Voetbal, bier en vrouwen, meer heeft een man niet nodig.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:51 schreef superXmacho het volgende:
[..]
okee..
jullie gaan naar Engeland om daar op chicks te jagen??
Geld over ofzo?
En ps. als je het doet doe het dan meteen goed..
wat voor bier drink je dan??quote:Op woensdag 24 september 2008 19:57 schreef McFearless het volgende:
[..]
Voetbal, bier en vrouwen, meer heeft een man niet nodig.
quote:Op woensdag 3 september 2008 10:04 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
dan had ik wel op dat moment wel bij die overburen van je willen zitten hoor, dan had ik jou ook helemaal bloot kunnen zien. wouw wat ben je mooi
Hertog Jan vind ik erg lekker, maar daar gaan we het niet over hebben. Dan word het zo'n patat/friet-discussie. Overduidelijk patat.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:59 schreef superXmacho het volgende:
[..]
wat voor bier drink je dan??
Moet wle goed bier zijn he...
Hahaha.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:03 schreef reetveter het volgende:
Rickokun heeft homo-aanbidders
[..]
Hahaha ja ik las het ook al, lachtte me doodquote:Op woensdag 24 september 2008 20:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zeg reetveter, waarom lees je dat topic?quote:Op woensdag 24 september 2008 20:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
In dat andere fototopic waren naakte wijvenquote:Op woensdag 24 september 2008 20:12 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zeg reetveter, waarom lees je dat topic?
Hahaha, jajaquote:Op woensdag 24 september 2008 20:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
In dat andere fototopic waren naakte wijventoen zag ik een link daarnaartoe maar daar waren alleen venterts
Ik drink ook vooral hertog-jan.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:05 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hertog Jan vind ik erg lekker, maar daar gaan we het niet over hebben. Dan word het zo'n patat/friet-discussie. Overduidelijk patat.
QFTquote:Op woensdag 24 september 2008 19:57 schreef McFearless het volgende:
[..]
Voetbal, bier en vrouwen, meer heeft een man niet nodig.
quote:Op woensdag 24 september 2008 20:31 schreef Cypress_Hill het volgende:
Control of Paraphernalia: Drug abuse has been slashed by the outlawing of drug accessories such as syringes and marijuana pipes. In order to get tough on masturbation, we must eliminate masturbatory paraphernalia. This means outlawing such things as:
1. "Personal Massagers" and other masturbatory devices such as dildos and blow-up dolls.
2. ALL indecent art. This includes paintings, sculptures and photographs. We'll start with the Victoria's Secret catalog. Simple, modest underwear will sell itself and minimize unGodly temptations.
3. Certain foods. If we outlaw dildos and require that all sausages, cucumbers and carrots be sold pre-sliced, we can make it much easier for the women among us to resist the temptation to masturbate.
quote:Op woensdag 24 september 2008 20:48 schreef Cypress_Hill het volgende:
Die site is echt gruwlijk. Staat ook een linkje naar een giftshop, krijg je shirts met Bong Hits 4 Jesus. Echt debiel dat ze linken naar een webshop met shirts die bush belachelijk maken of over drugs gaan.
is te prachtig.quote:EVIDENCE: Have you caught your child masturbating? If you walk into your son's bedroom without knocking and he's in there with his pants down stroking his erect penis, he's probably masturbating.
Typisch een geval van :quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |