Smoken.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:45 schreef Han_som_reiste het volgende:
veel muziek met een goede joint erbij is lekker
quote:Op woensdag 24 september 2008 18:38 schreef Sjibble het volgende:
Je moet toegeven, Opera e.d. is toch alleen voor de kankersnobs, of je bent ziek in je hoofd.
* Sjibble luistert rock
quote:
Dat zou ik ook zeggen als ik Rihanna zou luisteren.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:47 schreef bondgirl007 het volgende:
Dr. Crane, hier heb je een geweldig punt.
Je klacht is perfect verwoord en ik ben het helemaal met je eens.
Helemaal waar, dance is iq-loos, niet de mensen die er naar luisteren.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:54 schreef Laton het volgende:
ik word vooral altijd moe van dance is voor iq-lozen vs gitaar/metal is voor ongewassen harige hippies cliches
quote:Op woensdag 24 september 2008 18:56 schreef Burghardt het volgende:
[..]
Helemaal waar, dance is iq-loos, niet de mensen die er naar luisteren.
Tuurlijk...er komt ongetwijfeld één of andere pillenslikker de kop afzagen van een metaller en dan wordt de vrede gedwongen bewaard door een wereldmuziekgeitenwollensok.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:58 schreef sinadO het volgende:
Ben benieuwd of deze ook weer gierend uit de bocht vliegt
Dat heb ik ook soms, zonder joint te rokenquote:Op woensdag 24 september 2008 18:58 schreef sinadO het volgende:
Ben benieuwd of deze ook weer gierend uit de bocht vliegt.
*popcorn pakt
Overigens heb ik hier ook een uitgesproken mening over maar ik ben gewoonweg te gaar nu om die op een begrijpelijke manier te kunnen verwoorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |