abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61884384
slayer
There's nothing wrong with just a little little fun...
pi_61884423
Dat gebeurt niet alleen op Fok! Ik moet zelf altijd een beetje lachen om Nederlandse muziek 'kenners' die er op een gegeven moment hun beroep van hebben gemaakt. Die gaan vervolgens smalend lachen om grootheden als Frank Sinatra en Elvis Presley, om vervolgens zichzelf neer te zetten als biograaf van Tom Waits of Bob Dylan. Als ze een nummer van één van laatstgenoemde artiesten horen en het stiekem toch niet mooi vinden, zeggen ze dat het kunst is en dat je het 'moet begrijpen' voordat je het kunt waarderen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_61884500
Tom Waits is dan ook wel echt een 'acquired taste' hoor. Ik heb een bizar brede muzieksmaak, van Nick Drake en Jeff Buckley via vrijwel alles tot Sadistik Exekution en Nasum zeg maar, maar Tom Waits trek ik niet.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_61884508
Beste Dr.Crane,

Allereerst wil ik je bedanken voor je warme woorden aan mijn adres in de eerste zin van de OP .

Ik ben het in principe wel met je eens. Over smaak valt niet te twisten en dat geldt zeer zeker ook voor muziek. Ik zelf houd van allerlei soorten muziek: rock, disco, klassiek, pop, jaren 60 en 70, noem maar op. Maar mijn kritiek was ook specifiek gericht op trance. Dat is namelijk geen muziek. Dat is een verzameling elektronische geluiden die de pretentie hebben in hun geheel muziek voort te brengen. Dat is een misvatting. Ik vind zelfs sommige trancenummers mooi, maar het is geen muziek. Als iemand dus zegt dat hij trance geen muziek vindt, dan moet je dat niet beledigend opvatten. Het is gewoon een constatering .
pi_61884572
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:23 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Het was dan ook een Kneiter van Wereldformaat, maar in die tijd waren alleen de Duitsers zo ver in het Algemeen Muziekbegrip dat ze dit fenomeen konden bevatten.
Echter kunnen we wel stellen, zoals de echt kenners hebben gedaan. Dit nummer is een klasse apart welk in onze huidige staat, ver boven onze grenzen van begrip valt waardoor we hier ook geen klasse voor hebben.
Think about a woman. Doesn't know you're thinking about her. Doesn't care you're thinking about her. Makes you think about her even more.
pi_61884652
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:29 schreef servus_universitas het volgende:

Maar mijn kritiek was ook specifiek gericht op trance. Dat is namelijk geen muziek.

Errrr... bullshit.

Definieer 'muziek' eens, en dan niet jouw mening maar een echte sluitende definitie met bronvermelding.
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_61884675
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:34 schreef sinadO het volgende:

[..]

Errrr... bullshit.

Definieer muziek eens, en dan niet jouw mening maar een echte sluitende definitie met bronvermelding.
Muziek wordt gemaakt met instrumenten en de stem. Een computer is geen muziekinstrument.
pi_61884704
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:35 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Muziek wordt gemaakt met instrumenten en de stem. Een computer is geen muziekinstrument.
Ik zeg dus, niet jouw mening maar een sluitende definitie met bronvermelding.
pi_61884742
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:36 schreef sinadO het volgende:

[..]

Ik zeg dus, niet jouw mening maar een sluitende definitie met bronvermelding.
Dat IS de definitie .
pi_61884781
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:37 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Dat IS de definitie .
Volgens wie? Volgens wat?

Last van probleempjes met begrijpend lezen of zo?
pi_61884803
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:38 schreef sinadO het volgende:

[..]

Volgens wie? Volgens wat?
Volgens mij.
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:38 schreef sinadO het volgende:
Last van probleempjes met begrijpend lezen of zo?
Nee hoor .
pi_61884837
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:39 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Volgens mij.
[..]

Nee hoor .
Ik ga hier echt niet eens meer op in.

Godsamme zeg.
pi_61884842
RELLEN! WOOHOO
  woensdag 24 september 2008 @ 19:42:44 #64
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_61884889
Een computer of een draaitafel kan echt wel als instrument gebruikt worden hoor.
pi_61884915
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:39 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Volgens mij.
[..]

Nee hoor .
Ik stel voor dat je dit even doorleest voor je jezelf nog meer belachelijk maakt. Maar ja, dat moet je eigenlijk zelf weten ook.
pi_61884942
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:40 schreef sinadO het volgende:

[..]

Ik ga hier echt niet eens meer op in.

Godsamme zeg.
En toch weer even een post plaatsen om het laatste woord te hebben .

Kijk, waar het om gaat is dit. Jij vraagt wat de definitie is van muziek met bronvermelding. Ik kan je verschillende bronnen geven die allemaal een eigen idee hebben over wat muziek is. In plaats daarvan postuleer ik mijn definitie van muziek.
  woensdag 24 september 2008 @ 19:45:12 #67
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_61884947
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:35 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou weer bij?
pi_61884954
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:42 schreef solyaris het volgende:
Een computer of een draaitafel kan echt wel als instrument gebruikt worden hoor.
Deze stelling klopt, want je gebruikt je hersenen om de muziek zo te stemmen zodat het een geheel wordt.
pi_61884958
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:43 schreef sinadO het volgende:

[..]

Ik stel voor dat je dit even doorleest voor je jezelf nog meer belachelijk maakt. Maar ja, dat moet je eigenlijk zelf weten ook.
Mensen die Wikipedia als een bron gebruiken .
pi_61884987
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:45 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Kijk, waar het om gaat is dit. Jij vraagt wat de definitie is van muziek met bronvermelding. Ik kan je verschillende bronnen geven die allemaal een eigen idee hebben over wat muziek is. In plaats daarvan postuleer ik mijn definitie van muziek.
Ik vraag je LETTERLIJK om NIET je eigen mening te geven. En wat doe je? Je geeft je eigen mening!

Maar goed, ge kekt moar wa ge d'r mee doet.

Post nog ff wat na mij, dan heb je het laatste woord, ik ga ff liggen denk ik.
pi_61885026
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:46 schreef sinadO het volgende:

[..]

Ik vraag je LETTERLIJK om NIET je eigen mening te geven. En wat doe je? Je geeft je eigen mening!

Maar goed, ge kekt moar wa ge d'r mee doet.

Post nog ff wat na mij, dan heb je het laatste woord, ik ga ff liggen denk ik.
Je gaat ff liggen? Ben je een beetje van slag af van deze confrontatie ? Vergeet niet je pilletjes in te nemen, hè ?
  woensdag 24 september 2008 @ 19:48:41 #72
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_61885030
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:45 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

postuleer
pi_61885055
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:48 schreef JanusAnus het volgende:

[..]

postuleer
Zoek het op in het woordenboek zou ik zeggen .
pi_61885065
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:48 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Je gaat ff liggen? Ben je een beetje van slag af van deze confrontatie ? Vergeet niet je pilletjes in te nemen, hè ?
Lol confrontatie.. ja dat is het, je hebt me intellectueel lamgeslagen.

Doe ik het toch weer he... zoals ik al eerder in deze thread zei, ik ben gaar en mijn hoofd knalt uit elkaar. Ik ben prikkelbaar en doodmoe. Dus ik ga ff liggen.
pi_61885098
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:50 schreef sinadO het volgende:

[..]

Lol confrontatie.. ja dat is het, je hebt me intellectueel lamgeslagen.

Doe ik het toch weer he... zoals ik al eerder in deze thread zei, ik ben gaar en mijn hoofd knalt uit elkaar. Ik ben prikkelbaar en doodmoe. Dus ik ga ff liggen.
Neem nog een joint zou ik zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')