Let op: Puk is niet van mij (Ireth!). Ik (Ireth) ben niet verantwoordelijk voor Puk. Puk is van de ouders van een vriendin van mij. Deze vriendin heeft ook onderstaande tekst opgesteld. Echter heeft zij geen Fok!Account en is niet thuis in het internetgebeuren, dus heb ik aangeboden om onderstaande tekst te plaatsen. Eventuele vragen omtrent Puk speel ik aan haar door, een direct antwoord heb ik hier dus ook niet op. Indien er intresse is voor Puk dan speel ik graag de gegevens door van degene met intresse aan haar, zodat zij contact kan leggen._____
Puk is een 7 1/2 jarige gecastreerde kater die bij ons gekomen is als kitten, mijn jongste broertje zag de advertentie en was meteen helemaal verkocht. Toen hij ging samenwonen kon Puk helaas niet mee verhuizen. Puk is een echte buitenkat en waar zij gingen wonen kon Puk niet naar buiten. Mijn ouders vonden het prima dat hij bij hun bleef wonen. Nu worden mijn ouders een dagje ouder, gaan graag samen op pad,waardoor Puk vereenzaamd, daarbij willen ze graag deze zomer de hele zomer op vakantie. Dit vinden ze zielig voor hem, bij ons kan hij niet terecht wegens allergiën. Daarom zoeken wij een nieuw baasje voor hem.
Puk is gechipt en heeft een mooi dierenpaspoort waar alles keurig in bijgehouden is door de dierenarts. Op 21 maart 2008 heeft hij zijn laatste inenting gehad wat tevens zijn laatste dierenartsbezoek was.
Puk is bak zindelijk, speelt graag buiten zolang het niet regent, als hij buiten is dan maakt hij graag de buurt onveilig met zijn vriendje, samen gaan ze graag achter de muizen aan of proberen ze kleine vogeltjes of konijntjes te pakken. Puk is tot nu toe als enige huisdier opgegroeit in een rustig gezin. Of die samen met huisdieren dat weten we niet. Kleine kinderen vind ie eng, hij zoekt dan liever zijn een veilige haven op, als er wat grotere kinderen in de buurt zijn vind hij dit minder erg zolang ze hem maar zijn gang laten gaan. Hij heeft geen gezondheidsproblemen en een speciaal dieet volgt ie ook niet.
Puk mag zo opgehaald worden, hij woont nu in Uithoorn, een dorpje onder Aalsmeer, Amstelveen / Amsterdam, alles is aanwezig van draagbak tot kattenbak en etensbakjes.
[ Bericht 2% gewijzigd door Ireth op 06-03-2009 22:30:44 ]