Waarschijnlijk naar de asielen in Kretaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:59 schreef Harajuku. het volgende:
Maar waar gaan de Nederlandse asiel dieren dan heen
Mag ook hoor, maar met lid worden vanomroep piep krijgen we in Nederland er misschien een leuke dierenzender bij. Hun doel is natuurlijk om zoveel mogelijk omroepleden te krijgenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:14 schreef ASSpirine het volgende:
Waarom niet rechtstreeks doneren ipv nog eens 1,73 aan "administratieve kosten" te betalen.
Daar heb ik t dan ook niet over. Steunen dmv geld en dat ze het probleem dan dáár aanpakken, okay. Maar de dieren hierheen halen terwijl er hier nog steeds dieren zonder huis zitten vind ik ook weer zoiets.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:17 schreef RubyE het volgende:
Nee joh, haha tuurlijk niet. We halen expres niet alle dieren naar Nederland. Maar een klein topje van alle honden die een beter leven verdienen. Hoewel een asiel in Nederland natuurlijk ook niet de ideale situatie is voor een dier, worden ze niet bruut doorgeslagen, als voetbal gebruikt, of als pup in een container gegooid of gewoonweg vergiftigd omdat het toeristenseizoen begint en dus ze alle dieren kwijt willen.
Alleen goed adopteerbare honden komen hierheen, en gaan in opvanggezinnen.
De asielen in Nederland steun ik net zo goed. Heb asielkatten en heb ook al 2 nestjes kittens opgevangen die hun moeder kwijt waren voor de dierenbescherming, maar dat op Kreta mensen zo walgelijk met dieren omgaan kunnen die dieren toch niet helpen? daar maakt Mirtos zich hard voor.
We waren nog niet wakkerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:14 schreef ASSpirine het volgende:
Trouwens, spam en modje doet er niks tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |