hey kankerlulquote:Op woensdag 24 september 2008 22:45 schreef BobbyB het volgende:
Hey hondekoppen!
quote:
Lopen?!quote:Op woensdag 24 september 2008 22:42 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga zo naar bed, morgen weer naar school lopen
Ik kom niet uit Oss.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
tsja, als je uit oss komt ben je nou eenmaal voor kankertop
quote:
Ik kom niet uit Breda. Ik kom sowieso niet uit Brabant.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
tsja, als je uit breda komt, ben je voor kankernac.
Ik ga van het weekend lekker War Inc kijkenquote:
Cool!quote:Op woensdag 24 september 2008 22:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga van het weekend lekker War Inc kijken
Ja weet ik, ben ook uitgenodigd!quote:Op woensdag 24 september 2008 22:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Cool!
Wel je hand uit je broek houden he!
Ze is trouwens zondag jarig
Saaie film, en heeeeeeeeel slecht.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga van het weekend lekker War Inc kijken
tsja, als je uit arnhem komt, ben je voor kankervitesse.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Breda. Ik kom sowieso niet uit Brabant.
Ik kijk ook niet voor de film, maar voor Hilaryquote:Op woensdag 24 september 2008 23:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Saaie film, en heeeeeeeeel slecht.
Al heb ik wel verdomd veel zin in een pijpje Salviaquote:Op woensdag 24 september 2008 23:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Nee idd. onder werktijd is niet verstandig.
Ja sorry, ik word altijd erg gefrustreerd als sites traag laden. Bij Google ook, als ik daar op een site klik en die staat er niet binnen 3 seconden ben ik al weer weg.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:13 schreef Noorsbloed het volgende:
* Noorsbloed Aait BobbyB over zijn hoofdje.
Juh wel ..Soms gaat het snel maar meestal traag
De goeie ouwe tijd, waar je nog ketting posts mocht maken, hyves profielen en cumshots mocht posten, kanker buiten context mocht gebruiken en plaatjes van 2300 x 3000 pixels mocht posten.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:13 schreef Sackboy het volgende:
![]()
Vroegah werd hier nog weleens gebaggerd s'avonds
De goede oude tijd.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja sorry, ik word altijd erg gefrustreerd als sites traag laden. Bij Google ook, als ik daar op een site klik en die staat er niet binnen 3 seconden ben ik al weer weg.
[..]
De goeie ouwe tijd, waar je nog ketting posts mocht maken, hyves profielen en cumshots mocht posten, kanker buiten context mocht gebruiken en plaatjes van 2300 x 3000 pixels mocht posten.
De laatste keer dat ik cumshots postte werd ik gebanned.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja sorry, ik word altijd erg gefrustreerd als sites traag laden. Bij Google ook, als ik daar op een site klik en die staat er niet binnen 3 seconden ben ik al weer weg.
[..]
De goeie ouwe tijd, waar je nog ketting posts mocht maken, hyves profielen en cumshots mocht posten, kanker buiten context mocht gebruiken en plaatjes van 2300 x 3000 pixels mocht posten.
Pm de plaatjes maar, ik post ze wel.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:21 schreef McFearless het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik cumshots postte werd ik gebanned.
quote:Op woensdag 24 september 2008 23:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan 'm niet meer vinden. Het was zo'n gifje waarbij een wijf vijf ladingen cum in haar mond kreeg en toen moest kokhalzen, whehe.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Pm de plaatjes maar, ik post ze wel.
Die tijd moet terugkomen jaquote:Op woensdag 24 september 2008 23:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Toen er nog elke avond relletjes waren, we in een deuk lagen om grappige gifjes en dit topic 24/7 NSFW was.
* Sackboy denkt met weemoed terug![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |