Ik vloek wel een beetje bij jouquote:
Welneequote:
quote:Dames, dit is een serieus F&F Feedbacktopic. Doe 'ns niet SC-en
Done & done!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:48 schreef maok het volgende:
...en doe ook maar 'katten-noob' met een streepje, volgens mij is het 1 woord?
Open er een topic overquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vond de discussie wel leuk
Het konijn vond van nietquote:
Ik zal er zijn!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het konijn vond van niet![]()
Bij deze stuur ik je alvast een uitnodiging voor mijn topic uit de toekomst!
Nee hoor, ik ben het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:29 schreef ElisaB het volgende:
Lieve collega... wil jij even kijken wat jij ervan vindt?
Steun zwerfdieren op Kreta en wordt lid van Omroep Piep!
Gooi 'm gerust weer open als je dat wilt!
Misschien nog of Puk met andere dieren kan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:08 schreef Ireth het volgende:
Kan iemand het even checken? Volgens mij staat alles er in wat gewenst is?
Puk zoekt een nieuw baasje
Andere dieren en woonplaats. Ga ik even navragen bij mijn vriendin. (weet wel waar zij woont, maar niet waar haar ouders wonenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien nog of Puk met andere dieren kan?
Ik vind het eerlijk gezegd nog wel meevallen. Volgens mij bedoelt ie het heel anders dan jij het leest (of in elk geval lees ik het anders denk ik). Ik lees: heb je ook bewegende beelden (filmpje op Youtube). En verder is zijn kijk op de maakbaarheid van dierengezondheid iets korter door de bocht dan de jouwe. Of ie gelijk heeft, dat weet ik niet. Maar hij mag het volgens mij wel vinden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:45 schreef Qwea het volgende:
Golden Retriever trekt rechter achterpoot op
Kan iemand for god sake die sig nog wat eens uit dat topic gooien? Hij is alleen maar aan het zuigen, dom lullen en trappen na aan het geven.
Christ.
\quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd nog wel meevallen. Volgens mij bedoelt ie het heel anders dan jij het leest (of in elk geval lees ik het anders denk ik). Ik lees: heb je ook bewegende beelden (filmpje op Youtube). En verder is zijn kijk op de maakbaarheid van dierengezondheid iets korter door de bocht dan de jouwe. Of ie gelijk heeft, dat weet ik niet. Maar hij mag het volgens mij wel vinden.
Of zit ik er helemaal naast?
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Sorry ik ben wat harder, werkt het niet dan is het gewoon einde hond hoe vervelend dat ook klinkt.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor retardpostDat beest is amper aan zijn kuur begonnen
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En dat is nog totaal niet relevant, dus ik snap niet waarom je haar een trap na moet geven.
In mijn ogen blijft hij maar zuigen. Het is totaal niet relevant voor het topic. En dat van die bewegende beelden is gewoon dom. Zoals ik ook al in het topic zei. Waar hij het trouwens over pics had. Aan beelden of pics kun je niet zien wat de hond heeft. Een opgetrokken poot kan van alles zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:45 schreef sig000 het volgende:
Teveel honden hebben gebreken en als iedereen zo'n hond wil dan is 't voor Fokkers snel poen maken.
Tsja, voor de een wel, voor de ander niet. Ik zou er niet direct aan denken (you know me), maar andere mensen denken daar anders over. En ik redeneer een beetje van wat ik weet; ik ken toevallig twee mensen die een labrador hadden met een probleem met de achterpoten. Afmaken was bij beide een heel niet zo gekke optie.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:03 schreef Harajuku. het volgende:
Een hond afmaken omdat ie last van zijn poot heeft, heel normale reactie inderdaad
Ik heb een hond met zware artrose en HD in zn heupen. Ooh en 2x kapotte knie banden. Dan maak je je hond toch niet afquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja, voor de een wel, voor de ander niet. Ik zou er niet direct aan denken (you know me), maar andere mensen denken daar anders over. En ik redeneer een beetje van wat ik weet; ik ken toevallig twee mensen die een labrador hadden met een probleem met de achterpoten. Afmaken was bij beide een heel niet zo gekke optie.
Zal toch niet wezen dat ik eens niet het watje ben
Dat bedoelde ik inderdaad. Als het langer bezig is en t schiet niet op dan zou je daar eventueel aan kunnen denken ja, maar nu lijkt het me gewoon op de kast jagen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:18 schreef Qwea het volgende:
en dat erbij, de hond heeft sinds gisteren carprodyl. Het is geweldig spul, maar geen wonderspul wat binnen 3u alles wegneemt
dit kan je ook opvatten als dierenmishandeling natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb een hond met zware artrose en HD in zn heupen. Ooh en 2x kapotte knie banden. Dan maak je je hond toch niet af
ooh kijk, nog zo'n kneusje wat even komt zieken. Als jij iets weet van mijn hond of mij, dan mag je terug komen. Voor nu moet je gewoon je bek houdenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit kan je ook opvatten als dierenmishandeling natuurlijk.
Ja, weet ik veel; your guess is as good as mine. Als jij denkt dat je hond happy is en niet te veel pijn heeft, dan denk ik van niet. En dan kan ik het alleen maar met je eens zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:17 schreef Qwea het volgende:
Ik heb een hond met zware artrose en HD in zn heupen. Ooh en 2x kapotte knie banden. Dan maak je je hond toch niet af
Mijn hond springt, mijn hond rent, mijn hond blaft. Hij doet het nog prima. Wel naar duizenden euro's aan operaties e.d, maar nu lijkt hij bijna geen pijn meer te hebben. Dus ik kan er niet echt om "lachen" als 1 of ander kneusje (wat dat is het in mijn ogen) zegt dat je de hond maar in moet laten slapen omdat de hond wat hinkt. Terwijl de hond zn kuur nog niet eens heeft afgemaakt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel; your guess is as good as mine. Als jij denkt dat je hond happy is en niet te veel pijn heeft, dan denk ik van niet. En dan kan ik het alleen maar met je eens zijn
Nou ja, nix mis mee dus; lijkt me prima opgelost!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:25 schreef Qwea het volgende:
Mijn hond springt, mijn hond rent, mijn hond blaft. Hij doet het nog prima. Wel naar duizenden euro's aan operaties e.d, maar nu lijkt hij bijna geen pijn meer te hebben.
Ja, snap ik wel. Maar je kunt het ook negeren. Of naast je neerleggen. Helaas (!) zijn er nou eenmaal mensen die er anders tegenaan kijken dan jij en ik. Die € 200 voor een behandeling al teveel vinden. Of die er oprecht van overtuigd zijn dat je een dier moet laten afmaken als het ziek is of pijn heeft. Ik kan er ook niet enthousiast van worden, maar dat word ik ook niet van 'kneusje' ofquote:Dus ik kan er niet echt om "lachen" als 1 of ander kneusje (wat dat is het in mijn ogen) zegt dat je de hond maar in moet laten slapen omdat de hond wat hinkt. Terwijl de hond zn kuur nog niet eens heeft afgemaakt.
Of een ander kneusje wat ervan overtuigd is dat ik mijn hond mishandel
Iemand die geen moer van mij weet, laat staan van mijn hond, en dan vervolgens pretendeerd dat ik mijn dier mishandel verdient nog veul meer dan alleen kneusje.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou ja, nix mis mee dus; lijkt me prima opgelost!
[..]
Ja, snap ik wel. Maar je kunt het ook negeren. Of naast je neerleggen. Helaas (!) zijn er nou eenmaal mensen die er anders tegenaan kijken dan jij en ik. Die � 200 voor een behandeling al teveel vinden. Of die er oprecht van overtuigd zijn dat je een dier moet laten afmaken als het ziek is of pijn heeft. Ik kan er ook niet enthousiast van worden, maar dat word ik ook niet van 'kneusje' of
Psies; helemaal helderquote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:33 schreef Qwea het volgende:
Iemand die geen moer van mij weet, laat staan van mijn hond, en dan vervolgens pretendeerd dat ik mijn dier mishandel verdient nog veul meer dan alleen kneusje.
Maar goed, ik denk dat mijn punt wel duidelijk is nu.
Al laaaaaaang gedaanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:27 schreef Poeke het volgende:
Hallo modjes: Belevenissen van een dierenambulancemedewerker lezen?
Mag die dicht. Ik open binnenkort een topic met een mooie OP met meer info over de ambulance en werkzaamheden, belevenissen enzo)
Mijn dank is groot.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Al laaaaaaang gedaan![]()
GrapjeIk was al in F&F en volgde je topic al.
Ik ben heel benieuwd naar je belevenissen
Er is al heel lang niet in gepost zag ik, hij is al helemaal weg gezakt dus het is eigenlijk een beetje overbodig.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:02 schreef Tha_Flash het volgende:
Zou hier een slotje op mogen aub ?
Konijntjes zoeken huisje(s)
ik zit nog te twijfelen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:05 schreef yvonne het volgende:
Mogguh!
Animo check
Fok 10-jaarsmeet animo check
Thanks !quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Er is al heel lang niet in gepost zag ik, hij is al helemaal weg gezakt dus het is eigenlijk een beetje overbodig.
Maar ik zal er wel een slotje op zetten
quote:Op zondag 28 september 2008 13:08 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb net een topic zitten schrijven met echt 3 A4 aan tekst waarin ik allemaal verzekeringen vergeleek. Echt lang bezig geweest met schrijven en uitzoeken. Druk ik op invoeren (natuuuurlijk weer vergeten mn tekst te kopieeren) zegt ie dat ik niks had ingevoerd. Byebye topic. Byebye tekst. Ik kan wel janken man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |