quote:Op donderdag 25 september 2008 12:40 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Vrouwen die wel aan hun trekken komen.![]()
(HAHAHHAHAA HIJ ZEI ALWEER TREKKEN)
quote:
Verkeerde contextquote:Op donderdag 25 september 2008 12:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zo praat je maar tegen paaskonijn, maar niet tegen mij. Stomme kankerkneus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Ik ben seksueel gefrustreerd oke. Dat kan ik niet helpenquote:Op donderdag 25 september 2008 12:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch vind ik het altijd typisch dat BT steeds zulke seks getinte topics opent.
Sommige anderen hier wel!quote:Op donderdag 25 september 2008 12:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben seksueel gefrustreerd oke. Dat kan ik niet helpen!
Weet ik veelquote:Op donderdag 25 september 2008 12:44 schreef Fascination het volgende:
Wie is die tweede chick in de op trouwens?
Mm okequote:Op donderdag 25 september 2008 12:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet ik veel!!!! Ik zoek gewoon altijd op hot of sexy ofzo
of big boobs
zo vond ik die laatste 2
Ooh en as you wish, check de op maar
Economie, love itquote:Op donderdag 25 september 2008 12:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm oke.
Danku.
Oh en ik haat economie.
economiequote:Op donderdag 25 september 2008 12:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm oke.
Danku.
Oh en ik haat economie.
quote:Op donderdag 25 september 2008 12:54 schreef de_boswachter het volgende:
WTF is een fluffer
Ik word oud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Ja, dat wist ik dus ook niet hequote:Op donderdag 25 september 2008 12:54 schreef de_boswachter het volgende:
WTF is een fluffer
Ik word oud
fluffers bestaan als sinds de jaren 80quote:Op donderdag 25 september 2008 12:54 schreef de_boswachter het volgende:
WTF is een fluffer
Ik word oud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |