Misschien moet je poes regelmatig een beetje negeren. Gewoon je ding doen en niet te gefixeerd zijn op 'm. Hij houdt jou wel in de gatenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:40 schreef Segafreak het volgende:
Hij gaat nu wel eten en op de bak als ik er 2,5 meter vanaf zit, op het moment dat ik probeer op te staan schiet ie meteen weer weg.. Zo eng ben ik nu ook weer niet... Ik weet niet wat ze met het arme beestje gedaan hebben, maar dit vind ik wel erg sneu...
[ afbeelding ]
We hebben sinds kort een andere kat erbij. Inmiddels ruim een half jaar oud maar mauwen doet/kan ie niet. Een heel zacht mauwtje af en toe. Verder een rebel, maar wel een stille. Ik denk dat sommige katten gewoon minder mauwen dan andere. Nix om je ongerust over te maken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:31 schreef Segafreak het volgende:Wat ik overigens ook apart vind is dat mijn kat helemaal geen miauw laat horen, zit gewoon ergens stil op de stoel te luieren.
Ik ben zó blij dat hij bij jou woont nu en niet meer op zijn oude adres!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:40 schreef Segafreak het volgende:
Hij gaat nu wel eten en op de bak als ik er 2,5 meter vanaf zit, op het moment dat ik probeer op te staan schiet ie meteen weer weg.. Zo eng ben ik nu ook weer niet... Ik weet niet wat ze met het arme beestje gedaan hebben, maar dit vind ik wel erg sneu...
[ afbeelding ]
Zelf zou ik alleen gericht de rescue remedy adviseren. Ik vind deze verhuizing voor de kat toch ook wel onder een acuut trauma vallen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:37 schreef Xenia het volgende:
Lief topic en lief poezebaasje
Bach Bloesem is een heel goed idee. Ik zou alleen niet gaan voor Rescue Remedie, maar voor Star of Bethlehem. Rescue Remedie is vooral voor acute trauma's (aanrijding, doodsangst, paniek), Star of Bethlehem is vooral voor angst en trauma's in het heden en het verleden (mishandeling, overplaatsing, etc). Hier kun je er wat meer over lezen, ook over hoe het toe te passen: www.anthemis.nl/bachdieren.htm
Donequote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:00 schreef Segafreak het volgende:
@Harjuku: Gaarne: Een nieuw huis voor Smirnoff, even wennen hoor
Katten en kattenbakluikjes, een werkelijk waardeloze combinatiequote:Op zondag 15 maart 2009 01:44 schreef Segafreak het volgende:
Hmm, dat klinkt hoopvol Meike, Ik denk dat ik een soortgelijk patroon ook eens ga proberen. Met zn 3-en een bakje in 6 tot 8 uur?? Volgens mij heeft mijn kat gewoon veel honger dan.. met een tijdsbestek van 4 uur is de hele bak al leeg.. Maargoed, ik ga hem nu iets minder te eten geven, eens kijken hoe dat gaat.
Had gisteren de kap van zn bak er weer opgezet met het klepje.. Wil ie naar binnen maar zit tegen die deur aan te kijken en kon er dus (in zijn ogen) niet in.. Een aantal minuten later het deurtje eruit gehaald en toen ging het wel.
Jazz heeft er geen problemen meequote:Op zondag 15 maart 2009 01:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Katten en kattenbakluikjes, een werkelijk waardeloze combinatieIk ben nog geen enkele kat tegen gekomen die wél om kon gaan met het luikje van de kattenbak
Jij hebt ene gode poes :/9quote:
Sinds ik in FF lees begin ik hem steeds meer en meer te waarderenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |