En hij klopt, of niet somsquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:04 schreef Segafreak het volgende:
Dank voor de mooie expressie ElisaB, ik moest hardop lachen.
jij kattenkenner....quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:47 schreef Adelante het volgende:
Ergens een lampje aanlaten dat ie een beetje rond kan kijken
Agosquote:Op zondag 8 maart 2009 @ 13:18 schreef Segafreak het volgende:
Voor zover ik kan zien, is ie redelijk schoon, wil hem eigenlijk verder schoonmaken, maar dat durf ik niet zo goed.. Ben bang dat ie dat als een "aanval" ziet. En dan kruipt ie weer in zijn schulpje..[afbeelding]
Zoals je ziet, de plintjes moeten nog.
Wat een schatjequote:Op zondag 8 maart 2009 13:18 schreef Segafreak het volgende:
Voor zover ik kan zien, is ie redelijk schoon, wil hem eigenlijk verder schoonmaken, maar dat durf ik niet zo goed.. Ben bang dat ie dat als een "aanval" ziet. En dan kruipt ie weer in zijn schulpje..[ afbeelding ]
Link naar dat ding? Of iets dat er op lijkt?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:01 schreef Meike26 het volgende:
Trouwens, ik weet niet wat voor waterbakje je hebt, maar wij hebben sinds kort een electronische waterbol, zoals deze:
[ afbeelding ]
Het is goed voor je kater, omdat katers wel eens last kunnen krijgen van blaasgruis. Omdat er door het stromende water meer zuurstof in het water zit, is het gezonder voor je kat/poes en houden katten ook van stromend water. Ze drinken er opmerkelijk beter door dan het reguliere waterbakje.
Kwa stroom valt het heel erg mee, iets van 3 watt per uur. We hebben het uitgerekend en alleen het waterbakje zal per jaar iets van 11 a 13 euro kosten. En als dat de gezondheid van kater/poes ten goede komt, dan is dat kleine beetje niet eens meer het overwegen waard...![]()
God om te horen dat Smirnoff zich al wat meer laat zien. En goed initiatief dt je dat stukje karton er voor hebt gezet. Kan je ook foto maken van je kereltje als hij zich weer eens laat zien? Niet omdat ik je niet geloof hoor, maar omdat ik hem ook wel eens wil zien als hij beweegt/actie onderneemt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |