zou jij niet als je een lekkere kerel ziet, gelijk erop willen springen..quote:
Dat dus inderdaadquote:
Nee, dat heb ik wel bij bepaalde vrouwen.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:24 schreef DeVille80 het volgende:
[..]
zou jij niet als je een lekkere kerel ziet, gelijk erop willen springen..
Volgens mij houdt Bio meer van vrouwen.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:24 schreef DeVille80 het volgende:
[..]
zou jij niet als je een lekkere kerel ziet, gelijk erop willen springen..
quote:Op woensdag 24 september 2008 17:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Volgens mij houdt Bio meer van vrouwen.
fatsoen...quote:Op woensdag 24 september 2008 17:25 schreef Curri het volgende:
Omdat wij fatsoen hebben. Dieren niet?
quote:Op woensdag 24 september 2008 17:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik wel bij bepaalde vrouwen.
Laat je niet misleiden door dat icoontje naast m'n naam![]()
Ja, spannend is 't daardoor wel, maar als je nou, net als ik niet van verrassingen houdt!?..quote:Op woensdag 24 september 2008 17:22 schreef Biogarde het volgende:
Zo blijft het spannend.
quote:Op woensdag 24 september 2008 17:37 schreef Heatseeker het volgende:
Het nadeel daarvan is dat ook homo's dat recht dan krijgen en je plots een piemel in je anus krijgt gedrukt omdat die homo gewoon even wil neuken.
quote:
met vrouwen danquote:
hehe , je zult maar een meid hebben die je wilt baffenquote:Op woensdag 24 september 2008 17:40 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
met vrouwen dan
standaard scheermessen bij mn reet, zodat het homoprobleem opgelost is, voordat het begint
Ik weet niet waar je je info vandaan haalt maar ook bij de meeste dieren is er geen sprake van willekeurig iemand van achteren pakken. Daarvoor is al een heel proces aan de gang geweest van baltsen, vechten en indruk maken op de vrouwen. Aan de hand daarvan kunnen de vrouwelijke dieren een keus maken in dekmateriaal.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:21 schreef DeVille80 het volgende:
Dat hebben de dieren goed geregeld.. Je pakt willekeurig iemand van achteren en neuken maar..
Waarom kan dat niet bij mensen, en welke idioot heeft kleding bedacht, alle chicks zouden naakt moeten lopen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |