Je mag me ook gewoon aanspreken met m'n huidige username hoor.quote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 14:29 schreef Koenholio het volgende:
Of geestlijk gehandicapten die niet "anders", maar "speciaal" zijn.
Celldivision-challenged.quote:Op woensdag 24 september 2008 14:30 schreef afcajos het volgende:
kanker
Ik ben redelijk impulsief qua topics openen ja.quote:Op woensdag 24 september 2008 14:30 schreef afcajos het volgende:
Ik ben het vaak met je eens dr crane, maar kanker wat heb jij veel te klagen![]()
![]()
Geniet jij wel van je leven
Sorryquote:Op woensdag 24 september 2008 14:28 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Je mag me ook gewoon aanspreken met m'n huidige username hoor.Het is niet alsof je hier een ontdekking hebt gedaan ofzo.
Mee eens hoor. Maar dat is dan aan de hand van de vele dingen die je wél hebt of kunt. Een beperking is geen zege ofzo.quote:Op woensdag 24 september 2008 14:34 schreef Emimich het volgende:
Ieder persoon heeft zijn functie in deze maatschappij en zijn waarde.
Hoeft niet, alleen met oude usernames gaan strooien is nogal nutteloos.quote:Op woensdag 24 september 2008 14:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Sorry
Kzal m'n bakkes houden nu
prison break episode 4.2quote:Op woensdag 24 september 2008 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
I'm not handicapped, I'm hadicapable!
Verdomme, hap nou eens een keer in plaats van dat oeverloze relativeren, waar is de oude Mailbu gebleven?quote:Op woensdag 24 september 2008 14:36 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Mee eens hoor. Maar dat is dan aan de hand van de vele dingen die je wél hebt of kunt. Een beperking is geen zege ofzo.
George Carlinquote:You can't even call these people handicapped anymore. They'll say, "We're not handicapped. We're handicapable!" These poor people have been bull-shitted by the system into believing that if you change the name of the condition, somehow you'll change the condition. Well, hey cousin, ppsssspptttttt. Doesn't happen. Doesn't happen.
We have no more deaf people in this country, hearing impaired. No ones blind anymore, partially sighted or visually impaired. We have no more stupid people. Everyone has a learning disorder...or he's minimally exceptional. How would you like to be told that about your child? "He's minimally exceptional." "Oohh, thank god for that." Psychologists actually have started calling ugly people, those with severe appearance deficits. It's getting so bad, that any day now I expect to hear a rape victim referred to as an unwilling sperm recipient.
Zeg.... wil jij niet zo denigrerend praten over de nacht, met die lelijke harses van je!quote:Op woensdag 24 september 2008 14:44 schreef LaTiNo het volgende:
Ik ben zo lelijk als de nacht, maar dat is niet erg, want schoonheid zit van binnen
Wedden dat als ik je opensnij alleen maar bloed, pus, gal en stront ga vinden?quote:Op woensdag 24 september 2008 14:44 schreef LaTiNo het volgende:
Ik ben zo lelijk als de nacht, maar dat is niet erg, want schoonheid zit van binnen
De link naar het hele stuk:quote:Op woensdag 24 september 2008 14:51 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Een wijs man.
Kan iemand minister Vogelaar dat stukje ook even mailen?
Dat vind ik nou een uitzondering eigenlijk. Bij die kinderen/mensen is de beperking dermate zwaar dat ze gewoon erg veel (positieve) aandacht nodig hebben en weinig zelfstandig kunnen.quote:Op woensdag 24 september 2008 14:57 schreef DarkDream het volgende:
Kinderen met het syndroom van Down die overdreven worden voorgetrokken t.o.v. de overige broers / zussen.
Ze hebben enkel een chromosoompje teveel.
Oké, het is lullig als je zo bent...maar overdrijven is soms ook een vak.
Zelfspot is idd een betere manier. Zolang je het niet constant doet, dan wordt het een beetje triest.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:17 schreef MarMar het volgende:
Ach ja, als het van dat "amerikaanse" positiefdoenerij is (kan er even geen ander woord voor bedenken, maar je begrijpt vast wat ik bedoel, zo niet, kijk eens naar de "blijde" gezichten van tell sell) ben ik het met je eens, maar in de zin van een beetje grappig bedoelde zelfspot kan ik het dan wel weer waarderen.
Het is maar net wie het zegt en hoe het gezegd wordt...
Stront heb ik net weggebracht naar het toiletquote:Op woensdag 24 september 2008 14:51 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Wedden dat als ik je opensnij alleen maar bloed, pus, gal en stront ga vinden?
Normaal zou je denken dat het hier een slechte grap betreft maar ik heb het serieus mensen horen zeggen.quote:Op woensdag 24 september 2008 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zeg altijd: schoonheid zit van binnen, maar je moet er wel mee over straat kunnenquote:Op woensdag 24 september 2008 14:33 schreef Yi-Long het volgende:
'Schoonheid zit van binnen'
'dat is wel te hopen voor je ja(!)'
Nee, dat zei Theo Maassen.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:09 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: schoonheid zit van binnen, maar je moet er wel mee over straat kunnen
quote:Op woensdag 24 september 2008 14:38 schreef Pool het volgende:
Ik zag TS anders laatst in een topic ook extreem positief doen over HBO.
Nee, dat zegt Theo Maassen dusquote:Op woensdag 24 september 2008 22:16 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Doe het dan wel in één keer goed, het was namelijk Hans Teeuwen.
Het gaat om het kopje, de rest is alleen maar om aan te douwen.quote:Op woensdag 24 september 2008 14:37 schreef afcajos het volgende:
"Ik kan er niks aan doen dat ik zo'n kleine piemel heb!, bovendien gaat het erom wat je ermee doet, en niet hoe groot die is" © een willekeurige maagd in R & P
Volgens mij is het toch echt Theo Maassen. Ik zal voor de zekerheid vanavond eens 2 shows van hem kijken om te zien of het erin zit.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:30 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij, het was Hans Teeuwen.
100% zeker op Theo Maassen, weet alleen niet meer welke show..quote:Op woensdag 24 september 2008 22:30 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij, het was Hans Teeuwen.
Ruwe Pitquote:Op woensdag 24 september 2008 23:57 schreef Tommeke het volgende:
[..]
100% zeker op Theo Maassen, weet alleen niet meer welke show..
Volgens mij die met Coca-Cola enzo
quote:Op woensdag 24 september 2008 14:33 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Ik ben redelijk impulsief qua topics openen ja.Als ik 1 keer iets hoor/zie of meemaak dan post ik er over.
De dag erna maak ik me weer druk over andere dingen.
Dankquote:Op donderdag 25 september 2008 01:47 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ruwe Pit
Dus wel degelijk Theo maassen
quote:Op woensdag 24 september 2008 14:38 schreef Pool het volgende:
Ik zag TS anders laatst in een topic ook extreem positief doen over HBO.
Valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 25 september 2008 06:12 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Dan zul jij ,t vast zwaar hebben.
Waarom post je niet onder je eigen account, Bearegard? (of hoe je ook heet)quote:Op donderdag 25 september 2008 01:29 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Meneer Crane, ik wil je graag aanzoeken om je direct op te ruimen van deze aardkloot. Ten eerste staat je openingspost bol van de hypocrisie. Jij roept zelf toch ook dat het HBO de perfecte middenweg is? Jij roept toch ook dat het belangrijker is om sociaal te zijn dan intelligent te zijn? Wat is dit dan, plebejer?
Ten tweede... Je vernoemt je naar een geweldig individu - een vir clarissimus. Of zoals de jeugd dat zegt: een "opperbaas". Zelf ben je echter niets meer dan een humiliore, een lachertje. Wat voor reden heb je om Frasier Crane zwart te maken door je domheid achter zijn naam en afbeeldingen te verschuilen? Je valt in de herhaling, meneer Crane. Autisme, wellicht?
[ afbeelding ]
Ik geef dit topic een negatieve "kudo".
Dat is mijn account niet. Nickolaus.Maximillian is mijn account. Zou je misschien antwoord willen geven op mijn vraag?quote:Op donderdag 25 september 2008 12:15 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Waarom post je niet onder je eigen account, Bearegard? (of hoe je ook heet)
HBO-ers die op het internet een universitaire titel gebruiken.quote:Op donderdag 25 september 2008 01:29 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Meneer Crane, ik wil je graag aanzoeken om je direct op te ruimen van deze aardkloot. Ten eerste staat je openingspost bol van de hypocrisie. Jij roept zelf toch ook dat het HBO de perfecte middenweg is? Jij roept toch ook dat het belangrijker is om sociaal te zijn dan intelligent te zijn? Wat is dit dan, plebejer?
Ten tweede... Je vernoemt je naar een geweldig individu - een vir clarissimus. Of zoals de jeugd dat zegt: een "opperbaas". Zelf ben je echter niets meer dan een humiliore, een lachertje. Wat voor reden heb je om Frasier Crane zwart te maken door je domheid achter zijn naam en afbeeldingen te verschuilen? Je valt in de herhaling, meneer Crane. Autisme, wellicht?
[ afbeelding ]
Je bent gehandicapt?quote:Op donderdag 25 september 2008 01:29 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[ afbeelding ]
De enige handicaps die ik heb zijn mijn illustere intelligentie en uitmuntende woordenschat. Het zorgt er nog wel eens voor dat mensen mij niet begrijpen hoe plebejisch ik ook praat.quote:
Ah, frustrerend reageren is een teken van intelligentie...Toch goed om te weten.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:16 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
De enige handicaps die ik heb zijn mijn illustere intelligentie en uitmuntende woordenschat. Het zorgt er nog wel eens voor dat mensen mij niet begrijpen hoe plebejisch ik ook praat.
Frustratie zeg je? Proleet. Superioriteit heet dat. Het weten dat ik Dr. Crane in elk opzicht overklas. Er is gewoon niets leuker dan de arbeidersklasse treiteren. Hup, werken nu. Plebsgeit.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:20 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ah, frustrerend reageren is een teken van intelligentie...Toch goed om te weten.
Nou, zo uitmuntend is je woordenschat niet, kameraad. Het is de je vierde post waarin je "plebejer" en "plebejisch" typt. Volgens mij heb je recent een nieuw woordje geleerd...quote:Op donderdag 25 september 2008 14:16 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
De enige handicaps die ik heb zijn mijn illustere intelligentie en uitmuntende woordenschat. Het zorgt er nog wel eens voor dat mensen mij niet begrijpen hoe plebejisch ik ook praat.
Die niet beter weten, weten niet beter...quote:Op donderdag 25 september 2008 14:23 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Frustratie zeg je? Proleet. Superioriteit heet dat. Het weten dat ik Dr. Crane in elk opzicht overklas. Er is gewoon niets leuker dan de arbeidersklasse treiteren. Hup, werken nu. Plebsgeit.
Ah! Ik snap hem al. Dus als ik twee taarten zou hebben, dan zou ik mijn zin zo formuleren:quote:Op donderdag 25 september 2008 14:25 schreef SallySellsSalt het volgende:
[..]
Nou, zo uitmuntend is je woordenschat niet, kameraad. Het is de je vierde post waarin je "plebejer" en "plebejisch" typt. Volgens mij heb je recent een nieuw woordje geleerd...
"De enige handicaps die ik heb zijn mijn illustere intelligentie en uitmuntende woordenschat"
Euhm...![]()
Waarom niet
"De enige handicaps die ik heb zijn is mijn illustere intelligentie en uitmuntende woordenschat" =
Mooi, een gevoelige plek...Ik hoopte al dat je zou happen...quote:Op donderdag 25 september 2008 14:29 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ah! Ik snap hem al. Dus als ik twee taarten zou hebben, dan zou ik mijn zin zo formuleren:
"De enige taart die ik heb is mijn chocoladevlaai en aardbeiverwennerij"
Wat 'n nutteloze post. Jij zou ook zo'n houding hebben als je in mijn schoenen stond en je zou realiseren dat je daadwerkelijk superieur aan de meeste mensen bent.
Wat een fantastisch citaat. Ik heb er zelf ook een:quote:Op donderdag 25 september 2008 14:26 schreef SallySellsSalt het volgende:
[..]
Die niet beter weten, weten niet beter...
SallySellsSalt 24/09/2008
I'm ugly...quote:Op woensdag 24 september 2008 14:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zeg.... wil jij niet zo denigrerend praten over de nacht, met die lelijke harses van je!
Je trekt je wel heel erg snel terug uit deze discussie. Je doet me ontzettend aan heer Crane denken, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:31 schreef SallySellsSalt het volgende:
[..]
Mooi, een gevoelige plek...Ik hoopte al dat je zou happen...
Whoeaaaaaaa! En gij poept niet, maar piept...quote:Op donderdag 25 september 2008 14:32 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Wat een fantastisch citaat. Ik heb er zelf ook een:
"Die wie niets weten, die wie niet mogen posten..."
Nickolaus.Maximillian, 24 september 2008
Nee.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:25 schreef solyaris het volgende:
[..]
Ten hemel schreiend! Leer eens Nederlands, verfoeilijke worm.
Precies, echte lelijkheid zit ook vaak van buitenquote:Op woensdag 24 september 2008 16:09 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: schoonheid zit van binnen, maar je moet er wel mee over straat kunnen
Ah en hoe is dit geen uiting van frustratie dan?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:23 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Frustratie zeg je? Proleet. Superioriteit heet dat. Het weten dat ik Dr. Crane in elk opzicht overklas. Er is gewoon niets leuker dan de arbeidersklasse treiteren. Hup, werken nu. Plebsgeit.
quote:"Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt."
Autist-alert. Ik denk dat ik jouw sensatieposts even oversla vanaf nu, je valt behoorlijk in de herhaling.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:37 schreef Semisane het volgende:
Ah en hoe is dit geen uiting van frustratie dan?![]()
Ik stel gewoon een vraag en had gehoopt dat jij met jouw "illustere intelligentie" die had kunnen beantwoorden.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:42 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Autist-alert. Ik denk dat ik jouw sensatieposts even oversla vanaf nu, je valt behoorlijk in de herhaling.
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:42 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Autist-alert. Ik denk dat ik jouw sensatieposts even oversla vanaf nu, je valt behoorlijk in de herhaling.
gefeliciteerd, gij zijt superieurquote:geregistreerd op: woensdag 24 september 2008 @ 23:47
En jij niet...? In elk post zie ik een herhaling van"plebejer" en "autist". Discussies worden herhaaldelijk afgeknepen, want het is zogenaamd te laag voor jouw (ver)stand.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:42 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Flexter, in plaats van meteen in de verdediging te schieten, zou je ook je voordeel kunnen doen met de aanwezigheid van deze wijze user. Superieure mensen komen de inferieure mensen immers graag wat kennis, vaardigheden en etiquette bijbrengen, zo altruïstisch als ze zijn!quote:Op donderdag 25 september 2008 14:51 schreef flexster het volgende:
[..]
[..]
gefeliciteerd, gij zijt superieur. Nooit meer aanmelden nu hè, want superieure mensen behoren zich niet op het niveau van inferieure mensen te begeven. Wie weet hou je er wat aan over!
Haha...het brengt zeker wat leven in de brouwerij. Eigenlijk vind ik NickoMaus... euh...NickoMax wel leuk, is tenminste wat anders. En gedurfd om je zo te profileren op zo'n niet-denken-maar-typen-FOK forum. Al kom je ze vaker tegen deze is wel echt extreem. Kom echter niet bij me aankloppen met studieniveau en taalfouten...quote:Op donderdag 25 september 2008 15:08 schreef Pool het volgende:
[..]
Flexter, in plaats van meteen in de verdediging te schieten, zou je ook je voordeel kunnen doen met de aanwezigheid van deze wijze user. Superieure mensen komen de inferieure mensen immers graag wat kennis, vaardigheden en etiquette bijbrengen, zo altruïstisch als ze zijn!![]()
Met wat meer elite kan dit forum lollig én educatief tegelijk worden!! One big happy family!
!
Haha...ach nee...ze moet dat dingetje eraan laten als het haar gelukkig maakt (zie topic over SHEMALES)quote:Op donderdag 25 september 2008 15:21 schreef RSie het volgende:
Zo zapte ik laatst langs een of andere Oprah Winfrey/dr.Phill achtige show en daar zaten allerlei mensen die een soort Hermafrodiet waren. en er zat 1 vrouw bij die zichzelf goed voelde bij het feit dat haar Clitoris het formaat had van een penis. ze zei dat ze ultiem gelukkig is hiermee omdat ze zowel mannelijk als vrouwelijk is.
en het enige dat ik kon denken was. "haal dat ding eraf FREAK!!!"
Prison Break gekeken zeker?quote:Op woensdag 24 september 2008 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
Och jeej.. hebben we die ook weerquote:Op donderdag 25 september 2008 15:06 schreef SallySellsSalt het volgende:
[..]
En jij niet...? In elk post zie ik een herhaling van"plebejer" en "autist". Discussies worden herhaaldelijk afgeknepen, want het is zogenaamd te laag voor jouw (ver)stand.
Zie jij niet dat -jij- degene bent die kleingeestig is en schuilt achter een überintelligente alterego NickoMax.?
Hij zou in zijn graf omdraaien hoe jij zijn naam hiervoor misbruikt...
Ik zou zeggen: hou ermee op, als je echt bovengemiddeld intelligent bent, probeer je deze hoogdravendheid niet als dekmantel te gebruiken om het gebrek aan zelfbewustheid te camoufleren.
En je hebt pech, want ik kan je qua intelligent (wat dat ook moge betekenen) en qua persoonlijkheid jou makkelijk aan.
Het antwoord heb ik al gegeven, maar voor jouw tere autistenzieltje wil ik het nog wel herhalen hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 14:46 schreef Semisane het volgende:
Ik stel gewoon een vraag en had gehoopt dat jij met jouw "illustere intelligentie" die had kunnen beantwoorden.
Helaas.
quote:Frustratie zeg je? Proleet. Superioriteit heet dat. Het weten dat ik Dr. Crane in elk opzicht overklas. Er is gewoon niets leuker dan de arbeidersklasse treiteren. Hup, werken nu. Plebsgeit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |