Smoken.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:45 schreef Han_som_reiste het volgende:
veel muziek met een goede joint erbij is lekker
quote:Op woensdag 24 september 2008 18:38 schreef Sjibble het volgende:
Je moet toegeven, Opera e.d. is toch alleen voor de kankersnobs, of je bent ziek in je hoofd.
* Sjibble luistert rock
quote:
Dat zou ik ook zeggen als ik Rihanna zou luisteren.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:47 schreef bondgirl007 het volgende:
Dr. Crane, hier heb je een geweldig punt.
Je klacht is perfect verwoord en ik ben het helemaal met je eens.
Helemaal waar, dance is iq-loos, niet de mensen die er naar luisteren.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:54 schreef Laton het volgende:
ik word vooral altijd moe van dance is voor iq-lozen vs gitaar/metal is voor ongewassen harige hippies cliches
quote:Op woensdag 24 september 2008 18:56 schreef Burghardt het volgende:
[..]
Helemaal waar, dance is iq-loos, niet de mensen die er naar luisteren.
Tuurlijk...er komt ongetwijfeld één of andere pillenslikker de kop afzagen van een metaller en dan wordt de vrede gedwongen bewaard door een wereldmuziekgeitenwollensok.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:58 schreef sinadO het volgende:
Ben benieuwd of deze ook weer gierend uit de bocht vliegt
Dat heb ik ook soms, zonder joint te rokenquote:Op woensdag 24 september 2008 18:58 schreef sinadO het volgende:
Ben benieuwd of deze ook weer gierend uit de bocht vliegt.
*popcorn pakt
Overigens heb ik hier ook een uitgesproken mening over maar ik ben gewoonweg te gaar nu om die op een begrijpelijke manier te kunnen verwoorden.
is je uitgesproken mening niet gewoon dat iedereen die vooroordelen heeft over jouw muziek en daar dom over doet zijn fucking muil moet houden en zijn kortzichte oordeel in zijn reet kan steken ?quote:Op woensdag 24 september 2008 18:58 schreef sinadO het volgende:
Ben benieuwd of deze ook weer gierend uit de bocht vliegt.
*popcorn pakt
Overigens heb ik hier ook een uitgesproken mening over maar ik ben gewoonweg te gaar nu om die op een begrijpelijke manier te kunnen verwoorden.
Dat dus ja. Dat eeuwige "geef een aap een computer en je hebt in 10 minuten een danceplaat". Ik zou zeggen, probeer het eens als het zo makkelijk isquote:Op woensdag 24 september 2008 18:56 schreef Burghardt het volgende:
[..]
Helemaal waar, dance is iq-loos, niet de mensen die er naar luisteren.
Nou ja, niet zomaar een aap, he. Het moet wel een redelijk intelligente aap zijn die een computer kan bedienen. Dan is het mogelijk.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat dus ja. Dat eeuwige "geef een aap een computer en je hebt in 10 minuten een danceplaat".
Onder andere, maar dat spreekt voor zich toch? Verder is deze problematiek veel te complex om op in te gaan als je hoofd bijna uit elkaar barst en je nauwelijks een coherente gedachte kan vormen.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:00 schreef Laton het volgende:
[..]
is je uitgesproken mening niet gewoon dat iedereen die vooroordelen heeft over jouw muziek en daar dom over doet zijn fucking muil moet houden en zijn kortzichte oordeel in zijn reet kan steken ?
het zal me gewoon aan mijn reet roesten als mensen er een andere mening over mijn muziek op nahouden. ik ben het toch niet met ze eens.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:06 schreef sinadO het volgende:
[..]
Onder andere, maar dat spreekt voor zich toch? Verder is deze problematiek veel te complex om op in te gaan als je hoofd bijna uit elkaar barst en je nauwelijks een coherente gedachte kan vormen.
goed punt..quote:Op woensdag 24 september 2008 19:09 schreef Laton het volgende:
[..]
het zal me gewoon aan mijn reet roesten als mensen er een andere mening over mijn muziek op nahouden. ik ben het toch niet met ze eens.
Slaat nergens op. Ik doe WO en ben vaste bezoeker van piratenfestivalsquote:Jan Smit zal niet zo populair zijn bij hoger opgeleiden/ontwikkelde mensen
lol gaat alles goed ?quote:Op woensdag 24 september 2008 19:11 schreef sinadO het volgende:
[..]
sinadO houdt maar op met posten, hij kan er niet mee omgaan vanavond.![]()
Ik kan de havo aan en met hard studeren kan ik VWO aan maar Jan Smit is uberquote:Op woensdag 24 september 2008 19:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Ik doe WO en ben vaste bezoeker van piratenfestivals
niet echt nee. thanks for askingquote:
AnderLichtquote:Op woensdag 24 september 2008 19:09 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Hip hop is beter![]()
Zoek maar eens op Escalatieteam
Culturele proleetquote:Op woensdag 24 september 2008 19:13 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik kan de havo aan en met hard studeren kan ik VWO aan maar Jan Smit is uber
Het was dan ook een Kneiter van Wereldformaat, maar in die tijd waren alleen de Duitsers zo ver in het Algemeen Muziekbegrip dat ze dit fenomeen konden bevatten.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:03 schreef Burghardt het volgende:
Er is maar een man die hierover een uitspraak kan doen, David Hasselhoff. Zijn hit 'Looking for Freedom' wordt door de grootste denkers en filosofen unaniem genoemd alszijnde een aardverschuiving in de wereld die wij muziek noemen.
Echter kunnen we wel stellen, zoals de echt kenners hebben gedaan. Dit nummer is een klasse apart welk in onze huidige staat, ver boven onze grenzen van begrip valt waardoor we hier ook geen klasse voor hebben.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het was dan ook een Kneiter van Wereldformaat, maar in die tijd waren alleen de Duitsers zo ver in het Algemeen Muziekbegrip dat ze dit fenomeen konden bevatten.
Errrr... bullshit.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:29 schreef servus_universitas het volgende:
Maar mijn kritiek was ook specifiek gericht op trance. Dat is namelijk geen muziek.
Muziek wordt gemaakt met instrumenten en de stem. Een computer is geen muziekinstrument.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:34 schreef sinadO het volgende:
[..]
Errrr... bullshit.![]()
Definieer muziek eens, en dan niet jouw mening maar een echte sluitende definitie met bronvermelding.
Ik zeg dus, niet jouw mening maar een sluitende definitie met bronvermelding.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:35 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Muziek wordt gemaakt met instrumenten en de stem. Een computer is geen muziekinstrument.
Dat IS de definitiequote:Op woensdag 24 september 2008 19:36 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik zeg dus, niet jouw mening maar een sluitende definitie met bronvermelding.
Volgens wie? Volgens wat?quote:Op woensdag 24 september 2008 19:37 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat IS de definitie.
Volgens mij.quote:
Nee hoorquote:Op woensdag 24 september 2008 19:38 schreef sinadO het volgende:
Last van probleempjes met begrijpend lezen of zo?
Ik ga hier echt niet eens meer op in.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:39 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Volgens mij.
[..]
Nee hoor.
Ik stel voor dat je dit even doorleest voor je jezelf nog meer belachelijk maakt. Maar ja, dat moet je eigenlijk zelf weten ook.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:39 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Volgens mij.
[..]
Nee hoor.
En toch weer even een post plaatsen om het laatste woord te hebbenquote:Op woensdag 24 september 2008 19:40 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik ga hier echt niet eens meer op in.
Godsamme zeg.
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op woensdag 24 september 2008 19:35 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Muziek wordt gemaakt met instrumenten en de stem. Een computer is geen muziekinstrument.
Deze stelling klopt, want je gebruikt je hersenen om de muziek zo te stemmen zodat het een geheel wordt.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:42 schreef solyaris het volgende:
Een computer of een draaitafel kan echt wel als instrument gebruikt worden hoor.
Mensen die Wikipedia als een bron gebruikenquote:Op woensdag 24 september 2008 19:43 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je dit even doorleest voor je jezelf nog meer belachelijk maakt. Maar ja, dat moet je eigenlijk zelf weten ook.
Ik vraag je LETTERLIJK om NIET je eigen mening te geven. En wat doe je? Je geeft je eigen mening!quote:Op woensdag 24 september 2008 19:45 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
En toch weer even een post plaatsen om het laatste woord te hebben.
Kijk, waar het om gaat is dit. Jij vraagt wat de definitie is van muziek met bronvermelding. Ik kan je verschillende bronnen geven die allemaal een eigen idee hebben over wat muziek is. In plaats daarvan postuleer ik mijn definitie van muziek.
Je gaat ff liggen? Ben je een beetje van slag af van deze confrontatiequote:Op woensdag 24 september 2008 19:46 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik vraag je LETTERLIJK om NIET je eigen mening te geven. En wat doe je? Je geeft je eigen mening!
Maar goed, ge kekt moar wa ge d'r mee doet.![]()
Post nog ff wat na mij, dan heb je het laatste woord, ik ga ff liggen denk ik.
postuleerquote:Op woensdag 24 september 2008 19:45 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
En toch weer even een post plaatsen om het laatste woord te hebben.
Kijk, waar het om gaat is dit. Jij vraagt wat de definitie is van muziek met bronvermelding. Ik kan je verschillende bronnen geven die allemaal een eigen idee hebben over wat muziek is. In plaats daarvan postuleer ik mijn definitie van muziek.
Lol confrontatie.. ja dat is het, je hebt me intellectueel lamgeslagen.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:48 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Je gaat ff liggen? Ben je een beetje van slag af van deze confrontatie? Vergeet niet je pilletjes in te nemen, hè
?
Neem nog een joint zou ik zeggen.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:50 schreef sinadO het volgende:
[..]
Lol confrontatie.. ja dat is het, je hebt me intellectueel lamgeslagen.
Doe ik het toch weer he... zoals ik al eerder in deze thread zei, ik ben gaar en mijn hoofd knalt uit elkaar. Ik ben prikkelbaar en doodmoe. Dus ik ga ff liggen.
Breng me er ff een dan, collega Roermondenaar.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:51 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Neem nog een joint zou ik zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |