Op de Overtoom in t centrum van Amsterdamquote:Op woensdag 24 september 2008 15:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat je een kantoorklerk bent, versterkt het alleen nog maar.
Lange file? Waar staat de file?
whehe, dat dusquote:Op woensdag 24 september 2008 15:54 schreef Sackboy het volgende:
Jitzzze in de file:
. . [ afbeelding ]
[ afbeelding ]¬|>.
.. _/.\_
Dan moet je een schoonmaker inhuren, maar die dan alleen de uitgang van die achtbaan als werkplek heeftquote:Op woensdag 24 september 2008 15:52 schreef behangplakker het volgende:
En om het een klaagbaak topic te houden, hier een terechte klacht:
Ik was dus weer eens Rollercoaster Tycoon aan het doen.
Stappen mensen uit een achtbaan (niet heel gek), gaan ze allemaal massaal kotsen, krijg ik daarna een bericht; Mensen vinden je park te smerig. Blijken het die mensen te zijn die zelf hebben zitten kotsen![]()
Klacht: Kotsende mensen die klagen over smerige paden
Oke, waar werk je, en waar moet je heen? Dan kan ik mezelf een beetje inleven.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Op de Overtoom in t centrum van Amsterdam
quote:Op woensdag 24 september 2008 15:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oke, waar werk je, en waar moet je heen? Dan kan ik mezelf een beetje inleven.
Alsof ik je kom opzoekenquote:Op woensdag 24 september 2008 15:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]Je blijft t proberen hé? Om me informatie te ontfrutselen?
Nog 1quote:Op woensdag 24 september 2008 15:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan moet je een schoonmaker inhuren, maar die dan alleen de uitgang van die achtbaan als werkplek heeft
Ja, ik kan het wel uitleggen, maar het is toch niet interessantquote:Op woensdag 24 september 2008 13:01 schreef Sackboy het volgende:
En 4EBEBEBE niet want zij had de lapo maar maakte geen nieuw topic aan![]()
Je moest fappen?quote:Op woensdag 24 september 2008 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik kan het wel uitleggen, maar het is toch niet interessant
Als ik een man was, dan wel.quote:
Ben jij een vrouwmens?quote:Op woensdag 24 september 2008 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik een man was, dan wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |