abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 september 2008 @ 18:34:59 #1
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61883047
N.a.v. van goddelijke geleerde Servus_universiteit die er graag over wilde praten maar even een nieuw topic.

Ok, hier de klacht dan:

Ik word schijtziek van mensen die hun muziek als 'ubermuziek' beschouwen. Geen discussie over mogelijk, band X is "echte muziek", al het andere is crap. Met name Arrow Classic Rock en Indie rock-publiek schijnt hier nogal eens last van te hebben. Bovendien koppelen zij ook intelligentie nog eens aan muziek. In sommige gevallen kan dit waar zijn (Jan Smit zal niet zo populair zijn bij hoger opgeleiden/ontwikkelde mensen) maar in veel gevallen slaat het nergens op.

En ja, ik sta hier er zelf bekend om dat ik mensen 'aanval' op hun smaak, maar dat is met name als reactie op de grote groep mensen hier met hun arrogante gezwets. De muzieksmaak van de gemiddelde FOK'er is absoluut niet representatief voor de gemiddelde mens.

Een definitie van goede muziek bestaat niet. Wat is goede muziek? Goede muziek om te feesten? Goede muziek om op te 'relaxen'? Aan welke eisen moet het voldoen?

Om veel reacties als "het moet niet commercieel zijn" te voorkomen, ik heb nieuws voor jullie: vrijwel elke muziek is commercieel. Alle bandjes en artiesten maken graag muziek voor de kost. Ze verdienen er geld aan, en of dat nou 1000 per avond of 50.000 per avond is: geld is geld. Als je alleen muziek voor jezelf maakte en je niets aantrok van wat je publiek er van vindt, dan bracht je het toch niet uit?

Klacht: waarom kunnen veel rock-liefhebbers niet eens een beetje indammen met die arrogantie? Ik zal zelf nooit zeggen dat muziek slecht is, alleen dat ik het kut vind.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Crane op 24-09-2008 21:16:29 ]
  woensdag 24 september 2008 @ 18:35:28 #2
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61883059
En nu ga ik ff koken, tot straks.
pi_61883063
Dus je haat mij ook
pi_61883133
Je moet toegeven, Opera e.d. is toch alleen voor de kankersnobs, of je bent ziek in je hoofd.

* Sjibble luistert rock
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  woensdag 24 september 2008 @ 18:40:04 #5
202348 Susi
Temple of Love
pi_61883163
Generaliseren is soms wel eens leuk

* Susi luistert ook voornamelijk metal
pi_61883204
Eens met TS.
Yeasayer - Wait for the Summer
pi_61883223
Al zijn rap/hiphop en dance/trance en vrijwel alle top-40 meuk gewoon kankerslecht.
pi_61883286
Oh God daar gaan we weer.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_61883291
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  woensdag 24 september 2008 @ 18:45:37 #10
222201 Han_som_reiste
Sarcastisch en vervelend
pi_61883300
veel muziek met een goede joint erbij is lekker
pi_61883344
Dr. Crane, hier heb je een geweldig punt.
Je klacht is perfect verwoord en ik ben het helemaal met je eens.
Denk erover na.
pi_61883350
quote:
Op woensdag 24 september 2008 18:45 schreef Han_som_reiste het volgende:
veel muziek met een goede joint erbij is lekker
Smoken.
pi_61883351
quote:
Op woensdag 24 september 2008 18:38 schreef Sjibble het volgende:
Je moet toegeven, Opera e.d. is toch alleen voor de kankersnobs, of je bent ziek in je hoofd.

* Sjibble luistert rock
quote:
pi_61883373
Goede muziek is muziek waar je gewend bent naar te luisteren.
당신을 사랑합니다
pi_61883419
quote:
Op woensdag 24 september 2008 18:47 schreef bondgirl007 het volgende:
Dr. Crane, hier heb je een geweldig punt.
Je klacht is perfect verwoord en ik ben het helemaal met je eens.
Dat zou ik ook zeggen als ik Rihanna zou luisteren.
pi_61883482
Eens met TS, ik kan me er ook altijd behoorlijk aan storen.
pi_61883513
Eens. Helemaal als het van die verstokte rockers zijn met een leren giletje en cowboylaarzen, die dan contant moeten zeggen dat er vroeger nog echte muziek werd gemaakt . En dan niet naar de muziek van tegenwoordig kijken, want dat is allemaal commercieel. Nee gewoon sentimenteel terugdenken aan de tijd dat ACDC en Guns 'n Roses de hitlijsten beheersten .
  woensdag 24 september 2008 @ 18:54:38 #18
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_61883533
Goede muziek is voor iedereen anders. Ik denk dat je eigenlijk iets dieper moet graven.

Iemand die roept "Jan Smit is geen muziek"(dat roep ik wel eens) heeft eigenlijk een hekel aan het type mens dat naar Smit luistert. En ja, dan gaan we even generaliseren.
Zelfde geldt voor Bauervolk en andere "levensliedaanhangers".

Hekel aan metal? Ja, dat is allemaal langharig tuig.

Dus om te zeggen dat de betreffende muziek kut is is eigenlijk zeggen dat je een hekel hebt aan de doelgroep.

Dat mag
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_61883535
ik word vooral altijd moe van dance is voor iq-lozen vs gitaar/metal is voor ongewassen harige hippies cliches
underground forever baby
pi_61883551
TVP
pi_61883576
quote:
Op woensdag 24 september 2008 18:54 schreef Laton het volgende:
ik word vooral altijd moe van dance is voor iq-lozen vs gitaar/metal is voor ongewassen harige hippies cliches
Helemaal waar, dance is iq-loos, niet de mensen die er naar luisteren.
pi_61883586
quote:
Op woensdag 24 september 2008 18:56 schreef Burghardt het volgende:

[..]

underground forever baby
pi_61883627
Ben benieuwd of deze ook weer gierend uit de bocht vliegt.

*popcorn pakt

Overigens heb ik hier ook een uitgesproken mening over maar ik ben gewoonweg te gaar nu om die op een begrijpelijke manier te kunnen verwoorden.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  woensdag 24 september 2008 @ 18:59:29 #24
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_61883659
quote:
Op woensdag 24 september 2008 18:58 schreef sinadO het volgende:
Ben benieuwd of deze ook weer gierend uit de bocht vliegt
Tuurlijk...er komt ongetwijfeld één of andere pillenslikker de kop afzagen van een metaller en dan wordt de vrede gedwongen bewaard door een wereldmuziekgeitenwollensok.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_61883662
quote:

*popcorn pakt

Overigens heb ik hier ook een uitgesproken mening over maar ik ben gewoonweg te gaar nu om die op een begrijpelijke manier te kunnen verwoorden.
Dat heb ik ook soms, zonder joint te roken
pi_61883671
Ik hou eigenlijk wel van alle muziek behalve van Heavy-Metal en Rock.
Denk erover na.
pi_61883677
quote:

*popcorn pakt

is je uitgesproken mening niet gewoon dat iedereen die vooroordelen heeft over jouw muziek en daar dom over doet zijn fucking muil moet houden en zijn kortzichte oordeel in zijn reet kan steken ?
underground forever baby
pi_61883761
quote:
Op woensdag 24 september 2008 18:56 schreef Burghardt het volgende:

[..]

Dat dus ja. Dat eeuwige "geef een aap een computer en je hebt in 10 minuten een danceplaat". Ik zou zeggen, probeer het eens als het zo makkelijk is . En voor veel bands kan hetzelfde worden gezegd, als je een gitaar speelt heb je pas echt verstand van muziek. Ja idd, daarom bestaan er legio bands die al hun nummers op dezelfde 3 akkoorden baseren. Maar nee, die spelen het zelf dus dan is het moeilijk.

Overigens kan ik me dat argument wel voorstellen als je alleen de crap van SlamFM kent, dat ziet inderdaad niet bijzonder ingewikkeld in elkaar.
pi_61883795
Er is maar een man die hierover een uitspraak kan doen, David Hasselhoff. Zijn hit 'Looking for Freedom' wordt door de grootste denkers en filosofen unaniem genoemd alszijnde een aardverschuiving in de wereld die wij muziek noemen.
pi_61883804
Ik snap je punt maar toch zeer zeker kan muziek slecht zijn. Denk hierbij voornamelijk aan bands of artiesten die gebruik maken van het succes van anderen. Is Jeroen van de boom enigzins goed, omdat hij de muziek voor zijn liedje steelt? Je bent niet alleen goed omdat je een leuke tekst kan maken, of wel? Muzikanten vind ik meer eigenlijk een benaming voor iemand die goed met intrumenten, tempo's en dergelijke op veel verschillende vlakken inzetbaar zijn. Iemand die rapper is bijvoorbeeld is niet persé een muzikant ook al staat die altijd op de eerste plek in de hitlijsten, maar dat is mijn mening.

Echter vind ik het wel zo, dat iedereen muziek die ze niet mooi vinden meteen als slecht bestempeld wat natuurlijk niet zo is. Ik zeg ten onrechte dat de top 40 uit slechte muziek bestaan, maar op een eerlijk niveau zou ik zeggen dat ik het niet weet omdat ik geen verstand heb van "dat soort muziek". Wel vraag ik me af of rap niet een catogorie naast muziek is bijvoorbeeld.

Ook is niet alle muziek commercieel. Ik ken met name veel kleine bands die spelen voor niks of voor kostendekking en ook brengen ze cds uit. Dit met het doel mensen te laten genieten van de muziek die zij maken wanneer er niet gespeeld word. Echter kosten deze cd's natuurlijk ook geen 21,99. Ook is geld vragen voor een optreden niet meteen commercieel. Ik ken zelf "instrumenten bespelers" die geld vroegen voor het optreden, om de tijd te vergoeden. Festivals bijvoorbeeld vallen op bepaalde data, als je een band bijvoorbeeld wilt hebben op die dagen zou het niet raar zijn dat deze een vergoeding vraagt omdat het hen niet zomaar uitkomt op deze data te performeren. Ze geven vrijetijd op, wouden die bepaalde avond misschien eigenlijk in privé sfeer doorbrengen maar doen ze dit niet op mensen te amuseren.

beetje rotzooi eigenlijk zo..
Think about a woman. Doesn't know you're thinking about her. Doesn't care you're thinking about her. Makes you think about her even more.
  woensdag 24 september 2008 @ 19:04:28 #31
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_61883807
Je hebt gewoon hoog cultuur en laag cultuur. Beethoven versus Frans Bauer. Accepteer dat nou gewoon.
pi_61883833
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:02 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dat dus ja. Dat eeuwige "geef een aap een computer en je hebt in 10 minuten een danceplaat".
Nou ja, niet zomaar een aap, he. Het moet wel een redelijk intelligente aap zijn die een computer kan bedienen. Dan is het mogelijk.
pi_61883853
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:00 schreef Laton het volgende:

[..]

is je uitgesproken mening niet gewoon dat iedereen die vooroordelen heeft over jouw muziek en daar dom over doet zijn fucking muil moet houden en zijn kortzichte oordeel in zijn reet kan steken ?
Onder andere, maar dat spreekt voor zich toch? Verder is deze problematiek veel te complex om op in te gaan als je hoofd bijna uit elkaar barst en je nauwelijks een coherente gedachte kan vormen.
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_61883863
kut, dat krijg je ervan. dubbelpost.
  woensdag 24 september 2008 @ 19:06:48 #35
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_61883872
Nederpop, dát is pas gaaf!
pi_61883940
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:06 schreef sinadO het volgende:

[..]

Onder andere, maar dat spreekt voor zich toch? Verder is deze problematiek veel te complex om op in te gaan als je hoofd bijna uit elkaar barst en je nauwelijks een coherente gedachte kan vormen.
het zal me gewoon aan mijn reet roesten als mensen er een andere mening over mijn muziek op nahouden. ik ben het toch niet met ze eens.
underground forever baby
pi_61883943
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:06 schreef Yozzz het volgende:
Nederpop, dát is pas gaaf!
Hip hop is beter

Zoek maar eens op Escalatieteam
pi_61883963
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:04 schreef solyaris het volgende:
Beethoven
pi_61883993
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:09 schreef Laton het volgende:

[..]

het zal me gewoon aan mijn reet roesten als mensen er een andere mening over mijn muziek op nahouden. ik ben het toch niet met ze eens.
goed punt..
pi_61884022
quote:
Jan Smit zal niet zo populair zijn bij hoger opgeleiden/ontwikkelde mensen
Slaat nergens op. Ik doe WO en ben vaste bezoeker van piratenfestivals
pi_61884039
Jij kunt het gewoon niet hebben dat jouw muzieksmaak geassocieerd wordt met een laag iq.
pi_61884040
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:11 schreef sinadO het volgende:

[..]

sinadO houdt maar op met posten, hij kan er niet mee omgaan vanavond.
lol gaat alles goed ?
underground forever baby
pi_61884051
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:11 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Slaat nergens op. Ik doe WO en ben vaste bezoeker van piratenfestivals
Ik kan de havo aan en met hard studeren kan ik VWO aan maar Jan Smit is uber
pi_61884060
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:12 schreef Laton het volgende:

[..]

lol gaat alles goed ?
niet echt nee. thanks for asking
  woensdag 24 september 2008 @ 19:15:30 #45
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_61884108
Het grappige aan de TS is dat hij als ondertitel "I'm listening" heeft maar nogal praatziek is.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  woensdag 24 september 2008 @ 19:16:27 #46
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_61884138
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:09 schreef Teunebeun het volgende:

[..]

Hip hop is beter

Zoek maar eens op Escalatieteam

AnderLicht
  woensdag 24 september 2008 @ 19:17:44 #48
203436 solyaris
pi_61884175
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:13 schreef Teunebeun het volgende:

[..]

Ik kan de havo aan en met hard studeren kan ik VWO aan maar Jan Smit is uber
Culturele proleet
pi_61884260
Eens met TS maar toch:

Led fucking Zeppelin
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  woensdag 24 september 2008 @ 19:23:10 #50
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_61884325
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:03 schreef Burghardt het volgende:
Er is maar een man die hierover een uitspraak kan doen, David Hasselhoff. Zijn hit 'Looking for Freedom' wordt door de grootste denkers en filosofen unaniem genoemd alszijnde een aardverschuiving in de wereld die wij muziek noemen.
Het was dan ook een Kneiter van Wereldformaat, maar in die tijd waren alleen de Duitsers zo ver in het Algemeen Muziekbegrip dat ze dit fenomeen konden bevatten.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_61884384
slayer
There's nothing wrong with just a little little fun...
pi_61884423
Dat gebeurt niet alleen op Fok! Ik moet zelf altijd een beetje lachen om Nederlandse muziek 'kenners' die er op een gegeven moment hun beroep van hebben gemaakt. Die gaan vervolgens smalend lachen om grootheden als Frank Sinatra en Elvis Presley, om vervolgens zichzelf neer te zetten als biograaf van Tom Waits of Bob Dylan. Als ze een nummer van één van laatstgenoemde artiesten horen en het stiekem toch niet mooi vinden, zeggen ze dat het kunst is en dat je het 'moet begrijpen' voordat je het kunt waarderen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_61884500
Tom Waits is dan ook wel echt een 'acquired taste' hoor. Ik heb een bizar brede muzieksmaak, van Nick Drake en Jeff Buckley via vrijwel alles tot Sadistik Exekution en Nasum zeg maar, maar Tom Waits trek ik niet.
pi_61884508
Beste Dr.Crane,

Allereerst wil ik je bedanken voor je warme woorden aan mijn adres in de eerste zin van de OP .

Ik ben het in principe wel met je eens. Over smaak valt niet te twisten en dat geldt zeer zeker ook voor muziek. Ik zelf houd van allerlei soorten muziek: rock, disco, klassiek, pop, jaren 60 en 70, noem maar op. Maar mijn kritiek was ook specifiek gericht op trance. Dat is namelijk geen muziek. Dat is een verzameling elektronische geluiden die de pretentie hebben in hun geheel muziek voort te brengen. Dat is een misvatting. Ik vind zelfs sommige trancenummers mooi, maar het is geen muziek. Als iemand dus zegt dat hij trance geen muziek vindt, dan moet je dat niet beledigend opvatten. Het is gewoon een constatering .
pi_61884572
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:23 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Het was dan ook een Kneiter van Wereldformaat, maar in die tijd waren alleen de Duitsers zo ver in het Algemeen Muziekbegrip dat ze dit fenomeen konden bevatten.
Echter kunnen we wel stellen, zoals de echt kenners hebben gedaan. Dit nummer is een klasse apart welk in onze huidige staat, ver boven onze grenzen van begrip valt waardoor we hier ook geen klasse voor hebben.
Think about a woman. Doesn't know you're thinking about her. Doesn't care you're thinking about her. Makes you think about her even more.
pi_61884652
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:29 schreef servus_universitas het volgende:

Maar mijn kritiek was ook specifiek gericht op trance. Dat is namelijk geen muziek.

Errrr... bullshit.

Definieer 'muziek' eens, en dan niet jouw mening maar een echte sluitende definitie met bronvermelding.
pi_61884675
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:34 schreef sinadO het volgende:

[..]

Errrr... bullshit.

Definieer muziek eens, en dan niet jouw mening maar een echte sluitende definitie met bronvermelding.
Muziek wordt gemaakt met instrumenten en de stem. Een computer is geen muziekinstrument.
pi_61884704
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:35 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Muziek wordt gemaakt met instrumenten en de stem. Een computer is geen muziekinstrument.
Ik zeg dus, niet jouw mening maar een sluitende definitie met bronvermelding.
pi_61884742
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:36 schreef sinadO het volgende:

[..]

Ik zeg dus, niet jouw mening maar een sluitende definitie met bronvermelding.
Dat IS de definitie .
pi_61884781
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:37 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Dat IS de definitie .
Volgens wie? Volgens wat?

Last van probleempjes met begrijpend lezen of zo?
pi_61884803
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:38 schreef sinadO het volgende:

[..]

Volgens wie? Volgens wat?
Volgens mij.
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:38 schreef sinadO het volgende:
Last van probleempjes met begrijpend lezen of zo?
Nee hoor .
pi_61884837
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:39 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Volgens mij.
[..]

Nee hoor .
Ik ga hier echt niet eens meer op in.

Godsamme zeg.
pi_61884842
RELLEN! WOOHOO
  woensdag 24 september 2008 @ 19:42:44 #64
203436 solyaris
pi_61884889
Een computer of een draaitafel kan echt wel als instrument gebruikt worden hoor.
pi_61884915
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:39 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Volgens mij.
[..]

Nee hoor .
Ik stel voor dat je dit even doorleest voor je jezelf nog meer belachelijk maakt. Maar ja, dat moet je eigenlijk zelf weten ook.
pi_61884942
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:40 schreef sinadO het volgende:

[..]

Ik ga hier echt niet eens meer op in.

Godsamme zeg.
En toch weer even een post plaatsen om het laatste woord te hebben .

Kijk, waar het om gaat is dit. Jij vraagt wat de definitie is van muziek met bronvermelding. Ik kan je verschillende bronnen geven die allemaal een eigen idee hebben over wat muziek is. In plaats daarvan postuleer ik mijn definitie van muziek.
  woensdag 24 september 2008 @ 19:45:12 #67
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_61884947
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:35 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou weer bij?
pi_61884954
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:42 schreef solyaris het volgende:
Een computer of een draaitafel kan echt wel als instrument gebruikt worden hoor.
Deze stelling klopt, want je gebruikt je hersenen om de muziek zo te stemmen zodat het een geheel wordt.
pi_61884958
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:43 schreef sinadO het volgende:

[..]

Ik stel voor dat je dit even doorleest voor je jezelf nog meer belachelijk maakt. Maar ja, dat moet je eigenlijk zelf weten ook.
Mensen die Wikipedia als een bron gebruiken .
pi_61884987
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:45 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Kijk, waar het om gaat is dit. Jij vraagt wat de definitie is van muziek met bronvermelding. Ik kan je verschillende bronnen geven die allemaal een eigen idee hebben over wat muziek is. In plaats daarvan postuleer ik mijn definitie van muziek.
Ik vraag je LETTERLIJK om NIET je eigen mening te geven. En wat doe je? Je geeft je eigen mening!

Maar goed, ge kekt moar wa ge d'r mee doet.

Post nog ff wat na mij, dan heb je het laatste woord, ik ga ff liggen denk ik.
pi_61885026
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:46 schreef sinadO het volgende:

[..]

Ik vraag je LETTERLIJK om NIET je eigen mening te geven. En wat doe je? Je geeft je eigen mening!

Maar goed, ge kekt moar wa ge d'r mee doet.

Post nog ff wat na mij, dan heb je het laatste woord, ik ga ff liggen denk ik.
Je gaat ff liggen? Ben je een beetje van slag af van deze confrontatie ? Vergeet niet je pilletjes in te nemen, hè ?
  woensdag 24 september 2008 @ 19:48:41 #72
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_61885030
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:45 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

postuleer
pi_61885055
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:48 schreef JanusAnus het volgende:

[..]

postuleer
Zoek het op in het woordenboek zou ik zeggen .
pi_61885065
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:48 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Je gaat ff liggen? Ben je een beetje van slag af van deze confrontatie ? Vergeet niet je pilletjes in te nemen, hè ?
Lol confrontatie.. ja dat is het, je hebt me intellectueel lamgeslagen.

Doe ik het toch weer he... zoals ik al eerder in deze thread zei, ik ben gaar en mijn hoofd knalt uit elkaar. Ik ben prikkelbaar en doodmoe. Dus ik ga ff liggen.
pi_61885098
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:50 schreef sinadO het volgende:

[..]

Lol confrontatie.. ja dat is het, je hebt me intellectueel lamgeslagen.

Doe ik het toch weer he... zoals ik al eerder in deze thread zei, ik ben gaar en mijn hoofd knalt uit elkaar. Ik ben prikkelbaar en doodmoe. Dus ik ga ff liggen.
Neem nog een joint zou ik zeggen.
pi_61885106
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:51 schreef Teunebeun het volgende:

[..]

Neem nog een joint zou ik zeggen.
Breng me er ff een dan, collega Roermondenaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')