Dublin.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ach, kun jij ook niks aan doen dat je daarvoor bent.
Wintersport, nooit gedaan.
Doe mij maar zon, zee en strand.
Om de hele middag te kunnen zuipen heb je anders aardig wat inhoud voor nodigquote:
Ik weet wel zeker dat je je daar volledig in vergist.quote:
Of een breed kanaal om het vocht af te voeren.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Om de hele middag te kunnen zuipen heb je anders aardig wat inhoud voor nodig
Dat ook.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Om de hele middag te kunnen zuipen heb je anders aardig wat inhoud voor nodig
Ik denk van niet! Bewijs het tegendeel zou ik zeggen!quote:Op donderdag 25 september 2008 11:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat je je daar volledig in vergist.
Je werkt bij de FIOD?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk van niet! Bewijs het tegendeel zou ik zeggen!
quote:
Vergeleken met vorige maand redelijk riant?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:44 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kreeg mijn salarisstrook ook al. Het viel mee.
Niks mis met een handzaam modelletje wat je over je schouder kan gooien als ze weer eens de hele middag op een terras heeft lopen zuipen.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat ook.
Maar ik ben niet zo groot, dus dat valt ook tegen.
Uit het feit dat ik van feesten en dergelijke hou, noem jij me een vrouw zonder inhoud.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk van niet! Bewijs het tegendeel zou ik zeggen!
Lit.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niks mis met een handzaam modelletje wat je over je schouder kan gooien als ze weer eens de hele middag op een terras heeft lopen zuipen.
Meer dan 2x zoveelquote:Op donderdag 25 september 2008 11:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vergeleken met vorige maand redelijk riant?
Dat zeg ik. Als je zo dronken bent, is er wel iemand die je optilt. Zwalken is er niet bij, lallen optioneelquote:Op donderdag 25 september 2008 11:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lit.
True.
Maar: Ik word nooit zo dronken dat ik lallend over straat zwalk, dus het is niet nodig.
Kans klein dat je bijzonder intelligent bent. Deze uitspraken doe ik op basis van vooroordelen en cliches! Die hoeven dus niet perse te kloppen, maar een dikke kans dat er wel degelijk een kern van waarheid in zit. Of zit ik er soms naast drs. Kluts?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Uit het feit dat ik van feesten en dergelijke hou, noem jij me een vrouw zonder inhoud.
Dus dat wil zeggen dat ik dan niet intelligent, onderhoudend, ontwikkeld, communicatief vaardig of iets dergelijks kan zijn?
Jouw kortzichtige gedachtengang in deze, doet mij vermoeden dat jij degene bent die wat van die eigenschappen mist. Je roept maar wat, op basis waarvan?
Ben je de slechtste Thisbekloon ooit of zo?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Of zit ik er soms naast drs. Kluts?
Daar ga je dus sowieso al de mist in, maar terzijde.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kans klein dat je bijzonder intelligent bent. Deze uitspraken doe ik op basis van vooroordelen en cliches! Die hoeven dus niet perse te kloppen, maar een dikke kans dat er wel degelijk een kern van waarheid in zit. Of zit ik er soms naast drs. Kluts?
Een dag of twee. Ik hoop deze maand mijn auto te verkopen (iemand?) zodat ik weer wat meer kan eten.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Hoe lang ga je het deze maand volhouden?
Moet je eens doen, je gaat je woonplaats ineens op een heel andere manier waarderen .... "Oh, wow, wat zijn die lantaarnpalen stevig"quote:Op donderdag 25 september 2008 11:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
True.
Maar: Ik word nooit zo dronken dat ik lallend over straat zwalk, dus het is niet nodig.
Ha, een vrouw met pit!quote:Op donderdag 25 september 2008 11:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je kunt een hele hoop van me zeggen, maar inhoudsloos ben ik zeker niet. En dat laat ik me dus ook niet zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |