijzonder intelligent. Niet alleen op basis van IQ, maar ik heb voor iemand van mijn leeftijd een heel goed idee over how things work in life, ik betwijfel of dat bij jou ook het geval is.
Je kunt een hele hoop van me zeggen, maar inhoudsloos ben ik zeker niet. En dat laat ik me dus ook niet zeggen.
Nee, daar speelt de woordkeuze ook in mee. Een grote mond heb je als je meteen moord en brand schreeuwt, pit heb je als je exact uit weet te drukken hoe je er over denkt en er niet voor terugdeinst om dat ook gewoon te doen.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een grote mond wil niet meteen betekenen dat iemand veel pit heeft
Iemand beoordelen op basis van een enkele quote op een van de grootste fora van Nederland noem je niet inhoudsloos?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gemiddeld hebben mensen met meer levenservaring minder de neiging om naar bevooroordeelde conclusies te springen op basis van, wat ze zelf al toegeven, onvoldoende feiten. Gemiddeld.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Alsof jij een uitspraak kan doen over mijn levenservaring![]()
Je hebt ineens een leven?quote:Op donderdag 25 september 2008 12:07 schreef Pheno het volgende:
Ah, het is weer zover, nu weet ik weer waarom ik hier minder post.
quote:Op donderdag 25 september 2008 12:06 schreef dawg het volgende:
[..]
Iemand beoordelen op basis van een enkele quote op een van de grootste fora van Nederland noem je niet inhoudsloos?
Dat was er net nodig hierquote:Op donderdag 25 september 2008 12:09 schreef Litpho het volgende:
En voor wat broodnodige luchtigheid: Kat verdedigt tieten.
Ik speel geen levenservaringstroef. Levenservaring is 1 ding, constructief daarmee omgaan iets wat niet iedereen doet. Ik doe dan ook geen uitspraken over jouw levenservaring, want dat weet ik niet. En ik doe geen uitspraken over dingen waar ik geen benul van heb, zou misschien ook een optie voor jou kunnen zijn.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach vooroordelen en cliches bevatten wel degelijk een bepaalde waarheid, maar de mate waarin daar valt over te twisten.
O ja, de levenservaringstroef spelen hè! Dat gaat niet werken, want zo gemakkelijk kan je dat niet afwegen ten opzichte van de levenservaring van een ander, want datgene wat levenservaring brengt is doorgaans niet het mooiste gedeelte van het leven dus dat houden mensen sowieso voor zich. Alsof jij een uitspraak kan doen over mijn levenservaring![]()
En jezelf bijzonder intelligent noemen is iets voor niet zo intelligente mensen! Beseffen hoe weinig je feitelijk weet dat is pas wijsheid!
Dat zei mijn levenservaring ook alquote:
Je gaat zeggen dat je geen van deze discussies ooit hier gezien hebt?quote:
Hoezo, ik pak net de popcornquote:Op donderdag 25 september 2008 12:07 schreef Pheno het volgende:
Ah, het is weer zover, nu weet ik weer waarom ik hier minder post.
Tuurlijk wel, maar dit zijn echt van die non-discussies. Ik heb alleen geleerd om me in te houden. Met al die tere zieltjes hiero.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je gaat zeggen dat je geen van deze discussies ooit hier gezien hebt?
Kluts toch, Kluts tochquote:Op donderdag 25 september 2008 12:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik speel geen levenservaringstroef. Levenservaring is 1 ding, constructief daarmee omgaan iets wat niet iedereen doet. Ik doe dan ook geen uitspraken over jouw levenservaring, want dat weet ik niet. En ik doe geen uitspraken over dingen waar ik geen benul van heb, zou misschien ook een optie voor jou kunnen zijn.
Ik noem mezelf bijzonder intelligent omdat dat gewoon een feit is. Dat is geen arrogantie.
Ergo: Mijn redenaties zijn gebaseerd op feiten en dingen waar ik wat vanaf weet. Die van jou op vooroordelen en clichés. Zou ik mee uitkijken als ik jou was, als je vaker dat soort uitspraken over mensen doet die je niet kent.
quote:Op donderdag 25 september 2008 12:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Ach, ons zevermeisje is er ook weer hoor.
Iedereen gaat constructief om met levenservaring al dan niet in verschillende mate. Hoe kan een buitenstaander toetsen hoe iemand bewust of onbewust veranderd is dankzij zijn of haar levenservaring?quote:Op donderdag 25 september 2008 12:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik speel geen levenservaringstroef. Levenservaring is 1 ding, constructief daarmee omgaan iets wat niet iedereen doet. Ik doe dan ook geen uitspraken over jouw levenservaring, want dat weet ik niet. En ik doe geen uitspraken over dingen waar ik geen benul van heb, zou misschien ook een optie voor jou kunnen zijn.
Ik noem mezelf bijzonder intelligent omdat dat gewoon een feit is. Dat is geen arrogantie.
Ergo: Mijn redenaties zijn gebaseerd op feiten en dingen waar ik wat vanaf weet. Die van jou op vooroordelen en clichés. Zou ik mee uitkijken als ik jou was, als je vaker dat soort uitspraken over mensen doet die je niet kent.
Ik weet waar je op doelt Sedan, en die discussie ga ik niet weer met je aan.quote:
Want een beetje anoniem schoppen op het internet maakt je anders zo dé manquote:Op donderdag 25 september 2008 12:16 schreef dawg het volgende:
Ik heb alleen geleerd om me in te houden. Met al die tere zieltjes hiero.
Was ik ook niet van plan hoor, maar vind het wel grappig dat jij tegenover mij precies hetzelfde deed en nu met zo'n zelfde iets opeens fel daar tegenin gaat.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet waar je op doelt Sedan, en die discussie ga ik niet weer met je aan.
Deze SC is verre van anoniem. Ons kent ons, ik herinner me even het anonieme geschop van ons aller geliefde Burdie.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Want een beetje anoniem schoppen op het internet maakt je anders zo dé man.
Ik had me in deze discussie kunnen verlagen door te vertellen wat voor beeld ik van jou heb, op basis van vooroordelen en clichés. Dat doe ik niet, omdat dat ronduit kant noch wal raakt.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Iedereen gaat constructief om met levenservaring al dan niet in verschillende mate. Hoe kan een buitenstaander toetsen hoe iemand bewust of onbewust veranderd is dankzij zijn of haar levenservaring?
Jezelf bijzonder intelligent noemen is bijzonder dom! Als je Socrates/Plato gelezen zou hebben zou je weten waarom!
Ach, uitspraken doen op vooroordelen en cliches is mens eigen en er is niemand die dat niet doet!
quote:Op donderdag 25 september 2008 12:25 schreef CherryLips het volgende:
Toch briljant dat er bij zo'n discussie over intelligentie heel netjes en met alinea's en leestekens wordt gesproken.
Als jij je hier gedraagt als een mens die zijn zuurstof niet waard is, hoe groot is dan de kans dat er iemand voor jouw deur komt staan om verhaal te halen? Dat bedoel ik met anoniem, consequentieloos.quote:
En daar ben ik ook nooit een fan van geweest, om het mild uit te drukken.quote:Ons kent ons, ik herinner me even het anonieme geschop van ons aller geliefde Burdie.
Het is het onderwerp wat dergelijke omgangsvormen bovenbrengt. Geen wonder dat de recente voetbaldiscussie toch ook duidelijk een andere opbouw hadquote:Op donderdag 25 september 2008 12:25 schreef CherryLips het volgende:
Toch briljant dat er bij zo'n discussie over intelligentie heel netjes en met alinea's en leestekens wordt gesproken.
Ik heb er niet eens op gelet eigenlijk.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is het onderwerp wat dergelijke omgangsvormen bovenbrengt. Geen wonder dat de recente voetbaldiscussie toch ook duidelijk een andere opbouw had.
Jij wint hoor!quote:Op donderdag 25 september 2008 12:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had me in deze discussie kunnen verlagen door te vertellen wat voor beeld ik van jou heb, op basis van vooroordelen en clichés. Dat doe ik niet, omdat dat ronduit kant noch wal raakt.
Jij verteld mij in feite dat ik geen aannames moet doen omdat ik je niet ken en je daar niet op moet beoordelen, maar dat is exact wat jij bij mij doet. Ken je het begrip zelfkennis?
Het lezen van boeken en daarmee op de een of andere manier schermen in de trant van; "Kijk eens wat ik lees!" , dat heb ik niet nodig. Intelligentie zit hem ook in omgangsvormen kennen, leergierig zijn en buiten de gebaande paden denken. Waarvan me inmiddels de indruk bekruipt dat jij daar nog een hele hoop over zou kunnen leren.
Dat snap ik. Ik heb het dan ook alleen even over deze SC. Soms lijkt het hier wel een theekransje, sommigen zijn meteen op hun virtuele pik getrapt als je iets zegt wat ook maar de schijn heeft van botheid oid. Als je dagen over de zeik bent door iets wat op Fok tegen je gezegd is lijkt het me verstandig om daar eens wat mee te doen, en zorgen dat Fok niet je leven is, maar slechts vermaak (en ja, soms is een beetje rellen gewoon leuk).quote:Op donderdag 25 september 2008 12:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als jij je hier gedraagt als een mens die zijn zuurstof niet waard is, hoe groot is dan de kans dat er iemand voor jouw deur komt staan om verhaal te halen? Dat bedoel ik met anoniem, consequentieloos.
Zie bovenstaande. Ik vind dat er nogal overtrokken op wordt gereageerd. Daarbij is het natuurlijk ook heel erg makkelijk schieten, omdat er keer op keer op in wordt gegaan. Dan vraag je er soms gewoon om.quote:En daar ben ik ook nooit een fan van geweest, om het mild uit te drukken.
Dus.quote:
Laat je niet zo opnaaien. Jij weet wat je waard bent, hij niet.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar ga je dus sowieso al de mist in, maar terzijde.
Ik ben wel degelijk bijzonder intelligent. Niet alleen op basis van IQ, maar ik heb voor iemand van mijn leeftijd een heel goed idee over how things work in life, ik betwijfel of dat bij jou ook het geval is.
Nee. Ik heb Death Proof nooit gezien en heb niet zoveel met Tarantino in het algemeen. Sowieso, 'regard' klinkt me te Brits, een Amerikaan die enigszins cultureel over wil komen zou op dat punt vermoedelijk voor 'consider' gaan.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:31 schreef Kluts het volgende:
Lit, is die sig van jou trouwens uit Death Proof?
Cool!quote:Op donderdag 25 september 2008 12:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb mn toffe jason mraz shirt aanmaandag gekocht na het concert er staat op: if i wasn't such a dork, i'd be really awesome
Alsof je daarvoor niet op de kast zat!quote:Op donderdag 25 september 2008 12:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dus.
De rest reageer ik niet op, want dan zou ik me dus puur op de kast laten jagen.
Zo moet het!quote:Op donderdag 25 september 2008 12:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Laat je niet zo opnaaien. Jij weet wat je waard bent, hij niet..
Tnx, An.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Laat je niet zo opnaaien. Jij weet wat je waard bent, hij niet..
Wooptiedoo. Kan dat niet in PUB of VBL, past meer bij het puberale niveau. Of POL natuurlijk, alhoewel ik je te graag mag om je dát aan te doenquote:Op donderdag 25 september 2008 12:32 schreef dawg het volgende:
en ja, soms is een beetje rellen gewoon leuk
Er wordt overtrokken op gereageerd omdat het zo'n zinloze actie is. Je kent ongetwijfeld het internetplaatje wat een combinatie legt tussen internetargumenten en special olympics? Nou, dat dus.quote:Zie bovenstaande. Ik vind dat er nogal overtrokken op wordt gereageerd.
Waarom? Waarom zou het altijd over koetjes en kalfjes moeten gaan? Ik naai Plato ook weleens op, maar ik zie hem niet zo snel zo overtrokken reageren als sommige anderen hier wel doen. Daarbij, nogmaals, is het Fok!. Als je Fok! en realiteit niet meer van elkaar kunt onderscheiden is er iets grondig mis. Vind ik.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wooptiedoo. Kan dat niet in PUB of VBL, past meer bij het puberale niveau. Of POL natuurlijk, alhoewel ik je te graag mag om je dát aan te doen.
Tja, hersenloos vermaak op Fok! is ook zinloos. Voor spellingnazi spelen is ook zinloos. Jadajadajada.quote:Er wordt overtrokken op gereageerd omdat het zo'n zinloze actie is. Je kent ongetwijfeld het internetplaatje wat een combinatie legt tussen internetargumenten en special olympics? Nou, dat dus.
Inderdaad. Rellen hier is net als vissen, de domsten happen het eerst en het hardst!quote:Op donderdag 25 september 2008 12:32 schreef dawg het volgende: (en ja, soms is een beetje rellen gewoon leuk).
Totaal geen reactie op bovenstaande, maar:quote:Op donderdag 25 september 2008 12:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Waarom? Waarom zou het altijd over koetjes en kalfjes moeten gaan? Ik naai Plato ook weleens op, maar ik zie hem niet zo snel zo overtrokken reageren als sommige anderen hier wel doen. Daarbij, nogmaals, is het Fok!. Als je Fok! en realiteit niet meer van elkaar kunt onderscheiden is er iets grondig mis. Vind ik.
[..]
Tja, hersenloos vermaak op Fok! is ook zinloos. Voor spellingnazi spelen is ook zinloos. Jadajadajada.
Ik was vroeger helemaal fan van de Large en had shirts met 'Talk to the hand', 'Barbie is a slut', ; I leave bite marks' en m'n favoriet: 'You're just jealous 'cos the little voices are talking to ME'.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Cool!
T-shirts met grappige teksten.
Heb er een met: I may be small, but I kick ass!
De gezichten van de mensen die mij zien, dan dat t-shirt en dan in een deuk liggen.
Het probleem hier is dat veel mensen elkaar in 't echt ook 'kennen', dus dan komt een kutopmerking harder aanquote:Op donderdag 25 september 2008 12:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Waarom? Waarom zou het altijd over koetjes en kalfjes moeten gaan? Ik naai Plato ook weleens op, maar ik zie hem niet zo snel zo overtrokken reageren als sommige anderen hier wel doen. Daarbij, nogmaals, is het Fok!. Als je Fok! en realiteit niet meer van elkaar kunt onderscheiden is er iets grondig mis. Vind ik.
[..]
Tja, hersenloos vermaak op Fok! is ook zinloos. Voor spellingnazi spelen is ook zinloos. Jadajadajada.
Zodra dat beetje rellen persoonlijk gaat worden dan gaat het te ver. Je kan immers overal wel tegenaan schoppen, maar het feit blijft dat er mensen bestaan met een andere mening, andere normen, andere smaak e.d.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:40 schreef dawg het volgende:
[..]
[..]
de Large heeft geweldige T-shirts, net als Buutvrij, maar die hebben vaak meer grappige afbeeldingen.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was vroeger helemaal fan van de Large en had shirts met 'Talk to the hand', 'Barbie is a slut', ; I leave bite marks' en m'n favoriet: 'You're just jealous 'cos the little voices are talking to ME'.
Omdat dat is wat hier gebeurt. Vervolgens binnen komen lopen als die ene dronken Amsterdammer die luidkeels verklaart wat voor saaie bedoening het hier wel niet is en dat hij hoogstpersoonlijk daar wel even wat aan zal veranderen levert je in de boze buitenwereld rollende ogen op, ik zie geen reden waarom dat hier niet het geval zou moeten zijn.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Waarom? Waarom zou het altijd over koetjes en kalfjes moeten gaan?
Ik kan Fok! vrij aardig van de realiteit onderscheiden (en ik heb ook niet de indruk dat jij daar bij mij aan twijfelt), maar in welke sociale situatie ook (online of IRL) je eigen stempel keihard drukken ondanks dat deze echt niet past bij de heersende sfeer maakt je niet tof of scherp, het maakt je een botte boer.quote:Daarbij, nogmaals, is het Fok!. Als je Fok! en realiteit niet meer van elkaar kunt onderscheiden is er iets grondig mis. Vind ik.
Het meest zinloze is andere mensen willens en wetens storen bij hun hersenloze vermaak. Andere mensen hun ruimte gunnen maakt jou nooit de kleinere van de twee.quote:Tja, hersenloos vermaak op Fok! is ook zinloos. Voor spellingnazi spelen is ook zinloos. Jadajadajada.
Ze hadden een keer 'hand over the chocolate and no one gets hurts', maar ik heb het nu eigenlijk niet meer zo op teksten op t-shirtsquote:Op donderdag 25 september 2008 12:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
de Large heeft geweldige T-shirts, net als Buutvrij, maar die hebben vaak meer grappige afbeeldingen.
Ik wil nog een keer zo'n "I'm with stupid ---->" tshirt, zoals Kenny's moeder in Southpark heeft.
Nu we toch zo lekker open en eerlijk zijn vandaag.....quote:Op donderdag 25 september 2008 12:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Inderdaad. Rellen hier is net als vissen, de domsten happen het eerst en het hardst!
Ik wil deze altijd nog aanschaffen:quote:Op donderdag 25 september 2008 12:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
de Large heeft geweldige T-shirts, net als Buutvrij, maar die hebben vaak meer grappige afbeeldingen.
Ik wil nog een keer zo'n "I'm with stupid ---->" tshirt, zoals Kenny's moeder in Southpark heeft.
Dezelfde non-discussies en neprellen (of wilde je dit een rel noemen?) zijn niet leuk meer.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:16 schreef dawg het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar dit zijn echt van die non-discussies. Ik heb alleen geleerd om me in te houden. Met al die tere zieltjes hiero.
Helemaal mee eens, hoewel dawg denk ik meer bedoelde met "ach, het is maar internet" dat je erbij stil moet staan dat je het niet met een korrel, maar een pallet zout moet nemen. Gok ik zo.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zodra dat beetje rellen persoonlijk gaat worden dan gaat het te ver. Je kan immers overal wel tegenaan schoppen, maar het feit blijft dat er mensen bestaan met een andere mening, andere normen, andere smaak e.d.
Je verschuilen achter "Ach, het is maar internet" is zo makkelijk te gebruiken dat het lachwekkend wordt.
Kan.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, hoewel dawg denk ik meer bedoelde met "ach, het is maar internet" dat je erbij stil moet staan dat je het niet met een korrel, maar een pallet zout moet nemen. Gok ik zo.
Ik ontken Seinfeld. Evenals dat ik ontken (en in dit geval terecht) dat de quote van zijn programma af kwam.quote:
Ik draag ze nog steeds, het is wel een verzamelinkje aan het worden zelfs.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden een keer 'hand over the chocolate and no one gets hurts', maar ik heb het nu eigenlijk niet meer zo op teksten op t-shirts. Ik word oud.
Doe mij de dodecahedron maar!quote:Op donderdag 25 september 2008 12:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wil deze altijd nog aanschaffen:
[ afbeelding ]
Oh en dat zeker. Het is niet meer "maar internet". Dat is net zoeits als dat bazentopic. Die gast kan daar echt wel mee zitten. En dan doet het er even niet aan toe hoe hij zich gedraagd op het internet, maar zoveel pis over je heen krijgen is gewoon niet meer "maar internet".quote:Op donderdag 25 september 2008 12:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zodra dat beetje rellen persoonlijk gaat worden dan gaat het te ver. Je kan immers overal wel tegenaan schoppen, maar het feit blijft dat er mensen bestaan met een andere mening, andere normen, andere smaak e.d.
Je verschuilen achter "Ach, het is maar internet" is zo makkelijk te gebruiken dat het lachwekkend wordt.
Als vrouwen een t-shirt dragen met tekst is dat blijkbaar een tekst die voor hun van groot belang is. Dientengevolge zouden ze zich vereerd moeten voelen als ik deze meerdere malen zichtbaar lees om de tekst goed in me op te kunnen nemenquote:Op donderdag 25 september 2008 12:51 schreef Kluts het volgende:
Jaren terug een t-shirt met: If you can read this your too damn close gehad, maar door de plek van de letters heb ik die niet vaak aangehad.
Ik vatte het toch meer op als een excuus om ongegeneerd naar mijn tieten te loeren.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als vrouwen een t-shirt dragen met tekst is dat blijkbaar een tekst die voor hun van groot belang is. Dientengevolge zouden ze zich vereerd moeten voelen als ik deze meerdere malen zichtbaar lees om de tekst goed in me op te kunnen nemen.
Yup. De juiste persoon heeft daar geen excuus voor nodig. *kijkt*.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vatte het toch meer op als een excuus om ongegeneerd naar mijn tieten te loeren.
En volgens mij weet iedereen hier nog mijn mening over kijken en loeren daarnaar.
Mee eens. Dat bazentopic was even leuk, maar gaat inmiddels way beyond internet.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh en dat zeker. Het is niet meer "maar internet". Dat is net zoeits als dat bazentopic. Die gast kan daar echt wel mee zitten. En dan doet het er even niet aan toe hoe hij zich gedraagd op het internet, maar zoveel pis over je heen krijgen is gewoon niet meer "maar internet".
tja je weet dat als je een tshirt met tekst aantrekt dat mensen die gaan lezen.. en die tekst staat altijd op tiethoogtequote:Op donderdag 25 september 2008 12:59 schreef Kluts het volgende:
Ik vatte het toch meer op als een excuus om ongegeneerd naar mijn tieten te loeren.
En volgens mij weet iedereen hier nog mijn mening over kijken en loeren daarnaar.
* Kluts doet armen over elkaar om het zicht te belemmeren.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Yup. De juiste persoon heeft daar geen excuus voor nodig. *kijkt*.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |