zou jij niet als je een lekkere kerel ziet, gelijk erop willen springen..quote:
Dat dus inderdaadquote:
Nee, dat heb ik wel bij bepaalde vrouwen.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:24 schreef DeVille80 het volgende:
[..]
zou jij niet als je een lekkere kerel ziet, gelijk erop willen springen..
Volgens mij houdt Bio meer van vrouwen.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:24 schreef DeVille80 het volgende:
[..]
zou jij niet als je een lekkere kerel ziet, gelijk erop willen springen..
quote:Op woensdag 24 september 2008 17:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Volgens mij houdt Bio meer van vrouwen.
fatsoen...quote:Op woensdag 24 september 2008 17:25 schreef Curri het volgende:
Omdat wij fatsoen hebben. Dieren niet?
quote:Op woensdag 24 september 2008 17:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik wel bij bepaalde vrouwen.
Laat je niet misleiden door dat icoontje naast m'n naam![]()
Ja, spannend is 't daardoor wel, maar als je nou, net als ik niet van verrassingen houdt!?..quote:Op woensdag 24 september 2008 17:22 schreef Biogarde het volgende:
Zo blijft het spannend.
quote:Op woensdag 24 september 2008 17:37 schreef Heatseeker het volgende:
Het nadeel daarvan is dat ook homo's dat recht dan krijgen en je plots een piemel in je anus krijgt gedrukt omdat die homo gewoon even wil neuken.
quote:
met vrouwen danquote:
hehe , je zult maar een meid hebben die je wilt baffenquote:Op woensdag 24 september 2008 17:40 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
met vrouwen dan
standaard scheermessen bij mn reet, zodat het homoprobleem opgelost is, voordat het begint
Ik weet niet waar je je info vandaan haalt maar ook bij de meeste dieren is er geen sprake van willekeurig iemand van achteren pakken. Daarvoor is al een heel proces aan de gang geweest van baltsen, vechten en indruk maken op de vrouwen. Aan de hand daarvan kunnen de vrouwelijke dieren een keus maken in dekmateriaal.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:21 schreef DeVille80 het volgende:
Dat hebben de dieren goed geregeld.. Je pakt willekeurig iemand van achteren en neuken maar..
Waarom kan dat niet bij mensen, en welke idioot heeft kleding bedacht, alle chicks zouden naakt moeten lopen..
fuck die shit, ik wil gewoon neuken wie ik tegenkom..quote:Op woensdag 24 september 2008 17:48 schreef Lod het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je je info vandaan haalt maar ook bij de meeste dieren is er geen sprake van willekeurig iemand van achteren pakken. Daarvoor is al een heel proces aan de gang geweest van baltsen, vechten en indruk maken op de vrouwen. Aan de hand daarvan kunnen de vrouwelijke dieren een keus maken in dekmateriaal.
dan blijft ze echt wel een poos stilquote:Op woensdag 24 september 2008 17:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
hehe , je zult maar een meid hebben die je wilt baffen
Ik zou geen aannames doen waar je later spijt van kunt krijgen. Zometeen ligt moeders smachtend op je te wachten.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:49 schreef Yi-Long het volgende:
Vindt de vader van TS het wel OK wanneer ik zometeen even de keuken in kom lopen en de moeder van TS dubbel over de tafel leg en van achteren neem!?
Nee!?
Nou, daarom dus.
Whehe, een kut van een meter.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Dan lopen dit soort mormels ook naakt rond. Zolang ze nog op hun eigen benen kunnen staan dan
.
... Dan mag TS er zelf overheen.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:52 schreef Lod het volgende:
[..]
Ik zou geen aannames doen waar je later spijt van kunt krijgen. Zometeen ligt moeders smachtend op je te wachten.
ik ben met de ooievaar gekomen, heb geen ouders..quote:Op woensdag 24 september 2008 17:49 schreef Yi-Long het volgende:
Vindt de vader van TS het wel OK wanneer ik zometeen even de keuken in kom lopen en de moeder van TS dubbel over de tafel leg en van achteren neem!?
Nee!?
Nou, daarom dus.
Je bepleit verkrachting?quote:Op woensdag 24 september 2008 17:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het kan toch gewoon? Soms is het wat moeilijker en pijnlijker, maar dat hou je toch.
Ik geef alleen de mogelijkheden aan.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:57 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Je bepleit verkrachting?
aahhh moest dat plaatje nou?quote:Op woensdag 24 september 2008 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Dan lopen dit soort mormels ook naakt rond. Zolang ze nog op hun eigen benen kunnen staan dan
.
Ja, dat snap ik, maar ik wilde het even zeker wetenquote:Op woensdag 24 september 2008 18:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik geef alleen de mogelijkheden aan.
is die spleet nou haar vagina?quote:Op woensdag 24 september 2008 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
.
Wat al er een grote neger met een klokkenspel van 30cm dat nou eens dacht? "Laar ik die DeVille een lekker van achteren nemen"quote:Op woensdag 24 september 2008 17:21 schreef DeVille80 het volgende:
Dat hebben de dieren goed geregeld.. Je pakt willekeurig iemand van achteren en neuken maar..
Waarom kan dat niet bij mensen, en welke idioot heeft kleding bedacht, alle chicks zouden naakt moeten lopen..
ik troost mijn ogen nu door te zeggen: "he dat is gewoon der navel die zo uitgerekt is..."quote:Op woensdag 24 september 2008 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
.
ergens heb je een punt, gewoon knokken alpha male worden en alles neuken wat beweegtquote:Op woensdag 24 september 2008 17:21 schreef DeVille80 het volgende:
De haas heeft wel een zeer charming versiertechniek: hij mept namelijk zijn lieftallige vrouwelijke soortgenoten op de kop zodat ze weten: i wanna get down baby :-)quote:Op woensdag 24 september 2008 17:48 schreef Lod het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je je info vandaan haalt maar ook bij de meeste dieren is er geen sprake van willekeurig iemand van achteren pakken. Daarvoor is al een heel proces aan de gang geweest van baltsen, vechten en indruk maken op de vrouwen. Aan de hand daarvan kunnen de vrouwelijke dieren een keus maken in dekmateriaal.
De haas heeft wel een zeer charming versiertechniek: hij mept namelijk zijn lieftallige vrouwelijke soortgenoten op de kop zodat ze weten: i wanna get down baby :-)quote:Op woensdag 24 september 2008 17:48 schreef Lod het volgende:
[..]
Tip 1: Zoek een goed bordeel en neuk je eigen helemaal seropositief.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:21 schreef DeVille80 het volgende:
Maar er is niemand die jou wil neuken, dus kom je maar met een kansloos topic.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:49 schreef DeVille80 het volgende:
[..]
fuck die shit, ik wil gewoon neuken wie ik tegenkom..
Hoax! Ze heeft geen navel.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
.
Blame Eva. Moest ze maar niet van die mooie appelboom snoepenquote:Op woensdag 24 september 2008 17:21 schreef DeVille80 het volgende:
Jah!quote:Op woensdag 24 september 2008 21:57 schreef ikJur het volgende:
TS is een Potentiële verkrachter
Daarom:quote:Op woensdag 24 september 2008 17:21 schreef DeVille80 het volgende:
Waarom kan dat niet bij mensen
omg, hoeveel users er altijd in trappenquote:Op woensdag 24 september 2008 17:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik wel bij bepaalde vrouwen.
Laat je niet misleiden door dat icoontje naast m'n naam![]()
Neen.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:17 schreef Cith het volgende:
ziet iedereen nou zo'n sexeh half naakte vrouw als ad?
Dan zeg je toch gewoon dat je een bloedlul hebt en dat ie op volle sterkte minimaal 30 cm is!quote:Op donderdag 25 september 2008 17:34 schreef Nastyman het volgende:
Kleren zijn fantastisch anders zou iedereen mijn kleine piemel zien hihi
*penetreer*quote:Op woensdag 24 september 2008 17:21 schreef DeVille80 het volgende:
En vrouwen nog steeds niet door hebben dat ze geen kleding nodig hebben.quote:Op vrijdag 26 september 2008 03:02 schreef Morwen het volgende:
Omdat mannen nog steeds niet door hebben hoe de diverse sluitingen bij vrouwenkleding werken?
Ze selecteren op het sterkste mannetje d.m.v. ze te laten vechten? (En ook andere eigenschappen op andere manieren)quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:24 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Wat heeft evolutie nu weer te maken met seksuele selectie?
wat whiteninja zegt dus. vrouwtjes kiezen mannetjes uit die er sterk en gezond uit zien zodat er een sterk en gezond kindje geboren kan worden. En mannen kiezen ook vrouwtjes uit die de beste genen heeft. (knap, symetrisch, niet te dik, niet te mager etc)quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:24 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Wat heeft evolutie nu weer te maken met seksuele selectie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |